גן עדן עכשיו - היום בסקוואט

Ready To Fight

New member
גן עדן עכשיו - היום בסקוואט

הסרט יוקרן היום (יום רביעי) ב20:30 בבן עטר 2 פינת פלורנטין הסרט מתורגם מערבית לאנגלית (אני לא בטוח שייצא תרגום לעברית) הנה ביקורת של עירית לינור על הסרט- לפני שנתיים סירבה עירית לינור לאשר תמיכה כספית לסרטו של האני אבו אסעד. רגע לפני שהוא זוכה, אולי, באוסקר, היא מסבירה למה: "'גן עדן עכשיו' מצליח להיות סרט תעמולה אנטישמי ונאצי" "המונח "סרט תעמולה" מעלה בדרך כלל בתודעה אמנות מתלהמת, פרימיטיבית, עטיפה זולה למסר פלקטי. "סרט אנטישמי" יתקשר עם סדרות רמדאן תוצרת סוריה בהן חבורת יהודונים מכוערת שוחטת מוסלמים תמימים או זוממת להשתלט על העולם. "סרט נאצי" הוא עדרי חיילי אס.אס באיצטדיון, והיטלר משקיף עליהם מלמעלה. "גן עדן עכשיו" מצליח להיות סרט תעמולה אנטישמי ונאצי, בלי להיזדקק לכל האמצעים המוכרים הללו"
 

nervy river

New member
זה אפילו לא סרט פיצוץ...

זה סרט מתחסד,2 המחבלים המתאבדים עוסקים כל הזמן בשאלות קיום והמהות הפילוסופית,בעוד אחד מנסה להסביר לשני את עוולות הכיבוש כאילו שהוא חי במקום זר לו,זה ניסיון לייפות את המציאות המחורבנת שלהם ושלנו ולהיות צדקן ויפה. לפחות שהיו ריאלים והולכים עם האמת שלהם ושל החיים האמיתים עד הסוף כולל הצגת חיי הדת והתרבות ,בלי להציג "מחבלים מתאבדים" בחליפות ושנראים כאילו יצאו מקטלוג האופנה של זארה ביו"ש ורומנטיזציה בשקל (אותה סוהא שמזמינה גבר באמצע הלילה היתה מוצאת להורג,עקב חילול כבוד המשפחה),היציאה לפיגוע כדי לטהר את שם המשפחה והצגת המחבלים המתאבדים כלוחמים רק נגד מטרות צבאיות בלבד. זה אפילו לא סרט פיצוץ,סתם סרט משמים ועקר שלא פונה לא לחברה הפלסטינאית ולא לישראלית,אלא לקהל האירופאי.
 

Ready To Fight

New member
תגיד

למה אתה חושב שאתה יודע עם היא הייתה מוצאת להורג על חילול כבוד המשפחה או שכל המחבלים הם מוסלמים פנאטיים. יש הרבה סיפורים זה סרט אחד. אף סרט לא יכול לייצג את כולם, זה רק סיפור אחד. זה שהוא לא מסתדר עם המציאות שלך ואיך שאתה חושב נראים חיי התרבות בנבלוס זה רק הבעיה שלך לא משהו אוניברסלי. אבל בכל מקרה הילדים של ארנה סרט יותר טוב באותו נושא.
 
למעלה