גמר חתימה טובה לכל משתתפי ואורחי הפורום

../images/Emo126.gif../images/Emo63.gifגמר חתימה טובה../images/Emo63.gif../images/Emo126.gif

לאלה שצמים, שיעבור בקלות, ולכולנו שתהיה שבת של שלווה ובריאות.
 
../images/Emo213.gifומשהו לשבת../images/Emo213.gif

שורש הסבל
באחת ההרצאות של בודהא, פנה אליו אחד המאמינים ברצף של שאלות מרתקות. "האם יש אלוהים ? האם העולם הוא אינסופי או סופי ? האם יש חיים לאחר המוות ? האם ישנם כוחות על-טבעיים הפועלים בעולם הזה וכיצד ?" והבודהא הביט עמוק לעיניו והשיב לו כדרכו בעזרת משל. "דמיין לך שאתה הולך לך ביער לבדך. לפתע מבלי שתבחין בדבר, נורה לעברך חץ ופוגע ברגלך. האם תתחיל לעסוק בשאלות כמו מי היורה ומדוע הוא ירה דווקא בך בזמן שהחץ עדיין תקוע ברגלך ? או שמא הדבר הנכון ביותר לעשות הוא פשוט להוציא את החץ ולהפסיק את הסבל שהוא גורם לך. מדוע אם כן, אתה שואל שאלות שאינן קשורות ישירות לעובדה שאינך מאושר ? האם לא יהיה נכון יותר למצוא פתרון לסבל שלך מאשר לעסוק בכל שאלה אחרת ?"
מתוך "הבלוג של מיקי" ב
 
למעלה