גמר חתימה טובה לחברי הפרום ובהזדמנות זו מבקש סליחה מכולם .צום קל ומועיל!
מ משתמש ברשת New member 17/9/10 #1 גמר חתימה טובה לחברי הפרום ובהזדמנות זו מבקש סליחה מכולם .צום קל ומועיל!