גמילה מלקום בלילה

ferdinand

New member
גמילה מלקום בלילה ../images/Emo199.gif../images/Emo29.gif

בהמשך לעניין שעלה מדבריה של שלומית - שמעתי על זה! איזה משהו כמו מאמץ מרוכז של איזה שבוע שבועיים, וזה נגמר! זה סוג של מעגל קסמים. למי יש כוח להתעסק בלילה! אז "דוחפים" בקבוק. ואז היא לא רעבה (יכול להגיע לשלושה, ארבעה בקבוקים מלאים בלילה!!!) ואז היא לא אוכלת טוב במשך היום! ואז היא רעבה בלילה!.... אני יכול להתנחם בזה שבסוף זה עובר. הגדולים כבר מזמן ישנים (לא) כמו תינוקות
וגם איתם היה סיפור כזה. ואולי זה כן צורך, ו-"להילחם" בזה רק יזיק! לך תדע!
 

tudu

New member
החזקנו ידיים כל הלילה כדי לא לקום..

כשהקטנה היתה ישנה לידנו, היא היתה מתעוררת וקוראת לנו "אממממממאאאאאאא" "אבבבבבבאאאאאאאאא" שמנו לב שזה בשביל מוצץ שהיא יכולה להכניס לבד.. בהתחלה עוד הינו קמים... עד שהחלטנו שדי. יש גבול כמה אפשר לעמוד בלול לשגע אותנו.. לילה אחד החלטנו שלא קמים יותר. מצידי שתבכה עד הבוקר. כמו בכותרת.. החזקנו ידיים.. בכתה צרחה צווחה אולי 20 או 40 דק'. ונרדמה. ומאז..
אנו ישנים לילות רצופים !! היא לא חזרה להעיר אותנו בשביל המוצץ. כשיש אחים קטנים בבית כמו עכשיו התרגיל הזה קצת יותר קשה.. כי יש עוד אחים בחדר. אגב שמתם לב שהם לא שומעים אחד את השני בוכים ? זה רק אנחנו מתעוררים מזה..
 

MNdad

New member
מספר הקסם הוא שלוש

מניסיון אישי, כל דבר שרוצים ללמד/ לחנך את ילדינו לוקח שלוש פעמים... גמילה מלבקש לישון במיטה עם אבאמא...3 לילות להרדם לבד בלול...3 לילות וכולי, בהצלחה!
 

hag70

New member
טוב, אצלנו יש בעיה קשה

הילדה ישנה רצוף מגיל 3 חודשים בערך
. ואי אפשר להעיר אותה (כשהיא ישנה אנחנו מנקים את החדר שלה כולל שאיבה. עד היום בגיל 6.5) והיא עייפה כבר ב 8 ומתמוטטת ב 8 וחצי. זה מגיע למצב שאם היא נרדמת באוטו אפילו ב 7 וחצי צקיך להרים אותה ולקחת אות למיטה כי היא לא מתעוררת. יש בזה גם יתרונות למי שחשש
 

schlomitsmile

Member
מנהל
שים, שים מלח, שים פילפל... חופשי... ../images/Emo8.gif אתם יודעים להעריך את מזלכם הטוב? ../images/Emo13.gif אצלנו הפיצקי הוא המאתגר מכל הארבעה בתחום... כמו שתודו כתב, כשיש אחים בחדר, זה בעייתי. שניהם צריכים לקום ולתפקד למחרת בבקר, אז צריך להרגיע אותו מהר. ואז אמא קמה (בכנות - כמה אבות פה עושים משמרת לילה?) ונותנת לו מהר את הדבר היחיד שמרגיע אותו... ולא, הוא לא רעב. הוא אוכל יפה כל היום, אבל זה לא מחליף את ה"אמאאא!!!! ציצי!!!!" , גם ביום וגם בלילה... כל עוד אני זו שקמה אליו, אין סיכוי שהוא יוותר לי על הדבר האמיתי, ואם אנסה למנוע ממנו, הוא יהיה מבוהל, מזועזע ונבגד, שכל העיר מצרחותיו תרעד. לכן החלטנו, שבחנוכה מרטין יהיה תורן לילה. א)הילדים בחופשה ב)מרטין יכול לקחת חופשה ג)זמן טוב לניסים... תחזיקו לנו אצבעות...
 

ferdinand

New member
נו ב'מת! שלומית! ../images/Emo12.gif

"בכנות - כמה אבות פה עושים משמרת לילה?" משפט שכזה, שייך לפורומיי האימהות! לא לכאן!!!
ואם כבר - אז לקטר/להשוויץ - מאז שהיא הפסיקה לינוק (בהדרגה מגיל 3 חד' (כשאמא חזרה לעבוד) וסופית פחות או יותר בגיל 6 חד') מי שקם אליה בלילה באופן בלעדי הוא אני!!! אז במשך החצי שנה הראשונה, יש בזה הגיון - מעין "גמול" על החצי שנה הראשונה, שבה היה לי ת'תרוץ: "לי אין ציצי"!!! אח"כ היו תקופות שבהן לא עבדתי, וגם אז היה בזה הגיון. אגב - בשבוע שעבר התחלתי עבודה חדשה!
ועכשיו - לך תגמול את אמא מההרגל - לא לקום בלילה!!!
וחוצמיזה, גם אני, אם הייתי "מקבל ציצי"
כל לילה, גם אני לא הייתי מוכן להיגמל מזה!!!
אבל ברצינות - אצלנו, זה נראה קצת כמו "ביצה ותרנגולת". כמובן שזה בא בתקופות, אבל באופן כללי - היא לא אוכלת טוב במשך היום. לפעמים אפילו כמעט לא אוכלת כלום במשך היום! ו-"משלימה" את זה בלילה עם בקבוקי חלב!
עכשיו לך תדע, אם קיימת איזושהי בעיה שבגללה היא לא אוכלת טוב - ואז אפשר להגיד שזה טוב שלפחות היא עושה השלמות בלילה. או בגלל שהיא יורדת על החלב בלילה, היא לא אוכלת טוב ביום.... זה לא כזה נורא. אני מאמין ש-"עד החתונה"
זה יעבור לה, אבל זה לא אידאלי. בגיל שנתיים, ברור שחלב הוא לא תזונה מספקת, וזה לא טוב לשיניים, הרגלי אכילה לא נכונים... בגן אגב, היא דווקא כן אוכלת יפה (לפחות ככה הגננות מדווחות) בחופשות, שבתות וחגים, ומדי יום אחר הצהריים ובערב, ה-"בעיה" הזו חוזרת. מה שיכול להעיד, שבכל זאת - אנחנו מקור ה-"בעיה"
וחוצמיזה שבוע טוב לכולם!
 

schlomitsmile

Member
מנהל
קודם כל- בהצלחה בעבודה החדשה!../images/Emo24.gif איך המרגש שם בינתיים? כל הכבוד לך על הקיטור/שוויץ ../images/Emo45.gif לא התכוונתי להקניט אף אחד, פשוט לשתף בתהיה ../images/Emo13.gif אצל כל מי שאני שומעת, משמרת לילה היא או בלעדית של אמא, או שיש נסיון לחלק בין ההורים, שבד"כ לא צולח, וחוזרים לאמא... מרטין שלי למשל, פשוט לא מסוגל להגיב בסבלנות, רוגע ויעילות, כשמזניקים אותו בצרחות מתוך החלום... לכן בחנוכה, החלטנו שהוא פשוט יישאר תורן-כונן, ער, מ 22:30 עד 5:00 , בתקוה ששבוע יספיק כדי לגמול את פיצקי מהתמכרות. וכן, גם מרטין הביע הבנה להתמכרות הזאת...../images/Emo9.gif
 

Master Stav

New member
בפורום הזה שום אבא לא עושה משמרת לילה

כולנו מפילים את כול הגידול והאחריות על האמא הסופרמאמי .... לא נעלבתי אני משועשע ....לגמרי .
 

schlomitsmile

Member
מנהל
אין לי ספק שכאן כולם אבות מופלאים ../images/Emo13.gif בלי שום ציניות. ובכ"ז, לאור המציאות כפי שאני מכירה אותה (ואולי רק אני?) השאלה לא נראית לי מופרכת. גם בעלי הוא אבא טוב, ובכ"ז אני זו שקמה. כיון שאני לא מניחה מראש, שמה שאני מכירה הוא המציאות הכללית, שאלתי את השאלה. מה כ"כ משעשע בה?
 

Master Stav

New member
אני לא יודע איזה מציאות את מכירה

ושוב בלי ציניות .... אני רואה את ההורים בגן הילדים ( נעמ"ת ) של הגמד הצעיר שלי ..... ואני רואה השתתפות פעילה ומשיחות עם כולם כמעט נושא הקימה בלילה ...מתחלק .... אתן אותי לדוגמא ...מאחר ולקחתי חופש מעבודתי לתקופה של רבעון החלטנו שאני זה שקם לילד בלילה באופן שוטף ואילו זוגתי מגבה אותי לכשאני ...ובכן שפוך .... והנה בימים האחרונים לצערי חליתי כך שנטל הקימה נפל על זוגתי ואם זאת אני עדיין קם . לא יודע ...דיברתי עם הרבה אבות היום ...יותר ויותר אבות משתדלים להיות חלק בילתי ניפרד מכול הגידול של הילד .... למעט ההריון בו בנתים אין לנו אפשרות לקחת חלק פעיל ( לא יודע אם הייתי רוצה אם אני צריך לחשוב על כך ) כולה שאר ...מתחלק ובדרך כלל שווה בשווה .
 

schlomitsmile

Member
מנהל
אמנם אני מטבעי נוטה להטיל בעצמי ספק אבל במקרה זה, אני די בטוחה שאני מכירה את המציאות הרווחת במדינת ישראל, שהיא אכן הרבה יותר חיובית כיום מבעבר, אבל עדיין ברוב המשפחות אמא היא זו שקמה בלילה. אגב- מעורבות בגידול הילד היא עניין כללי, קימה בלילה היא עניין נקודתי. יש ודאי אבות, שמעורבים מאד בחיי ילדיהם (כמו בעלי למשל), ועדיין אמא היא זו שקמה בד"כ. שמחה לשמוע, שבישוב שלך האבות כולם מעורבים בחיי ילדיהם באותה מידה כמו האימהות.
 

hag70

New member
אני מסכים עם schlomitsmile

מסתבר שבין הורים שדיברתי איתם אני די היחיד שקם בלילה ואפילו מתעורר מכל פיפס קטן. וזה לא שייך לכך שהאבאים האחרים לא שותפים. אולי זה כן שייך לכך שהאבות עובדים הרבה יותר שעות והאמא הרבה יותר בבית, אז באופן טבעי (לא בטוח שזה נכון כי להיות בבית זה לא פחות קל מלהיות בעבודה) האמהות הן אלה שקמות בלילה.
 

Master Stav

New member
אולי זה תלוי בסביבת המגורים ...

אצלנו ביישוב במעגל הגמדים והגמדות הפרטי שלנו ...זה כנראה אחרת אז ...מממ ובכן ....אתם עוברים דירה ?
 

tudu

New member
אני לא שומע תינוקות.. אז אני לא קם, אשתי כן..

אני לא מתעורר מצווחות של תינוק שישן לידנו בחדר.. אני מזנק מכל חריקה הכי קטנה או איוושת חיכוך הגומי של המוצץ בריצפה - בחדר של הילדים (3.4 - 1.6) הם לא מספיקים ליילל 'צצייי' ואני כבר שם.
 

יוסף בא

New member
אני לא קם

אני הלך לישון עם הקטנה באחת וחצי שניים בלילה ובהיתחשב בכך שההיתי חובש בשריון וכיום בתותחנים (בילואים) אשתי לא מצליחה להעיר אותי בטח שלא הילדים (הגדול דופק לי נגחות בלילה בשביל לקבל את הכרית שלי)
 
למעלה