גם ESPN בחרו בקובי לשחקן העשור

somone141

New member
גם ESPN בחרו בקובי לשחקן העשור ../images/Emo3.gif

משעמם פה נורא, אז החלטתי להוסיף שרשור, ברשותכם מנהלים..
קובי זכה ל-66 אחוז!!!, טימי שני ושימו לב למספר - 13 אחוז בלבד, איזה פער בלתי נתפס. כאן זה כבר הזוי, לברון קיבל 9 אחוז במקום השלישי לפני שאק!
. מדהים. ג'יילן רוז באולפן היה די בהלם מהבחירה, האמת שלא שמתי לב לזה עד שהוא אמר.. שאקיל, עם פי 2 יותר הישגים, אישיים וקבוצתיים, עם דומיננטיות אדירה של הסנטר המפלצתי ביותר בהיסטוריה של המשחק, לפחות מבחינתי, אפילו לא בשלישייה הראשונה? אפילו נוביצקי לפני לברון, שלא לדבר ווייד. מגוחך פשוט. אגב, הקליעה של פישר מול סאן אנטוניו נבחרה לקליעת העשור, 81 הנק' של קובי נבחרו להופעת יחיד של שחקן בעשור, וה-W של מיאמי על דאלאס נבחר לפיינלס של העשור. http://espn.go.com/nba/dailydime/_/page/dime-091119-20/weekend-dime-picking-decade-best
 

עידו17

New member
זה בכלל לא הזוי

מן הסתם, קובי הוא השחקן הדומיננטי של סוף העשור, בא אחרי עונת אליפות, ונמצא בשיאו ברגעים אלה. טבעם של אנשים הוא לזכור את מה שהיה אתמול ולא את מה שהיה לפני 8 שנים, כך שברוב הבחירות הנוכחיות הסיכוי שלו גדול משל השאר, בייחוד כשהיריבים שלו לדירוג דועכים לנו מול העיניים. זאת כמובן הסיבה שאנשים מעיזים להשוות את קובי למייקל ג'ורדן - הטבע שלנו הוא להעריך את מה שאנחנו רואים, בייחוד שאת האלטרנטיבות רובנו בכלל לא ראינו. אני לא אומר שקובי לא אמור להיות שחקן העשור - אולי ולמי אכפת? - אבל בכל מקרה, את כל הבחירות האלה צריך לקחת בפרופורציות.
 

somone141

New member
כשאמרתי הזוי - התכוונתי לבחירה של ג'יימס

לפני שאקיל...
 

עידו17

New member
אתה באמת לא קולט? הכוונה לההתייחסות שלכם!

אני לא מתאמץ לגבש דיעה לגבי דירוגים סתמיים כאלה, ושכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה, רק שכשאתם נותנים כזה משקל לדירוגים, ולא משנה אם זה וואלה או espn, תקחו בפרופורציה את התמונה כולה, זה הכל.
 
אצלו זה לא שחקן הNBA של העשור אלא

שחן הכדורסל של העשור. ולכן למדליית זהב האולימפית למשל של קובי בהשוואה לכך שדאנקן והנבחרת אכזבו ב2004 יש חשיבות ובגלל זה גם מאנו ופאו כל כך גבוהים.. בכל מקרה, זה שטויות לא לשים את גארנט בטופ 10, לא איכפת לי על מה אתה מסתכל, במיוחד שלגארנט יש מדליית זהב מאולימפיאדת 2000...
 

somone141

New member
וואו, על טלפז לא הייתי מאמין

אחד השונאים הגדולים של קובי. חזק ואמץ טלפזו'ש. הקריב הבחור.
 

somone141

New member
הוא הייטר נו

הודה על כך ברדיו עם בורוביץ' בפינה המפגרת של ספורט 5. שמעתי עזוב.
 

עידו17

New member

עידו17

New member
נחש

בוא נגיד שאם זה היה מי שאתה חושב, מישהו כבר היה רץ להדביק את הקישור הרבה לפני.
 

somone141

New member
לברון? פחחח

לפחות בזה תסכים איתי, שהבחירה מפגרת, או שלא....? תפרט קצת, בא לי קצת לצחוק.
 

עידו17

New member
אני לא נכנס לשאלות כאלה, לא ממש מעניין אותי

מה שכן, הכתבה מנומקת. מצרף את הכתבה בקופי-פייסט כהודעה חדשה, זה בטח יעניין עוד כמה אחרים.
 
למעלה