גם תורי הגיע

SilverHand

New member
גם תורי הגיע

אתמול לראשונה לקוחה צרחה עלי, קיללה אותי וניתקה לי את הטלפון. איזה איכס. האחראית שלי היתה חולה ולא הגיעה ביום חמישי, ובראשון הגעתי וראיתי שהיא לא שם. הנחתי שהיא עדיין חולה והתחלתי בעבודה כרגיל. שיחה ראשונה: לקוחה שהזמינה מוצר לפני שבועיים וקיבלה מוצר אחר. לא הסבירה לי את זה כמובן. לא ידעה מס' הזמנה, ההזמנה בכלל לא על שמה אלא על שם קרובת משפחה שלה. בכלל חשבתי שהיא מנסה להתלונן על מוצר שהזמינה ולא הגיע. במחשב אין לנו הערות וההזמנה הפיזית איפשהו אצל האחראית שלי... אז כשהקראתי מהמחשב מה מופיע לי (בלי לדעת על הבלבול במוצרים) התחילה לצרוח עלי שהיא הזמינה מוצר של חברה אחרת והיא רוצה לבטל את ההזמנה. ניסיתי להסביר שאעביר לאחראית שלי שלא נמצאת היום והיא קראה לי מטומטמת והמשיכה לדבר על המוצר שקיבלה ולא הזמינה. התחלתי לודא מולה את מס' הטלפון שלה כדי שהאחראית שלי תתקשר אליה והיא ניתקה לפני שסיימתי להקריא לה את המספר. האחראית שלי הגיעה אחרי חצי שעה (איחרה כי נתקעה עם הרכב) וביטלה את ההזמנה. אתם בטח לא מבינים מה ההתרגשות, סך הכל לקוחה עצבנית, אבל אני לא רגילה לזה. לא לקוחה עצבנית ראשונה שלי אבל מעולם לא קיבלתי יחס כזה מלקוח. אני מתייחסת לכולם באדיבות וגם בשיחה הזו התייחסתי אליה בכבוד לכל אורך השיחה, גם אחרי שקיללה אותי.
 

golan2072

New member
תופעה נפוצה בשירות לקוחות


במקום בו עבדתי, לקוחות זועמים היו תופעה מאוד נפוצה ולמיטב זכרוני נתקלתי בהם אחרי כשבוע בעבודה לכל היותר. את רובם אשפר להרגיע, אבל אכן יש כאלו שמתנהגים שלא כראוי, מקללים ואף מנתקים באמצע.
 
אני אף פעם לא מבינה את האנשים האלו

מה זה נותן להם לצעוק ככה? הם חושבים שזה יגרום למי שבצד השני להשקיע יותר? לתת להם משהו שלא מגיע להם? אני לא חושבת שזה ינחם אותך, אבל ברור שזה לא משהו שקשור אלייך וזה לא שאת היית לא בסדר אלא הבעיה היא אצלה בלבד.
 

lilo4

New member
לצערנו יש גם כאלה


אני לגמרי מבינה מה ההתרגשות, יש אנשים שלא מבינים שבצד השני של הקו נמצא בן אדם ויש לו רגשות, וזה לא בסדר לצעוק עליו ולנתק לו בפרצוף. לצערי זו לא תהיה הפעם האחרונה
קחי נשימה עמוקה, תזכרי שאת אדם טוב ונחמד ואדיב, את לא אשמה בזה שיש אנשים שלא יודעים איך להתנהג בצורה מכובדת. אם מישהי לא רואה אותך ממטר ולא מסוגלת לתת לך כבוד מינימלי אין שום סיבה לזכות אותה אפילו בפסיק של מחשבה. לפעמים יש לקוחות שמתקשרים בעיקר בשביל לפרוק עצבים ופשוט לא נמצאים במצב שבו הם מסוגלים לקבל שירות, ולא משנה מה תעשי הם פשוט לא יקשיבו ולא ישתפו פעולה. לפעמים מצליחים להרגיע אותם ולנהל סוג של שיחה הגיונית ולפעמים זה נגמר בצורה כזו. לאט לאט לוקחים דברים כאלה פחות ללב, ונותנים לזה להיכנס באוזן אחת ולצאת בשנייה [ואני אומרת את זה בתור מישהי סופר רגישה שלוקחת כל דבר ללב, ולאט לאט למדתי קצת לסנן ולהיות פחות רגישה]
 
לא נעים

לצערנו אנשים כאלו הם לא בודדים וסביר להניח שיצא לך להיתקל בעוד שכאלו. אני מניחה שאת מודעת לכך שזו לא אשמתך ושהיא הוציאה עלייך עצבים שנגרמו לה מסיבות אחרות.
 

alexandron

New member
אל תדאגי,

האמת- זה נשמע ממש מקרה קל.
פעם מישהיא בת שלושים וקצת לא ילדה או משהוא צרחה לי איזה דקה וחצ "אהההה.." בטלפון, בלי מילים בכלל. כמו שילדים בני שלוש עושים כשהם דופקים אגרופים ברצפה. יש מקרים שעדיף שינתקו
 
הבעיה מתחילה..

כשהם מתעקשים להיות על הקו ולא מנתקים :) היה לי לקוח שמסר מוצר לתיקון וחברת השליחויות שאחראית להעברת מוצר חזרה לסניף התעכבה עם שליחת המוצר. הלקוח היה מתקשר כל פעם לברר מה קורה ובהתחלה כשהיה צועק, הייתי מנסה להרגיע אותו, מה שכמובן לא היה עוזר, זה היה נגמר במשפט "אני רוצה לראות את המכשיר היום בסניף" וניתוק. אחרי הפעם השניה שהוא ניתק באותו תסריט השיחה, הבנתי שזה לא יעזור ומהפעם ההיא, הייתי נותן לו לצעוק וממתין שינתק בעצמו
אגב, בפעם שכן ראיתי אותו בחנות הוא דווקא היה מאוד רגוע. מאחל הרבה חוסן אישי :)
 
אני בטוחה

שבעלי המקום מרוצים ומסופקים ממך..
איך יכלת לעמוד בשקט ולעבוד רגוע כשהיא מקללת אותך? שהיא תקרא לך מטומטמת? היית צריכה לקלל את אמא שלה ולנתק לה בפנים. אבל זה נדיר שככה מתייחסים.. בדרך כלל מגיעים למצבים של כעסים ומרימים את הקול.. באת בסה"כ לתת שירות ,מסכנה שהיית צריכה לספוג את זה.. תזכרי- מי שמתנהג ככה (להבדיל ממך) ומדבר זבל יזכה להכי הרבה טריקות דלת בפנים
 
למעלה