SilverHand
New member
גם תורי הגיע
אתמול לראשונה לקוחה צרחה עלי, קיללה אותי וניתקה לי את הטלפון. איזה איכס. האחראית שלי היתה חולה ולא הגיעה ביום חמישי, ובראשון הגעתי וראיתי שהיא לא שם. הנחתי שהיא עדיין חולה והתחלתי בעבודה כרגיל. שיחה ראשונה: לקוחה שהזמינה מוצר לפני שבועיים וקיבלה מוצר אחר. לא הסבירה לי את זה כמובן. לא ידעה מס' הזמנה, ההזמנה בכלל לא על שמה אלא על שם קרובת משפחה שלה. בכלל חשבתי שהיא מנסה להתלונן על מוצר שהזמינה ולא הגיע. במחשב אין לנו הערות וההזמנה הפיזית איפשהו אצל האחראית שלי... אז כשהקראתי מהמחשב מה מופיע לי (בלי לדעת על הבלבול במוצרים) התחילה לצרוח עלי שהיא הזמינה מוצר של חברה אחרת והיא רוצה לבטל את ההזמנה. ניסיתי להסביר שאעביר לאחראית שלי שלא נמצאת היום והיא קראה לי מטומטמת והמשיכה לדבר על המוצר שקיבלה ולא הזמינה. התחלתי לודא מולה את מס' הטלפון שלה כדי שהאחראית שלי תתקשר אליה והיא ניתקה לפני שסיימתי להקריא לה את המספר. האחראית שלי הגיעה אחרי חצי שעה (איחרה כי נתקעה עם הרכב) וביטלה את ההזמנה. אתם בטח לא מבינים מה ההתרגשות, סך הכל לקוחה עצבנית, אבל אני לא רגילה לזה. לא לקוחה עצבנית ראשונה שלי אבל מעולם לא קיבלתי יחס כזה מלקוח. אני מתייחסת לכולם באדיבות וגם בשיחה הזו התייחסתי אליה בכבוד לכל אורך השיחה, גם אחרי שקיללה אותי.
אתמול לראשונה לקוחה צרחה עלי, קיללה אותי וניתקה לי את הטלפון. איזה איכס. האחראית שלי היתה חולה ולא הגיעה ביום חמישי, ובראשון הגעתי וראיתי שהיא לא שם. הנחתי שהיא עדיין חולה והתחלתי בעבודה כרגיל. שיחה ראשונה: לקוחה שהזמינה מוצר לפני שבועיים וקיבלה מוצר אחר. לא הסבירה לי את זה כמובן. לא ידעה מס' הזמנה, ההזמנה בכלל לא על שמה אלא על שם קרובת משפחה שלה. בכלל חשבתי שהיא מנסה להתלונן על מוצר שהזמינה ולא הגיע. במחשב אין לנו הערות וההזמנה הפיזית איפשהו אצל האחראית שלי... אז כשהקראתי מהמחשב מה מופיע לי (בלי לדעת על הבלבול במוצרים) התחילה לצרוח עלי שהיא הזמינה מוצר של חברה אחרת והיא רוצה לבטל את ההזמנה. ניסיתי להסביר שאעביר לאחראית שלי שלא נמצאת היום והיא קראה לי מטומטמת והמשיכה לדבר על המוצר שקיבלה ולא הזמינה. התחלתי לודא מולה את מס' הטלפון שלה כדי שהאחראית שלי תתקשר אליה והיא ניתקה לפני שסיימתי להקריא לה את המספר. האחראית שלי הגיעה אחרי חצי שעה (איחרה כי נתקעה עם הרכב) וביטלה את ההזמנה. אתם בטח לא מבינים מה ההתרגשות, סך הכל לקוחה עצבנית, אבל אני לא רגילה לזה. לא לקוחה עצבנית ראשונה שלי אבל מעולם לא קיבלתי יחס כזה מלקוח. אני מתייחסת לכולם באדיבות וגם בשיחה הזו התייחסתי אליה בכבוד לכל אורך השיחה, גם אחרי שקיללה אותי.