גם שימנו מוציאה קומפוננטים לסייקלוקרוס

ido mazor

New member
קראנקים, מעביר קדמי, ברקסים

מדובר ב-2 קראנקים עם יחסי העברה ל-CX (46-36, מעביר קדמי מתאים לקראנקים ומותאם לתנאים הקשים ב-CX (בעיקר בוץ מן הסתם), ו-2 סטים של ברקס קנטליוור.
 

DoK2

New member
שינוי החוקים יכחיד את המנופים

אומרים שנבואה ניתנה לשוטים כמותי אז... התרת השימוש בבלמי דיסק תעביר מעולם ה-CX את השימוש בבלמים המסורתיים תוך זמן קצר למדי.
 

ido mazor

New member
ובשורות גם למטפסים: גלגל"ש אחורי 30

בסידרות 105 וטיאגרה החדשות יהיה מעביר אחורי שמתאים לגלגל"ש 30, וקסטה תואמת 12-30. בשורה טובה לחובבי הקירות (-:
 

nathandor

New member
מעניין שהם לא מציעים זאת ברמות גבוהות יותר...

משמע לפי שימנו: "מי שרציני "יותר לא צריך גלג"ש כזה...גישה פטרנליסטית מה. יש לזכור ש-28 כבר יש לשימנו ובכל הרמות כולל DA.
 

tkatzir

New member
רואים את שינויי הטכנולוגיה בעיניים

לא מזמן עוד היו לנו קראנקים עם קפיצות קטנות, וקסטות עם קפיצות גדולות. עם התקדמות הטכנולוגיה של המעביר הקדמי (כלוב מתוחכם,) והקסטות (גלגש'ים צמודים יותר,) והשרשראות (צרות יותר, ועדיין חזקות) - השתנה הפוקוס, ועכשיו יש לנו קפיצות גדולות בקראנק, עם קפיצות קטנות בקסטה. נראה שעדיין לא הגענו למנוחה והנחלה (***) ומי שעדיין רוכב על טריפל, יכול למצוא חלקית את מבוקשו בקסטות שעד לאחרונה היו משווקות לאופני הרים בלבד (גלג'ש 34, או אף 36) (***) לקורא הנבון נזכיר שאומנות השיווק פועלת ביתר שאת, ואף פעם לא נגיע באמת למנוחה והנחלה. נ.ב. לקורא הבקי בנבכי האינטרנט, מומלץ לקרוא את מאמרו של הרב הגאון שלדון בראון זצ'ל עליו השלום. על חצי-מהלך, או לבעלי קיבה חזקה: חצי-מהלך-פלוס-סבתא טל.
 

avihersh

New member
אין מדובר בשינוי טכנולוגי, אלא במהלך מסחרי...

..שימנו, זיהתה (באיחור) את פריחת תחום ה CX בארה"ב, בשנים האחרונות. מנהל השיווק של השימנו פתח את האתר של המתחרים (קומפי) וראה, פולדר חדש שמוקדש ל CX. גם המתחרים החדשים מארה"ב (סראם) מייצרים גלגלי CX. בקיצור משהוא פישל בשימנו, ועכשיו מנסים לתקן את הטעות. לגבי השינוי הטכנולוגי, זה נכון שחברות כמו קומפי, שימנו, סראם וג'ילט רוצות שהלקוח יחשוב ששינוי גודל גלג"ש או הוספת סכין שקולה למאמצץ הטכנולוגי הכרוך בהשקת דור חדש של צוללות תקיפה גרעיניות. בפועל זה הרבה יותר פשוט ומונע משיקולים מסחריים וכלכליים בעיקר.
 

nathandor

New member
מה עם קפיצה טכנולוגית של ממש? ../images/Emo8.gif

אנא התייחסותך למעביר הפנימי internal-gear hubs. לאחרונה אלה משווקים במרץ ע"י שימנו ו SRAM לאופני עיר. זאת לצד הפירמות המסורתיות של סטארמי- ארצ'ר ורוהולוף. שימנו גם מתהדרת בשיא עולמי של הקפת העולם באופניים שמצויידים במע' כזאת האלפין. השאלה אם נראה יותר מערכות כאלו באופני כביש ? לטורינג למשל?
 

antgold

New member
ממש לא

באופניים שקיבלתי לבר מיצוו לפני 25 שנים היו 3 הילוכים בנויים בתוך ההאב . 0 תקלות 0 תחזוקה על פני 15 שנות שימוש .(אחותי שברה את השילדה ) האופניים היו של קלקוהף כיום חטיבה בתוך פוקוס . השיפור הוא בהוספת הילוכים .
 

avihersh

New member
מסלולי החיים מדהימים. .גם לי הייתה בר מצווה

...הפלא ופלא. גם אני קבלתי אופניים. ראלי סטרטוס, שלדת פלדה אנגלית משובחת והילוכי סימפלקס חביבים. 5 גלג"שים גאים היו מותקנים בקסטה, שרשרת והילוכים שהוחלפו במהירות ובדייקנות. מאז הוסיפו היצרנים (סימפלקס נעלמה) עוד 5-6 גלג"שים, בדיוק באותה טכנולוגית העברה. השינוי הטכנולוגי המהותי היחיד היה במעבירים, אבל זו טכנולוגיה שהגיעה בכלל מעולם השטח.
 
למעלה