גם עם מכונה ב2000 אפשר

גוניש

New member
גם עם מכונה ב2000 אפשר

אני עוד לא ליאור, וגם האדון המשוחרר מאברבנל עוד עולה עלי, אבל זו התחלה. וכמובן זו קריאת עידוד לכל מי שאין לו אופרה ומעלה. יום טוב, גוני.
 
../images/Emo45.gif

דפוק את הכוס על השולחן, זה יפוצץ את הבועות. זהו, אתה מתחרה שלי
 

גוניש

New member
צודק, שכחתי

אני בדרך כלל מבצע את הדפיקה שמפוצצת את הבועות, אבל הרעיון של לצלם ולהעלות תמונה השכיח את זה ממני. בתמונה הבאה כבר לא תראה אותן. גוני.
 

scoti5

New member
יפה!

כל הכבוד גוני
מכאן והלאה זה רק אימון....
 

גוניש

New member
שאלה מכשילה...

אין לי מושג מה גודל הכד. זה כד נירוסטה פשוט בעל נטייה קונית (הוא הולך וצר כלפי מעלה) קלה וזרבובית (יש מילה יורת מדויקת?) חדה שמקלה על הציור. הכד עלה בשהו כמו 35 שקלים באיזושהי חנות לכלי מטבח באבן גבירול בתל אביב. אמא שלי קנתה אותו לפני בערך חודשיים ומאז הכל השתפר. (למרות שהשינוי האמיתי היה כשסתמתי את החריר הקטן שבסטימר...) למה חשבת שאני משתמש בכד 400ml של אמיגו? (זו שאלה מאוד ספציפית...) הכד מספיק להקצפה לשני קפוצ'ינוים, בטח גם שלושה אבל מעולם לא ניסיתי... גוני.
 
הבנתי

שאלתי משוםשאני קניתי אחד כזה של אמיגו, וזה היה קטן מדי, אז קניתי את ה- 0.9 ליטר. ואיתו אני מוזג.. הם באותה צורה רק יותר גדולים. לא התנסתי בכדים אחרים, ואני חושב שאולי כדים אחרים יקלו על המזיגה (דוגמת MOTTA), צריך לנסות.. רק שהכד הוא יקר למדי
 

mikirosen

New member
שאלת הדיוט

האם כד נירוסטה משפר ביצועים? אומנם אני די חדש בתחום אבל עדין לא הצלחתי להקציף חלב למרקם סמיך . אפשר לקבל הסבר מילולי ? תודה
 

davemen

New member
../images/Emo45.gif יפה...

ולטובת אלו שלא עוקבים.. איזו מכונה?
 

גוניש

New member
מישהו מכיר את המכונה הזו?

שמתי לב שהמכונה הזו לא מוזכרת פה אף פעם בפורום... מניסיוני זו מכונה טובה מאוד ביחס למכיר שלה. אומנם היא לא עובדת פה הרבה, אבל התוצאות שהיא מיצרת טובות מאוד. איך זה שאני היחיד שכתב את השם שלה פה אי פעם? גוני.
 

knappertsbusch

New member
כי יש "יותר מדי" מכונות בארץ

בשיא הרצינות - סקירה זריזה באינטרנט תביא לך עשרות שמות שונים של יבואני מכונות אספרסו שונות ומשונות. מגוון די מטורף לארץ כ"כ קטנה.
 
למעלה