גם לכם זה קורה ? לקוח מטרטר אתכן בשאלות

irno01

New member
גם לכם זה קורה ? לקוח מטרטר אתכן בשאלות

וקושיות שונות ( לפני הפסח
) ובסוף כלום ?
מדדתי, חיפשתי עניתי, שירטטתי, שלחתי צילומים, ובסוף כלום. זה דרש ממני די הרבה זמן, ובסוף אפילו לא תגובה מסבירה למה לא יצאה הזמנה.אז חבל על הזמן ? או לא ?
שמתי לב עד היום שמי שבאמת רוצה , אז מזמין בלי הרבה בעיות...
אשמח לתובנות בעניין.
חיג שמח ופורח
עירית
 

studiolana

New member
קרה גם קרה

התבעסתי והמשכתי הלאה
למרות שקרה לי גם ששאלו מידות וכאלה ובסוף הזמינו
 

kukim17

New member
קרה וקורה ועוד איך


בימים האחרונים 2 נשים שלחו קונבו עם שאלות, עניתי ולא זכיתי לתשובה כלשהי.
בעלי אופטימי וטוען שהן עוד יענו וכי "לא כולם יושבים באטסי 24 ש'"
 
ברור

עונה בסבלנות לכולן..
אין ממש מה לעשות, יש גם קרציות ששואלים המון ולא קונים ויש גם כאלה שבאמת חוששים ורוצים לדעת הכל לפני שמזמינים ובסוף קונים ויש את אלה שסומכים שתביני הכל ומזמינים וגם כותבים לך כבר את הבקשות בהודעה למוכר.
ויש כאלה שהקניה איתם נמשכת נצח, כל 3 ימים הודעה.
בקיצור, כל מיני טיפוסים. כל עוד אני עסק קטן, אני מטורטרת גם לפעמים.
 
אבל אל תתייאשי!

היו לי כמה ברצף ששאלו ולא קנו, וכבר התחלתי להתייחס לשאלות כאילו שזה סתם מטרידנות ובזבוז זמן (אני דיסלקטית גם בעברית..אז אנגלית לוקח לי שנה לעבור על השגיות שלי), ואז פתאום מישהי שאלה פעם אחת, שניה, וקנתה!
ואחר כך עוד אחת!
מאז אני עונה לכולן בפירוט רב ובנחמדות -על, ויש כאלה שמשגעות סתם, ויש כאלה שבסוף קונות גם איזה משהו אקסטרה:)
להרבה לקוחות הערך המוסף של אטסי הוא שאפשר לשאול את המוכר ולהתאים מידה,צבע, וכ'.
 

לימיצ

New member
אני שואלת לפעמים מיליון קושיות

לפעמים זה מסתיים בקניה שלי ולפעמים לא,
כי התשובות לא היו מה שאני מחפשת...
לגיטמי לגמרי.
גם אותי שואלים שאלות רבות
ואני עונה עם המון סבלנות

בקיצור, זה בסדר גמור לדעתי
וזה חלק מהענין של חנות/עסק בכלל
ושל חנות לעבודות יד בפרט
 

kukim17

New member
הבעיה היא לא בקושיות

לי אישית מפריעה העובדה ששואלים שאלה, מקבלים תשובה ו... נעלמים.
לא תודה, ולא לא,תודה!
 

nbrosh

New member
ברור!

תובנות:
פרטיות שלי, כמובן
1) לא להשמע נלהבת מדי - יש הרואים בזה פתח לבלבולי מוח ובסוף - כלום. סןג של מיצוי תוך כדי דיבור, בלי קניה. יש לי את זה גם בחנות הפיזית. הם פשוט לוקחים אותך לסיבוב. במודע או שלא. בדרך כלל לא בכוונה. פשוט ענין של אישיות+ אינטרקציה.
2) לא לסטות ממה שאת עושה בדרך כלל, בעיצוב וביצור: בדרך כלל זה לא יוצא כמו שהלקוח רוצה. ובסיום, אכזבה לשני הצדדים
בהצלחה
 

irno01

New member
מה שהורס אותי שאחרי הכל הכל הם נעלמים

וזה בד"כ האמריקאים, המנומסים....
תגידו לא מתאים לי, מצטערים. או אפילו התחרטנו... רק תגידו משהו.
לא ככה ?
שאני אדע.
נו, אני רואה שאני בחברה טובה.
אז להתראות בשמחות ובמכירות.
עירית
 

peshka

New member
אני תמיד שולחת הודעה נוספת לה הם תמיד מגיבים

גם אם המכירה לא מתממשת בסוף, יש לי תשובה ולפחות אני יודעת שהעניין סגור.
הודעה כמו בבקשה ידע אותי מה החלטת לעשות.
זה כל הסיפור, עלול להיות מעט מייגע אבל היחס האישי והאינטרקציה גם לעיתים גורם לאמון וביטחון אצל לקוחות ובעתיד גם ללקוחות חוזרים.
סבלנות ושרות הם חלק מהעניין
 

kukim17

New member
על כל הודעה שלא נענתה את שולחת קונבו נוסף?

קיבלתי קונבו לפני כמה ימים האם אני מסוגלת להכין צמיד מסוים באורך X.
בלי שלום, בלי כלום. עניתי שכן, אני מסוגלת. והיא נעלמה.
אני לא בטוחה עד כמה יש טעם לשלוח לה מייל נוסף.
הרי מי שרוצה לקנות, קונה. לא כך?
 
לדעתי

אפשר לשלוח קונבו נוסף רק למי שנקרא רציני,
לא לכל אחד שמתעניין.
תחשבו שיש אנשים שלא מכירים את אטסי, הגיעו דרך גוגל, שאלו שאלה
ולא בטוח שזוכרים או יודעים איך להיכנס שוב
או שבנתיים עד שעניתן כבר קנו משהו אחר או נענו ע"י מוכר אחר.
לא פעם אני קונה באתרים שאני לא מכירה, אין לי מושג מה הסיסמה שהכנסתי לשם או
האם יש מערכת פידבקים. קניתי וזהו.
יש הרבה כאלה..
לא צריך לקחת כל אחד ללב
 

peshka

New member
גם כשפונים אלי בלי שלום ובלי כלום

אני עונה ב"תשובה מלאה" עם שלום ולהתראות ותודה ותשובה מתאימה.
ובמקרה יצא שדוקא בימים האחרונים פנתה אלי מישהי ובקשה לקנות שני זוגות עגילים זהים. עניתי לה שיש שניים בחנות ושהיא מוזמנת לרכוש אותם.
לאחר יומיים בהם היא "נעלמה" כתבתי לה שאשמח לדעת בבקשה מה החליטה לעשות ודי מהר קבלתי תשובה שהיא מעוניינת לקנות ואם יש באפשרותי להעלות הזמנה שמורה בשבילה. אז שיניתי את אחד הליסטינגים בחנות בהתאם, כך שאפילו לא חויבתי עבור זה. וכמה שעות אחרי התבצעה הקניה.
לפי דעתי הרבה מאוד אנשים פשוט מחפשים את השרות והיחס האישי, זה דורש לעיתים לא מעט סבלנות ולפעמים הם גם נעלמים. אבל מהנסיון שלי, הסבלנות ללקוח והשרות האדיב עובדים!
 
למעלה