זו תקופה לא קלה לכולם
וןכמו שנאמר - כל אחד מגיב אחרת, ארם כי התגובה אצלכם נשמעת לי חריפה מדי, ואולי באמת דורשת "התערבות חיצונית" כלומר - עזרה מקצועית. הבת שלי מאוד מתרגשת, ואצלנו זה מתבטא ביותר בכי, הרבה "אנטי", בדיקת גבולות ועוד... אני מדברת איתה הרבה, מנסה לתמלל את ההתרגשות והחששות. אבל אצלנו בסה"כ היא "מטפחת" את הקשר שלה עם הילקוט - מכניסה-מוציאה-מסדרת וכ"ו... היא בהחלט מחכה לכיתה א'...