גם לי יש שאלה חשובה!

גם לי יש שאלה חשובה! ../images/Emo13.gif

תגידו... מה דעתכם על שילוב של ורוד ואדום בבגדים? כאילו סנדלים אדומות חצאית ורודה וחולצה אדומה ? המממ זה נשמע לי מוזר. אבל תכתבו את דעתכם אם בא לכם
 
זה מזכיר לי איך שאמא שלי

הלבישה אותי בכיתה א' חחח באמת יש לי תמונה מהיום הראשון של כיתה א' ככה חחח, והכי נורא שבוסף שנה של כיתה א' יש לי תמונה עם חולצה אדומה ומכנסיים ירקוות, אני דוקא אוהבת שילובים של צבעים אבל של אדום וורוד אני לא אוהבת, כמו שאני לא אוהבת של כתום וצהוב[=
 

sapirush16

New member
כל שילוב שתלבשי...

שהגוונים שלו קרובים לא יראה משהו כמו ורוד ואדום, כתום וצהוב וכו'.... אבל ורוד ולבן זה יפה.....
 
זה יכול להיות די מדליק

אבל תלוי איזה בגדים??? שאמרת לי שילוב של ורוד ואדום דימיינתי לעצמי חצאית נפוחה גזרת A בצבע ורוד וגופיה צמודה אדומה.... מה שבאסה בזה שזה קצת בובתי.... לליאור
 

sapirush16

New member
אממ... את לא חייבת

ללבוש ורוד לבן.... יש כאילו עוד מלא דברים... אבל לא יודעת... אני לא ממש אוהבת את השילוב... אבל.. תלבשי מה שבראש שלך...=)
 
אמאלה ליאור יש לךכוחות על טבעיים חח

נכוןן זאת חצאית כזאתי מזארה בצבע ורוד BABY כזה והחולצה היא כמעט גופייה צמודה ואדומה חחחח קלעת בול. אמממ אז בובתי זה לא טוב?
מילות סיכום - זה כדאי או לא כדאי ?
בכל החנויות יש ג'ינסים ונעלי שפיץ ואני לא סובלת את זה
 
אני אישית לא אוהב תמראה

של הבובה לא אוהב בכלל דברים חמודים וכאלה... זה מביא לי תסעיף... זה חמוד שילדה בת 12 לובשת את זה ולא מישהי בת 17 נגיד... אבל זה עיניין של טעםולפי דעתי גם הורוד פוקסיה הזה יצא מכל החורים ליאור
 
../images/Emo4.gif כנס

זה לא ורוד פוקסיה .. זה לא חזק וזוהר זה ורוד BABY עדין כזה. אמממ ובגלל שאדום וורוד הם הצבעים שאני הכי אוהבת החלטתי לשלב בינהם :) תודה בכל מקרה דנה
 
תלבשי מה שבא לך בראש...../images/Emo9.gif

לי אין בעיה אם אדום וורוד.....פשוט תוסיפי לזה אביזרים בשני הצבעים וזה יראה יפה...
 
למעלה