גם לחזירים יש רגשות

BlackShadow

New member
ברוטאל לפני השינה?!

איך אפשר? אני לא יכול לשמוע שום דבר עם דיסטורשן אחרי אחד עשרה...:)
 

Shades Of God

New member
גם לחזירים וגם לחייזרים..

"איזו להקה זמר או סגנון מוסיקלי שממש לא קשור לסגנון הכללי שלכם אתם אוהבים?"- אממ..טורי איימוס או לחילופין טיאסטו. שירים של לפני השינה-אנטמה באלבומים: סיילנט אניגמה ואיטרנטי. ומישהו אמר פה דרים ת´יאטר-ואני מסכימה,מרדימים כפרה עליהם. שירים להתעוררות-אם צריכים לקום מהמיטה אז גלגל"צ. ואם לא צריך וסתם שוכבים במיטה בסבבה אז-אירון מיידן באלבומם המופלא somewhere in time.
 

mamzer

New member
עזבו הכל, שיר לקום איתו בבוקר

זה רק Been Caught Stealing - Jane´s Addiction
 

mightynighty

New member
הממ

טוב, בלי כל סדר 1. Emperor - Towards the Pantheon 2. Mayhem - Pagan Fears(אוף זה שיר כיפי!) 3. Summoning - The Rotting Horse on the Deadly Ground 4. Isengard - Vinterskugge 5. Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svunnet Hen(שששש!) 6. Borknagar - Collosus 7. Children of Bodom - Children of Decadence 8. The Sins of Thy Beloved - Forever/Tristania - Evenfall 9. Armagedda - Deathminded 10. Guns n´ Roses - Locomotive/Estranged/November Rain/Coma/Dead Horse/Don´t Damn Me/Back Off Bitch/I Used to Love Her/Welcome to the Jungle/It´s So Easy/Nightrain/Sweet Child of Mine שיר התעוררות... כל דבר של Children of Bodom. שיר שינה? Summoning - Long Lost to where No Pathway Goes, או Suidakra - Sheltering Dreams משהו שלא קשור... הממממפפ.. קצת קלאסי, פה ושם. אין לי דיסקים, אבל אני אוהבת.
 
וואו...

מאיפה הפלצת את השאלה הזאת? טוב נו... ננסה 1) Cradle of filth- queen of winter, throned 2) Nightwish- the carpenter 3) Tristania- World of glass 4) Metallica- ...and justice for all 5) Sentenced- The suicider 6) Kreator- Violent revoultion 7) Children of bodom- Everytime I die 8) Dimmu Borgir- Burn in hell (מודה: לא מכיר את המקור בכלל... איפה אפשר להשיג דיסקים של טוויסטד בארצנו הקטנטונת?) 9) Manowar- the power of thy sword 10) התלבטות... משהו של paradise lost, או Forever failure או As I die או בכלל Say just words, תלוי במצברוח. הממ... אצלי יש די הרבה ככה שאני לא יודע אם זה לא חלק מהסגנון שלי... אני אוהב במיוחד את רדיוהד... גם החדשים. בעצם, בעיקר החדשים. לפני שינה? גותיים או בלדות פאוור. angels fall first של nightwish המומלץ ביותר. להתעוררות מתאים לי דווקא משהו של סיסטם אוף א דאון באופן מפתיע (או, עוד להקה שלא מסתדרת עם השאר). fuck the system, prison song, deer dance... כולם מתאימים ביותר. לבוטנים יש ריח של חמוצים ברוטב קארי.
 

Nomaed Dominus

New member
ARGH!!! לא אוהב שאלות כאלה!

אבל ננסה:
1) Immortal - In My Kingdom Cold 2) Morbid Angel - Ageless Still I Am 3) Vintersorg - Naturens Galleri או Ödemarken Son 4) Manowar - The Power Of Thy Sword או Defender או Thor 5) Dark Tranquillity - Punish My Heaven 6) Satyricon - Mother North 7) Ancient Rites - Victory of Valhalla 8) At The Gates - Blinded By Fear 9) Iron Maiden - The Clairvoyant 10) Death - Spirit Crusher​
אני יכול לעשות עוד... 5 דיסקים כאלה בערך שכל שיר שם זה שיר שאני מאוד מאוד אוהב... (מאוד חסר לי פה RHAPSODY) משהו שלא קשור למטאל - מוזיקה קלאסית ללכת לישון עם משהו כמו EMPYRIUM או ULVER להתעורר - אני לא אוהב!
 

BruceDickinson

New member
תגיד, אתה בטוח שאין קשר בינינו,

גם טראנקוויליטי וגם ספיריט קראשר(אין לי סבלנות לעבור לאנגלית) והשחקן האחד עשרה שלי זה Ancient rites(איך אפשר להגיד את זה בעברית?!?!?) אחי, צריך להיפגש לעשות פוגו מתישהו.......
 

shikuz

New member
קשיחות תלויה בטמפ´?

{מעניין אם מישהו בדק שעשרת השירים שלו באמת נכנסים לדיסק אחד...
} שיר שלפני השינה... אני חושב שהשיר האחרון שאני זוכר שהאזנתי לו לפני השינה השבוע היה Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness. וזה של הבוקר... הבוקר קמתי עם Into the Electric Castle של Ayreon (חופש, יש זמן). השיר הראשון מהדיסק השני - (...מה שמו?...) Garden of Emotions, נראה לי. לבוטנים ריח של טיסה ממוזגת בת כ-3.5 שעות.
 

shikuz

New member
ואגב-

הסדר של השירים בדיסק האולטמטיבי של כל אחד דווקא יכול להיות מעניין, ולא בכדי להעיד על המידה של האהבה לכל שיר. בין שני שירים תמיד תהיה מערכת יחסים מסויימת, מידת התאמה, ונחמד ליצור מ-10 השירים רצף ייחודי שמתאים לתחושה שכל שיר משרה במי שקבע את סדר ההשמעה שלהם.
 

Sham 69

New member
.......

הכי טוב לשינה זה BURZUM.. וזה בדוק.. שירים ארוכים ו... בלה
 

scary_face

New member
הנה שלי

dream theater - a change of seasons tool ואני לא יכול לבחור death - spirit crusher megadeth - rust in peace primus גם לא יכול לבחור king crimson - red משהו של sham 69 או cockney rejects ועוד כמה של טול סגנון שלא קשור - immortal שירים לפני שינה - שירים של within temptation שיר התעוררות dream theater - a change of seasons
 

badphish

New member
../images/Emo93.gif

1soundgarden- jesus christ pose 2ברי סחרוף- חם על הירח 3sublime-don´t push 4led zeppelin- dazed & counfused 5van der graaf generator-la rossa 6tool & ratm- untiteld 7 everclear-electra made me blind 8 alice in chains-angry chair 9 כנסיית השכל- עטוף 10 portishead- starngers מוזיקה של קשורה לטעם הכללי שלי ממש... פורטיסהד זה טריפ הופ... זה די רחוק וזה גם מוזיקה טובה לשינה
 

Shades Of God

New member
פאק

תגיד לי אתה האח הקטן שמעולם לא היה לי או משו? גם הציטוט האהוב עליי מטריינספוטיג.. וגם חלק מרשימת השירים, נו מילא.. לילה טוב.
 
למעלה