גם היום סין נופלת 6.5 % יש השפעה אצלנו

CLASSIFIED

New member
אם היו פוטים בסין

או אפילו תעודת סל שורט סין עם מינוף גבוה בגלל כל העליות
 

CLASSIFIED

New member
אז הייתי מפסיד המון!!!! חחחח

ממינוס 7 לפלוס 2 בשלוש שעות... הסינים האלה משוגעים!!!
 
מעניין

בתוך פחות משבוע בורסת שנחאי יורדת בכ-20%, והעולם ממשיך להתעלם, בינתיים. רק לשם השוואה - הירידות שהיו בסין בפברואר-מרץ השנה, ששימשו כתירוץ למימוש כלל עולמי חד, היו חזקות הרבה פחות מהירידות של הימים האחרונים. אז או שמדובר בתגובה מושהית, או שאז בכלל לא זו היתה הסיבה לתיקון העולמי, אלא השווקים פשוט חיפשו סיבה לתיקון בריא. אבל מצד שני, גם היום השווקים צריכים לחפש סיבה לתיקון בריא, אחרת יאבדו את בריאותם. אולי בורסות המערב זה כמו מי שצריך להיכנס קצת לדיאטה, ומחפש עוד איזה ארוחת שחיתות אחרונה לפני שיתחיל...
 

CLASSIFIED

New member
הבינו שהבורסה שלהם לא צריכה להשפיע עלינו

סתם בורסה פנימית... רחמים על כל הסינים המסכנים... אבל למה אנחנו בגלל הבועה שלהם צריכים לסבול? כנראה שהבורסות בעולם עוד לא צריכות תירוץ לירידות, כשיצטרכו ימצאו משהו! לא לדאוג!
 
יש עוד בורסה

שההתנהגות שלה בהפרש של שנה היתה דומה מאוד להתנהגות של בורסת סין. מעניין להסתכל על הגרף של בורסת רוסיה - שב-2005 עד אמצע 2006 ניראה כמעט זהה לגרף של בורסת סין 2006 עד אמצע 2007, ומה קרה בבורסת רוסיה בשנה שלאחר מכן. האם התמונה בסין תהיה דומה ?
 
הסיבה להתנהגות הבורסה בסין

הסינים החליטו להילחם בירידה בפעילות הגופנית והתגברות ההשמנה של הנוער על ידי חיוב כל הילדים במדינה ללמוד ריקוד, החל מגן הילדים משרד החינוך בבייג'ין הודיע, כי כל הילדים בסין יחויבו מעתה ללמוד ריקוד החל מגן הילדים. בהודעה נאמר, כי נקבעו שבעה ריקודים המתאימים לגילאים שונים. תלמידי תיכון יחויבו גם ללמוד ואלס. בקול ישראל דווח, כי על פי התוכנית, כל ריקוד יימשך ארבע עד חמש דקות, וייתבצע בהפסקות או לאחר שעות הלימודים. היוזמה הגיעה בעקבות נתונים על ירידה בפעילות הגופנית של בני הנוער בסין והתגברות ההשמנה.
 
למעלה