מומחיות ניתן להשיג בהרבה דרכים.למיטב זכרוני לא כתבתי את זה.
לדעתך,אבל ההסבר שלך הוא בשל אגו כי "אין לי מומחיות בנושא",
שזה גם קשקוש כי לפי אותו היגיון אף אחד כאן לא יכול לדבר על שום דבר כמעט
מלבד מה שעבד בו.
וכמובן לא הוכחת שהאגו שלי גדול יותר משל הכותב הממוצע כאן.
מכאן אפשר לפסול בוודאות את הטענה שלך של כתיבה רק מהרהורי לב ולא ממומחיות.
בעבודה - אם עבדת בחלוקת תה במשרד גדול, אזי אתה מומחה בחלוקת תה.
לא בטוח שאתה בכלל מבין איך צריך להגיש תה ומה ההבדל בין הסוגים השונים.
לגבי מומחיות, או לפחות למה שנקרא ידע בנושאים כאלו ואחרים צריל בעיקר שני דברים:
1. סקרנות
2. יכולת קוגניטיבית [לימודית] למימוש הסקרנות.
היום כאשר המידע על ידע ספציפי נמצא זמין רק צריך להבין מה הוא אותו מידע שרלוונטי להעמקת הידע בנושא מסוים. לעניות דעתי הקובעת אתה לוקה בהבנה מה המידע הנידרש והיכן הוא נמצא בכדי שתוכל להגיב על פוסטים כמו AI למשל .
כשאתה מסתמך על שרלטנות כמו השירות המגנטי רק מחזק את הטענה הזאת.
אבל מה שנכון.......אתה חמוד...אתה.