גם הבית ספר של ביבי הוא זבל - לינוי נטשה

xyxy210

Well-known member
למיטב זכרוני לא כתבתי את זה.


לדעתך,אבל ההסבר שלך הוא בשל אגו כי "אין לי מומחיות בנושא",

שזה גם קשקוש כי לפי אותו היגיון אף אחד כאן לא יכול לדבר על שום דבר כמעט

מלבד מה שעבד בו.

וכמובן לא הוכחת שהאגו שלי גדול יותר משל הכותב הממוצע כאן.

מכאן אפשר לפסול בוודאות את הטענה שלך של כתיבה רק מהרהורי לב ולא ממומחיות.
מומחיות ניתן להשיג בהרבה דרכים.
בעבודה - אם עבדת בחלוקת תה במשרד גדול, אזי אתה מומחה בחלוקת תה.
לא בטוח שאתה בכלל מבין איך צריך להגיש תה ומה ההבדל בין הסוגים השונים.
לגבי מומחיות, או לפחות למה שנקרא ידע בנושאים כאלו ואחרים צריל בעיקר שני דברים:
1. סקרנות
2. יכולת קוגניטיבית [לימודית] למימוש הסקרנות.

היום כאשר המידע על ידע ספציפי נמצא זמין רק צריך להבין מה הוא אותו מידע שרלוונטי להעמקת הידע בנושא מסוים. לעניות דעתי הקובעת אתה לוקה בהבנה מה המידע הנידרש והיכן הוא נמצא בכדי שתוכל להגיב על פוסטים כמו AI למשל .
כשאתה מסתמך על שרלטנות כמו השירות המגנטי רק מחזק את הטענה הזאת.
אבל מה שנכון.......אתה חמוד...אתה.
 
אבל מה שנכון.......אתה חמוד...אתה.
אני חושב שהבנתי את השיטה שלך,בהתחלה נפלתי בזה.

אתה מנסה לגמור את הדיון עם סוג של מחמאה שנשמעת אמינה.

יתכן גם שבהתחלה חשבת שאהיה "בן הטיפוחים שלך" אבל אז ראית שאני מרדן מידי לתפקיד

ועקשן מידי.

לגבי מומחיות, או לפחות למה שנקרא ידע בנושאים כאלו ואחרים צריל בעיקר שני דברים:
1. סקרנות
2. יכולת קוגניטיבית [לימודית] למימוש הסקרנות.
בדיוק,וזה מה שהיה לי עם קנוניות ודברים רוחניים.

האם עם ai אני צודק?

זה לא שחור ולבן,לדעתי אני צודק חלקית אבל בכל מקרה יותר מהממוצע כאן ולצערך יותר ממך בנושא...

ז"א יתכן שהייתי פסימי מידי עם llm - ימים יגידו(כמו שאמר אייל גולן על פרשת הבחורות הצעירות מידי שהוזמנו למסיבה שלו).

רוצה לומר גם הימים לא אמרו ועדיין הדיעות חלוקות בנושא...

היום כאשר המידע על ידע ספציפי נמצא זמין רק צריך להבין מה הוא אותו מידע שרלוונטי להעמקת הידע בנושא מסוים. לעניות דעתי הקובעת אתה לוקה בהבנה מה המידע הנידרש והיכן הוא נמצא בכדי שתוכל להגיב על פוסטים כמו AI למשל .
כשאתה מסתמך על שרלטנות כמו השירות המגנטי רק מחזק את הטענה הזאת.
אתה מניח מראש אתה צודק בנושא קריון וכמובן בלי הוכחה רשמית.

למזלך לי קרול לא יהודי לא בישראל וכבר עשיר אז לא צריך לתבוע אותך ולהרויח כמה גרושים ;)

ברצינות בתור אדם שמתיימר להתייחס לדברים בצורה רצינית - זה לא רציני.

זה שיש לך דיעה קדומה על תיקשורים וכד' - זה בעיה שלך(בעיה של גיל בעיקר - דור שלא ידע את התקשור).


האם יש רמאים? בוודאי אבל צריך לדעת להבחין.
 

xyxy210

Well-known member
אני חושב שהבנתי את השיטה שלך,בהתחלה נפלתי בזה.

אתה מנסה לגמור את הדיון עם סוג של מחמאה שנשמעת אמינה.

יתכן גם שבהתחלה חשבת שאהיה "בן הטיפוחים שלך" אבל אז ראית שאני מרדן מידי לתפקיד

ועקשן מידי.
קנוניתי יקר, אתה באמת חושב שאני צריך איזה "בן טיפוחים" ?
כפי שכתבתי בעבר , אינך טיפש. למרות שמרבית חברי הפורום לא יסכימו עם דיעה זו.
אמרתי לך בזמנו שבהחלט יש לי איזה סוג של אמפטיה לשטויות שאתה כותב .
כתיבתך אינה אלימה כפי שהיא לחם חוקם של מרבית הכותבים כאן.
אפילו הרינג-מיציתי-שקרניהו-אשריך, שמנסה להסתיר את הפאשיזם שהוא נגוע בו בכתיבת כאילו נינוחה. אבל ברור לכל בר דעת שהוא פשיסט מהזן הגרוע באִיצְטָלָת צדיק.
אז תרגיע ותפסיק לחפש הסברים לדברים שאין להם צורך בהסבר.
מאידך, נסה להסביר לעצמך איך נפלת לכת השרלטנית של השרות המגנטי וקראון. זה יותר חשוב.
בדיוק,וזה מה שהיה לי עם קנוניות ודברים רוחניים.

האם עם ai אני צודק?

זה לא שחור ולבן,לדעתי אני צודק חלקית אבל בכל מקרה יותר מהממוצע כאן ולצערך יותר ממך בנושא...
אין לך שמץ של מושג מה זה AI. כל החירטוטים שלך על מציאת פיקסל מתאים של תמונה רק מוכיחה זאת ביתר שאת.
חפש את המושג "אינטרפולציה" בנושא גרפיקת GPU . אני בספק אם תבין מה ההסבר שם.....אבל זו התשובה לחירטוט שלך.

"אבל בכל מקרה יותר מהממוצע כאן ולצערך יותר ממך בנושא..."
זה לא מצחיק מה שכתבת, זה עצוב.
הבטחון העצמי שלך הוא הבעיה שלך.
מתקיפים אותך מכל עבר (ודי בצדק מבחינת התוקפים, למרות שלדעתי הם טועים) ואתה חיי עם זה בשלווה סטואית.
אלו אנשים שלא מכירים אותך ומתרשמים רק ממה שאתה כותב כאן.


ז"א יתכן שהייתי פסימי מידי עם llm - ימים יגידו(כמו שאמר אייל גולן על פרשת הבחורות הצעירות מידי שהוזמנו למסיבה שלו).

רוצה לומר גם הימים לא אמרו ועדיין הדיעות חלוקות בנושא...

לא הבנתי מה רצית לומר...נדלג על זה.


אתה מניח מראש אתה צודק בנושא קריון וכמובן בלי הוכחה רשמית.
לא צריך הוכחה.
למזלך לי קרול לא יהודי לא בישראל וכבר עשיר אז לא צריך לתבוע אותך ולהרויח כמה גרושים ;)
הנה התשובה מדוע לא צריך הוכחה. הוא התעשר מאנשים כמוך.מעבודה....כן אבל מעבודה בעיניים....
ברצינות בתור אדם שמתיימר להתייחס לדברים בצורה רצינית - זה לא רציני.

זה שיש לך דיעה קדומה על תיקשורים וכד' - זה בעיה שלך(בעיה של גיל בעיקר - דור שלא ידע את התקשור).


האם יש רמאים? בוודאי אבל צריך לדעת להבחין.

שיהיה לך חג שמח.
 
אתה מהדור שנימוס זה מושג שמראה על חולשה.
אתה באופן אישי |טמבל| שאפילו לא מבין את זה.
נדוש לטעמי הברכה הזאת,גם יש לה ניחוח דתי.

בזמנך היה פחות כך אני מבין.


אני לא רוצה שהדתיים יהנו אפילו מזה שאני אגיד את זה!

אני גם גדלתי על המושג הציני משהו,נימוס זה הצביעות המקובלת.

התאהבתי בזה,סורי.

 
עונת 2026 של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 חושפת את הציוותים הבולטים הבאים בין הסלבס לרקדנים המקצועיים:
  • צחי הלוי רוקד עם נינה סול (זוכת העונה הראשונה).
  • מיה דגן רוקדת עם שחר זיסמנוביץ'.
  • שירי מימון רוקדת עם רפאל פליישמן.
  • עדן גולן רוקדת עם ארטיום ליאסקובסקי.
  • דניאל גרינברג רוקדת עם אלון דוידבסקי.
  • דיאן שוורץ רוקדת עם לוטם מדמוני.
  • גיא הוכמן רוקד עם ניקול רוגובין.
  • בר ברימר רוקד עם סנה סוקול (זוכת העונה הרביעית).
  • נועה כהן רוקדת עם איתן קריפס.
  • טום אביב רוקד עם יאנה דוברובסקי.
  • נת'נאל בוז'וליץ' רוקד עם ג'וליה שחר.
  • שי לי שינדלר רוקדת עם נדב שחם.
  • מלי לוי רוקדת עם דני יוחטמן.
  • שחר חיון רוקד עם תרקוד מתנאל קונבסקי.
  • אמיר בנאי רוקד עם רומי נוף.
  • פרידה עוזיאל רוקדת עם בוריס דניסוב, רקדן |חדש|.
  • שרן ייני רוקד עם קארין סורוצ'ינסקי.
  • בת חן סבג רוקדת עם של עידן אטיאס.
  • אורי פפר רוקד עם אליסה שריקי.
  • מתן פרץ רוקד עם אלינור גרשפלד.
  • אבישג סמברג רוקדת עם איוון דניסוב.

הרקדן והכוריאוגרף חיים פרשטיין מצטרף לעמדת השופטים בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ומחליף את השופטת לאה ינאי, שפרשה מתפקידה לאחר שתי עונות.

רוקדים עם כוכבים 2026: רשימת המתמודדים המלאה​

 
נערך לאחרונה ב:
עונת 2026 של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 חושפת את הציוותים הבולטים הבאים בין הסלבס לרקדנים המקצועיים:
  • צחי הלוי רוקד עם נינה סול (זוכת העונה הראשונה).
  • מיה דגן רוקדת עם שחר זיסמנוביץ'.
  • שירי מימון רוקדת עם רפאל פליישמן.
  • עדן גולן רוקדת עם ארטיום ליאסקובסקי.
  • דניאל גרינברג רוקדת עם אלון דוידבסקי.
  • דיאן שוורץ רוקדת עם לוטם מדמוני.
  • גיא הוכמן רוקד עם ניקול רוגובין.
  • בר ברימר רוקד עם סנה סוקול (זוכת העונה הרביעית).
  • נועה כהן רוקדת עם איתן קריפס.
  • טום אביב רוקד עם יאנה דוברובסקי.
  • נת'נאל בוז'וליץ' רוקד עם ג'וליה שחר.
  • שי לי שינדלר רוקדת עם נדב שחם.
  • מלי לוי רוקדת עם דני יוחטמן.

הרקדן והכוריאוגרף חיים פרשטיין מצטרף לעמדת השופטים בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ומחליף את השופטת לאה ינאי, שפרשה מתפקידה לאחר שתי עונות.

רוקדים עם כוכבים 2026: רשימת המתמודדים המלאה​

את כ"כ מיואשת שאף אחד לא רוצה "לרקוד עם כוכבים" בתפוז שאת שמה את זה בפוסט קיים ולא חדש?
 
את כ"כ מיואשת שאף אחד לא רוצה "לרקוד עם כוכבים" בתפוז שאת שמה את זה בפוסט קיים ולא חדש?
כהרגלך, אתה טועה באבחנות שלך, לא סתם קיבלת מוניטין של |טמבל|
למען הסר ספק, לא שמתי את זה בפוסט |חדש| כי לא תכננתי בכלל לשים את זה בפורום אקטואליה, פשוט לחיצה על הקישור ממה |חדש| הביאה אותי בטעות לשרשור זה ולא לשרשור שבו רציתי לכתוב את התגובה ולא שמתי |לב| שאני לא בשרשור הרצוי.
זה קורה לי לעתים ב-Ynet שאני לוחצת על קישור וזה מוביל אותי לכתבה אחרת, אולם ב-|תפוז| זה פעם ראשונה שקרה לי.
בכל מקרה, בזכות זה שהבאת לתשומת ליבי את טעותי, העדבקתי את תגובתי למקום הרצוי שמכתחילה רציתי לכתוב שם.
 
כהרגלך, אתה טועה באבחנות שלך, לא סתם קיבלת מוניטין של |טמבל|
למען הסר ספק, לא שמתי את זה בפוסט |חדש| כי לא תכננתי בכלל לשים את זה בפורום אקטואליה, פשוט לחיצה על הקישור ממה |חדש| הביאה אותי בטעות לשרשור זה ולא לשרשור שבו רציתי לכתוב את התגובה ולא שמתי |לב| שאני לא בשרשור הרצוי.
זה קורה לי לעתים ב-Ynet שאני לוחצת על קישור וזה מוביל אותי לכתבה אחרת, אולם ב-|תפוז| זה פעם ראשונה שקרה לי.
בכל מקרה, בזכות זה שהבאת לתשומת ליבי את טעותי, העדבקתי את תגובתי למקום הרצוי שמכתחילה רציתי לכתוב שם.
את לוקחת כל דבר קשה שזה סוף העולם.

ברור שדבר ראשון חשבתי עליו שזה שעשית טעות,אבל דבר שני חשבתי על רעיון קונספירטיבי משהו... ;)
 
את לוקחת כל דבר קשה שזה סוף העולם.

ברור שדבר ראשון חשבתי עליו שזה שעשית טעות,אבל דבר שני חשבתי על רעיון קונספירטיבי משהו... ;)
זאת בדיוק הבעיה שלך, שכל דבר הוא קונספירטיבי עבורך, לכן אתה חייב להיבדק אצל פסיכיאטר שיאבחן אותך,
ברור לכל שאתה זקוק לטיפול |סיוע|
וישא"ק.
 
זאת בדיוק הבעיה שלך, שכל דבר הוא קונספירטיבי עבורך, לכן אתה חייב להיבדק אצל פסיכיאטר שיאבחן אותך,
ברור לכל שאתה זקוק לטיפול |סיוע|
וישא"ק.
לא אמרתי שאני מאמין בזה,אלא העלתי רעיון.

בעולם המדעי המילה הפכה לקדושה:"תזה".
 
לא, תזה מבוססת עובדות ואילו התיאוריות שלך מבוססות הזיות וחולי.
"המילה תֶּזָה (Thesis) מגיעה מיוונית ומשמעותה המרכזית היא הנחת יסוד או טענה."

קודם מגיע הנחת יסוד או הטענה ומשם מנסים להצדיק את זה ולמצוא מספיק עובדות תומכות.
 
"המילה תֶּזָה (Thesis) מגיעה מיוונית ומשמעותה המרכזית היא הנחת יסוד או טענה."

קודם מגיע הנחת יסוד או הטענה ומשם מנסים להצדיק את זה ולמצוא מספיק עובדות תומכות.
אני התייחסתי לעבודת התזה שמאסטרנטים ודוקטוראנטים צריכים לעשות.
 
אני התייחסתי לעבודת התזה שמאסטרנטים ודוקטוראנטים צריכים לעשות.
עדיין זה כמו ניסוי מדעי,

תאוריה,בדיקה,תוצאות,מסקנות.


בגלל זה נתנו לה את השם היווני הזה,זה הבסיס שלה - האם/עד כמה התאוריה עומדת במציאות?
 
למעלה