גם הבית ספר של ביבי הוא זבל - לינוי נטשה

אין סטטיסטיקה על מי שלמד בחינוך ביתי.
אז מהיכן הפלצת את זה? מהזיה כפי שכתבתי?
מתי פעם האחרונה ביקשת תעודת טכנאי מוסמך ממי שבא לתקן דברים?
מקומות הלימוד מבקשים, לא אני.
לומדים עם הזמן,זה אולי היתרון הגדול של החינוך הביתי לדעת ללמוד לבד.

אומנם האמא מכוונת אבל הלימוד עצמו לבד.
לא, זה ממש לא נותן לך כלים ללימוד לבד,
משחק הוא לא לימוד, מה שמתאים לילדים, לא מתאים לנוער ולבוגרים.
חוג זה מסגרת מובנית מעשירה בתוכן חיצוני,לא כמו ללכת לחבר וכד' אז אתה עם החבר/חברים נטו

גם בחוג אפשר להתחבר עם חברים ולהיפגש מחוץ למסגרת החוג.
 
מקומות הלימוד מבקשים, לא אני.
אפשר ללמוד מאחד הטכנאים או לשים כמה לירות למוסד הלימוד שיעלים עין.

לא, זה ממש לא נותן לך כלים ללימוד לבד,
משחק הוא לא לימוד, מה שמתאים לילדים, לא מתאים לנוער ולבוגרים.
הוא מלמד לפי ספרי הלימוד שאמא שלו רוצה או אם ההורים מחליטים לפי מה שמשרד החינוך רוצה,

זה התוכנית הרשמית של חינוך ביתי.

זה מעבר הדרגתי ואיטי ממשחק נטו כמו בגן שרק יושבים אח"כ במעגל ושומעים את הגננת

ללימוד עצמי.

המעבר הזה נעשה גם בחינוך הרגיל אבל שם פחות הדרגתי - יש את ההלם של כיתה א' שאז יש עליית

מדרגה גדולה.

בחינוך הביתי זה יותר הדרגתי,כבר בגן יש יותר לימוד אז בכיתה א' יש פחות עליה.

באופן טבעי ככל שעובר הזמן הילד דורש פחות משחקיות.
 
אפשר ללמוד מאחד הטכנאים או לשים כמה לירות למוסד הלימוד שיעלים עין.
אז אתה מציע למוסד להתעסק בפלילים ולהסתכן באיבוד רשיונו וחירותו?
בנוסף, גם אף מקום מכובד לא יקבל טכנאי שאינו מוסמך.
הוא מלמד לפי ספרי הלימוד שאמא שלו רוצה או אם ההורים מחליטים לפי מה שמשרד החינוך רוצה,

זה התוכנית הרשמית של חינוך ביתי.

זה מעבר הדרגתי ואיטי ממשחק נטו כמו בגן שרק יושבים אח"כ במעגל ושומעים את הגננת

ללימוד עצמי.

המעבר הזה נעשה גם בחינוך הרגיל אבל שם פחות הדרגתי - יש את ההלם של כיתה א' שאז יש עליית

מדרגה גדולה.

בחינוך הביתי זה יותר הדרגתי,כבר בגן יש יותר לימוד אז בכיתה א' יש פחות עליה.

באופן טבעי ככל שעובר הזמן הילד דורש פחות משחקיות.
ילד מפונק לא יסכים למשהו שאימא שלו רוצה, אם הוא לא יחשוב שזה כיף.
אתה מוזמן לשאול את מי שפותח הרבה שרשורים של פינוק הוריו והוא יסביר לך בהרחבה את זה.
 

איציק5111

Well-known member
אם הוא יהיה צריך תואר אוניברסיטאי הוא יוציא בגרות.

לדבריה הוא מתקדם בהרבה מילדים בני גילו.

אפשר גם לעבור מחינוך ביתי לבית ספר בכל שלב,זה לא שמאבדים את זה כי נהיית טמבל בגלל חינוך ביתי.
בסופו של דבר הוא ילד, ילד צריך ילדות כיף משחקים חברים צחוקים,ספורט הנאות, בית ספר זה לא רק לימודים.

זה שהיא מפוצצת אותו בידע ועוד איזה חחחח לא יעזור לו בחיים, היא שורטת אותו.
 

איציק5111

Well-known member
השאלה אם הידע הזה יגרום לו להוציא תעודת בגרות כי בלעדיה, לא יוכל להמשיך בלימודים אקדמאיים.
אני מניחה שללינוי בר גפן יש תואר אקדמי, לכן היא אמורה להבין את זה.
אתם , את הורים לילדים? תשחררו אותם, אתה יכולים לכוון ליעץ אולי טיפה לדחוף אבל באמת תשחררו,

הילד שהבאתם לעולם הוא לא אתם, וברור שיש לכם כוונות טובות, אבל הכי טוב לשחרר ולתת לו עצמאות חופש בחירה והרגשה שסומכים עליו מקשיבים לו.

אני ראיתי הורים בעיקר ממגזר הקפלניסטים, הכפייה שלהם הרסנית.

ואגב כל מי שבחר במסלולים "מיוחדים" לימודים ביתיים או בית ספר דמוקרטי ילדיו נראים מצורעים מבודדים ולא מוצלחים.

אני הורה וכותב על סמך ניסיון הילדים שלי כולם בוגרי תיכון יוקרתי עם בגרויות מעולות ומגמות יוקרתיות.

לא דחפתי, לא כפיתי , לא התערבתי בכלום, הכל שלהם עצמאית בחירות והישגים.

ההורים של היום נדחפים מתערבים בצורה מוגזמת יודעים מה הילדים לומדים מדברים מטרידים מורים חלקם אפילו עושים להם את שיעורי הבית ועבודות.

תשחררו תנו להם לבחור , תנו להם להיכשל וללמוד
 

xyxy210

Well-known member
אתם , את הורים לילדים? תשחררו אותם, אתה יכולים לכוון ליעץ אולי טיפה לדחוף אבל באמת תשחררו,

הילד שהבאתם לעולם הוא לא אתם, וברור שיש לכם כוונות טובות, אבל הכי טוב לשחרר ולתת לו עצמאות חופש בחירה והרגשה שסומכים עליו מקשיבים לו.

אני ראיתי הורים בעיקר ממגזר הקפלניסטים, הכפייה שלהם הרסנית.

ואגב כל מי שבחר במסלולים "מיוחדים" לימודים ביתיים או בית ספר דמוקרטי ילדיו נראים מצורעים מבודדים ולא מוצלחים.

אני הורה וכותב על סמך ניסיון הילדים שלי כולם בוגרי תיכון יוקרתי עם בגרויות מעולות ומגמות יוקרתיות.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בוא ספר על ההצלחה שלהם.....וד"א הם לא אשמים.
כשיש לילד הורה פאשיסט מסוגך , הוא נידון למסכנות מיום היוולדו.
לא דחפתי, לא כפיתי , לא התערבתי בכלום, הכל שלהם עצמאית בחירות והישגים.
איך תתערב ? אתה בכלל מבין מה הם לומדים ?

ההורים של היום נדחפים מתערבים בצורה מוגזמת יודעים מה הילדים לומדים מדברים מטרידים מורים חלקם אפילו עושים להם את שיעורי הבית ועבודות.

תשחררו תנו להם לבחור , תנו להם להיכשל וללמוד
 

איציק5111

Well-known member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בוא ספר על ההצלחה שלהם.....וד"א הם לא אשמים.
כשיש לילד הורה פאשיסט מסוגך , הוא נידון למסכנות מיום היוולדו.

איך תתערב ? אתה בכלל מבין מה הם לומדים ?
אתה ממש עצבני וקללן ואני בכלל לא מזהה אותך מהפורום
 
אתם , את הורים לילדים? תשחררו אותם, אתה יכולים לכוון ליעץ אולי טיפה לדחוף אבל באמת תשחררו,

הילד שהבאתם לעולם הוא לא אתם, וברור שיש לכם כוונות טובות, אבל הכי טוב לשחרר ולתת לו עצמאות חופש בחירה והרגשה שסומכים עליו מקשיבים לו.

אני ראיתי הורים בעיקר ממגזר הקפלניסטים, הכפייה שלהם הרסנית.

ואגב כל מי שבחר במסלולים "מיוחדים" לימודים ביתיים או בית ספר דמוקרטי ילדיו נראים מצורעים מבודדים ולא מוצלחים.

אני הורה וכותב על סמך ניסיון הילדים שלי כולם בוגרי תיכון יוקרתי עם בגרויות מעולות ומגמות יוקרתיות.

לא דחפתי, לא כפיתי , לא התערבתי בכלום, הכל שלהם עצמאית בחירות והישגים.

ההורים של היום נדחפים מתערבים בצורה מוגזמת יודעים מה הילדים לומדים מדברים מטרידים מורים חלקם אפילו עושים להם את שיעורי הבית ועבודות.

תשחררו תנו להם לבחור , תנו להם להיכשל וללמוד
אני נגד מסלולים "מיוחדים" עפ"י ההגדרה שלך למיוחד.
מסלולים של הצטיינות בנוסף ללימודים בבית ספר, לטעמי, זה מבורך ומשאיר את הילד ברמה גבוהה למרות הבינוניות שהוא צריך לספוג בביה"ס.
בכללי, ילד לבד לא ידחוף את עצמו, אם אין לו מודל חיקוי בבית.
גם להיכשל צריך לדעת, אולם אם ילד נכשל עוד ועוד, דימויו העצמי יורד והוא כבר מכניס לעצמו לראש שהוא לוזר ולא יכול להצליח.
תפקיד ההורה הוא לדאוג להרים ילד לאחר כישלון, אחרת הילד ייכנס לדרך ללא מוצא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
השאלה אם הידע הזה יגרום לו להוציא תעודת בגרות כי בלעדיה, לא יוכל להמשיך בלימודים אקדמאיים.
אני מניחה שללינוי בר גפן יש תואר אקדמי, לכן היא אמורה להבין את זה.
יו"ר האופוזיציה עשה למד באקדמיה בלי תעודת בגרות.
 
יו"ר האופוזיציה עשה למד באקדמיה בלי תעודת בגרות.
"האוניברסיטה קיבלה אותו על סמך "הישגים תרבותיים ותרומה ציבורית" יוצאי דופן (כעיתונאי וסופר)."

ז"א בדיוק ההפך,לפיד הוא מעל הממוצע הצליח בחיים בלי האוניברסיטה.

אומנם האבא שלו עזר אבל בלי כישרון והתמדה זה לא היה מצליח.
 

איציק5111

Well-known member

"בזמן שלא נכח בכיתה הוא למד מתמטיקה ומדעים ברמה של כיתה ח'. האנגלית שלו ברמה של שביעיסט חובב גיימינג ("המסכים" והגיימינג שהפחידו אתכם מהם? כלי מעולה ללימוד כתיבה וקריאה באנגלית. הילדים מתקשרים עם בני גילם בכל העולם). הוא בקיא בתורת האבולוציה, ההיסטוריה של העבדות מלחמת האזרחים בארה"ב, מצרים העתיקה והקשר ליהודים, ההיסטוריה של מלחמות ישראל וכעת מושקע בלימודי המיתולוגיה היוונית. כל הנושאים נבחרו בשיתוף איתו".
לא מרשים בכלל, היא נשמעת כמו אמא מתחילה מתלהבת והכי הכי נדחפת, תשחררי את הילד מטומטמת , את שורטת אותו .

הוא ילד , הוא צריך חוויות ילדות כיף חברם חברות הפסקות בבית ספר,

אולי תגזימי עוד קצת ועוד שנתיים תדאגי שיעשה בגרות ולאחר מכן תואר ובגיל 15 תוציאי אותו לשוק העבודה.

וחיי החברה שלו יהיו דרך המסכים עם חברים מכל העולם חחחחח

מי צריך ילדות? תדלגי על זה.

כמובן כתבתי את זה בציניות כתגובה לדבריה המביכים של הלינוי הזאתי.

ואגב היא אישה סופר חכמה אבל פה היא טועה בענק
 

SupermanZW

Well-known member
חשוב לתת לילדים אפשרות לבחור וחשוב לאתגר אותם. חינוך ביתי לא בהכרח טוב ולא בהכרח רע, אבל לכפות אותו זה רע. גם לא כל הורה מסוגל לתת חינוך ביתי איכותי, לרוב אין מושג. אינטראקציה עם חברים גם חשובה ויש מקרים שילדים בחינוך ביתי מחמיצים את זה, לא פשוט.
 

xyxy210

Well-known member
חשוב לתת לילדים אפשרות לבחור וחשוב לאתגר אותם. חינוך ביתי לא בהכרח טוב ולא בהכרח רע, אבל לכפות אותו זה רע. גם לא כל הורה מסוגל לתת חינוך ביתי איכותי, לרוב אין מושג. אינטראקציה עם חברים גם חשובה ויש מקרים שילדים בחינוך ביתי מחמיצים את זה, לא פשוט.
תקשיב סופרמניקו....שוב, אתה גורר אותי להציג את מה שאתה הצגת - אין לך ילדים.
המושג הורות אינו נהיר לך בכלל.
מכאן, אני רק מציע לך לקרוא ולא להגיב כי כל תגובה שלך תיהיה מטופשת יותר מהשניה.
נכון, איציק 3111 טוען שהוא הורה [האומנם ?] והפוסטים שלו הזויים משלך....אבל לכל דבר יש גבול...
 
תקשיב סופרמניקו....שוב, אתה גורר אותי להציג את מה שאתה הצגת - אין לך ילדים.
המושג הורות אינו נהיר לך בכלל.
מכאן, אני רק מציע לך לקרוא ולא להגיב כי כל תגובה שלך תיהיה מטופשת יותר מהשניה.
נכון, איציק 3111 טוען שהוא הורה [האומנם ?] והפוסטים שלו הזויים משלך....אבל לכל דבר יש גבול...
הרעיון הכללי שכל אדם צריך ניסיון במה שהוא עושה מאוד מאוד טיפשי,

יש ידע שעובר מגלגולים קודמים.
 

xyxy210

Well-known member
הרעיון הכללי שכל אדם צריך ניסיון במה שהוא עושה מאוד מאוד טיפשי,

יש ידע שעובר מגלגולים קודמים.
הרעיון שתיפתח לך פורום שבו תקשקש את עצמך לדעת לבדך הוא הרעיון הטוב ביותר.
הגיע הזמן שתשחרר את חברי הפורום היקרים מהפוסטים ההזויים והמטופשים שלך.
ו.......
ישא"ק
בהצלחה
 
הרעיון שתיפתח לך פורום שבו תקשקש את עצמך לדעת לבדך הוא הרעיון הטוב ביותר.
הגיע הזמן שתשחרר את חברי הפורום היקרים מהפוסטים ההזויים והמטופשים שלך.
ו.......
ישא"ק
בהצלחה
סופרמן הוא לא טיפש,ובכל זאת חש צורך להביע את דעתו בנושא.

איך אתה מסביר את זה?
 

xyxy210

Well-known member
סופרמן הוא לא טיפש,ובכל זאת חש צורך להביע את דעתו בנושא.

איך אתה מסביר את זה?
:ROFLMAO: הצחקתני.
אתה הרי מגיב לכל פוסט שלא רק שאין לך שמץ של מושג בנושאו, אתה עוד כותב שטתה "מומחה" בתחום.
סופרמן הגיב מהרהורי ליבו, ותו לא.
למיטב זכרוני גם אתה כתבת פעם שאין לך ילדים.....נו, והיגבת . מה זה אומר לגביך ? רק דבר אחד.
אתה חמוד . מעבר לכך אין בך "שון-כלון"
 
למיטב זכרוני גם אתה כתבת פעם שאין לך ילדים
למיטב זכרוני לא כתבתי את זה.

אתה הרי מגיב לכל פוסט שלא רק שאין לך שמץ של מושג בנושאו
לדעתך,אבל ההסבר שלך הוא בשל אגו כי "אין לי מומחיות בנושא",

שזה גם קשקוש כי לפי אותו היגיון אף אחד כאן לא יכול לדבר על שום דבר כמעט

מלבד מה שעבד בו.

וכמובן לא הוכחת שהאגו שלי גדול יותר משל הכותב הממוצע כאן.

מכאן אפשר לפסול בוודאות את הטענה שלך של כתיבה רק מהרהורי לב ולא ממומחיות.
 
למעלה