נוסטלגיה טרום קורונה
Well-known member
אז מהיכן הפלצת את זה? מהזיה כפי שכתבתי?אין סטטיסטיקה על מי שלמד בחינוך ביתי.
מקומות הלימוד מבקשים, לא אני.מתי פעם האחרונה ביקשת תעודת טכנאי מוסמך ממי שבא לתקן דברים?
לא, זה ממש לא נותן לך כלים ללימוד לבד,לומדים עם הזמן,זה אולי היתרון הגדול של החינוך הביתי לדעת ללמוד לבד.
אומנם האמא מכוונת אבל הלימוד עצמו לבד.
משחק הוא לא לימוד, מה שמתאים לילדים, לא מתאים לנוער ולבוגרים.
גם בחוג אפשר להתחבר עם חברים ולהיפגש מחוץ למסגרת החוג.חוג זה מסגרת מובנית מעשירה בתוכן חיצוני,לא כמו ללכת לחבר וכד' אז אתה עם החבר/חברים נטו