גם הבית ספר של ביבי הוא זבל - לינוי נטשה

evglev1

Well-known member
מנהל
היא גם כותבת שכל אחד יכול לאפשר זאת,נראה לך שאבא או אמא ישארו בבית וילמדו? בית ספר זאת גם חוויה חברתית ולא רק לימודית,

לא מקנא בילד שלה ומרחם עליו,היא יכולה בשם הדעות הפוליטיות שלה להתקומם ולפרסם צעדם חריפים אבל לא על חשבון ילד.

וכן יואב קיש נכשל בגדול אבל גם מי שהיה לפניו בממשלת בנט לפיד בדיחה
דווקא שאשא ביטון התחילה תוכנית של דיבור באנגלית בגני הילדים למשך זמן קצר, אבל קיש זרק לפח כל מה שהיה עשתה כדי לבדוק רק כדי להראות כמה הוא בז לה, למפלגה שלה ולממשלה הקודמת כי כנראה בשביל פרימריז בליכוד היה חשוב לשפוך את התינוק עם המים כי להודות אפילו במעשה קטנטן ששאשא ביטון טוב, היה מונע ממנו מקום ריאלי בפרימריז.
 

איציק5111

Well-known member
דווקא שאשא ביטון התחילה תוכנית של דיבור באנגלית בגני הילדים למשך זמן קצר, אבל קיש זרק לפח כל מה שהיה עשתה כדי לבדוק רק כדי להראות כמה הוא בז לה, למפלגה שלה ולממשלה הקודמת כי כנראה בשביל פרימריז בליכוד היה חשוב לשפוך את התינוק עם המים כי להודות אפילו במעשה קטנטן ששאשא ביטון טוב, היה מונע ממנו מקום ריאלי בפרימריז.
אתה מכיר את משפחת שאשא ביטון? יודע מה האינטרסים שלהם?

בוא נגיד ככה קיש ושאשא ביטון זה מאותו בית חרושת של זבל ואותה וסביבה דומה של מושחתים פושעים,
 

"בזמן שלא נכח בכיתה הוא למד מתמטיקה ומדעים ברמה של כיתה ח'. האנגלית שלו ברמה של שביעיסט חובב גיימינג ("המסכים" והגיימינג שהפחידו אתכם מהם? כלי מעולה ללימוד כתיבה וקריאה באנגלית. הילדים מתקשרים עם בני גילם בכל העולם). הוא בקיא בתורת האבולוציה, ההיסטוריה של העבדות מלחמת האזרחים בארה"ב, מצרים העתיקה והקשר ליהודים, ההיסטוריה של מלחמות ישראל וכעת מושקע בלימודי המיתולוגיה היוונית. כל הנושאים נבחרו בשיתוף איתו".
השאלה אם הידע הזה יגרום לו להוציא תעודת בגרות כי בלעדיה, לא יוכל להמשיך בלימודים אקדמאיים.
אני מניחה שללינוי בר גפן יש תואר אקדמי, לכן היא אמורה להבין את זה.
 
השאלה אם הידע הזה יגרום לו להוציא תעודת בגרות כי בלעדיה, לא יוכל להמשיך בלימודים אקדמאיים.
אני מניחה שללינוי בר גפן יש תואר אקדמי, לכן היא אמורה להבין את זה.
אם הוא יהיה צריך תואר אוניברסיטאי הוא יוציא בגרות.

לדבריה הוא מתקדם בהרבה מילדים בני גילו.

אפשר גם לעבור מחינוך ביתי לבית ספר בכל שלב,זה לא שמאבדים את זה כי נהיית טמבל בגלל חינוך ביתי.
 
אם הוא יהיה צריך תואר אוניברסיטאי הוא יוציא בגרות.

לדבריה הוא מתקדם בהרבה מילדים בני גילו.

אפשר גם לעבור מחינוך ביתי לבית ספר בכל שלב,זה לא שמאבדים את זה כי נהיית טמבל בגלל חינוך ביתי.
לא ילדיי שמנת ומי שלא מקבל גבולות ממסגרת שהיא לא בית, יהיה ילד מסכן, שכן היעדר גבולות פוגע בתחושת הביטחון ומוביל לחוסר יציבות.
 
לא ילדיי שמנת ומי שלא מקבל גבולות ממסגרת שהיא לא בית, יהיה ילד מסכן, שכן היעדר גבולות פוגע בתחושת הביטחון ומוביל לחוסר יציבות.
לא נראה לי שיש קשר בין חינוך ביתי לחוסר גבולות.

אולי ההפך,אם הילד "כל הזמן בבית" חייב גבולות אחרת הוא משגע את ההורה.

מי שאין לו יצא לגמרי מהמערכתר או עובר לכיתה חלשה כמו מח"פ.


את גם מכירה את לינוי מהמסך את יודעת כמה היא מחמירה.

היא לא בן אדם סימפטי.

היא האחרונה שנופלת לנחמדות יתר ולבלי גבולות.
 
לא נראה לי שיש קשר בין חינוך ביתי לחוסר גבולות.

אולי ההפך,אם הילד "כל הזמן בבית" חייב גבולות אחרת הוא משגע את ההורה.

מי שאין לו יצא לגמרי מהמערכתר או עובר לכיתה חלשה כמו מח"פ.


את גם מכירה את לינוי מהמסך את יודעת כמה היא מחמירה.

היא לא בן אדם סימפטי.

היא האחרונה שנופלת לנחמדות יתר ולבלי גבולות.
בוודאי שיש, ילד בחינוך ביתי הוא כמו תרנגולת חופשית, התפוקה שלו ירודה, כי הוא עושה רק מה שהוא אוהב ולא נוגע בדברים שקשים לו ודורשים "קצת" מאמץ.
 
בוודאי שיש, ילד בחינוך ביתי הוא כמו תרנגולת חופשית, התפוקה שלו ירודה, כי הוא עושה רק מה שהוא אוהב ולא נוגע בדברים שקשים לו ודורשים "קצת" מאמץ.
חינוך ביתי מצליח תלוי באופי של הילד,ככל שהוא מופנם יותר זה טוב לו יותר וכמובן יותר חשוב ההורים.

ההורים צריכים לבנות גם מאמץ לילד,בלי ספק.


לדעתי פחות מבית ספר!

למה?

להיות בבית בשביל הילד ולא להתפתות לאוכל/מסך וכד' בכמות גדולה מידי או רק למשחקים ושטויות כבר דורש מאמץ...
 
חינוך ביתי מצליח תלוי באופי של הילד,ככל שהוא מופנם יותר זה טוב לו יותר וכמובן יותר חשוב ההורים.

ההורים צריכים לבנות גם מאמץ לילד,בלי ספק.


לדעתי פחות מבית ספר!

למה?

להיות בבית בשביל הילד ולא להתפתות לאוכל/מסך וכד' בכמות גדולה מידי או רק למשחקים ושטויות כבר דורש מאמץ...
ילד רוצה לשחק, רוצה לעשות כיף, ההורים לא יכולים להשגיח עליו 24/7, המשמעת בסוף תתרופף והילד ייעשה את מה שהוא הכי אוהב.
זה, כמובן, לא דברים שדורשים מאמץ.
 
נערך לאחרונה ב:
ילד רוצה לשחק, רוצה לעשות כיף, ההורים לא יכולים להשגיח עליו 24/7, המשמעת בסוף תתרופף והילד ייעשה את מה שהוא הכי אוהב.
זה, כמון, לא דברים שדורשים מאמץ.
הילדות בסוף נמצאת בשביל לשחק בעיקר,

הורים חכמים רותמים את המשחק למטלות ולימוד.


הילד רוצה ללמוד ולהצליח בחיים ומבין אינטואיטיבית שתקופת הילדות חשובה לנושא.

איך את חושבת שילדים למדו דברים לפני הבית ספר?


רוב תקופת הבית ספר וגם הגן היא לא לימוד נטו אלא יותר משמעת וזיכרון על מה שלימדו אותך.

אין כאן איזה יכולת ריגשית משופרת לפיתרון בעיות שלומדים שם.
 
הילדות בסוף נמצאת בשביל לשחק בעיקר,

הורים חכמים רותמים את המשחק למטלות ולימוד.


הילד רוצה ללמוד ולהצליח בחיים ומבין אינטואיטיבית שתקופת הילדות חשובה לנושא.

איך את חושבת שילדים למדו דברים לפני הבית ספר?


רוב תקופת הבית ספר וגם הגן היא לא לימוד נטו אלא יותר משמעת וזיכרון על מה שלימדו אותך.

אין כאן איזה יכולת ריגשית משופרת לפיתרון בעיות שלומדים שם.
לא, אי אפשר ללמד הכול ע"י משחק, אנחנו לא בגן.
בנוסף, מי שמתרגל שהחיים הם משחק, יהיה בלי שום משמעת עצמית ולא יצליח בשום מקום עבודה, בהנחה שבכלל יקבלו אותו.
 
גם אכילת המזון המהיר והפחמימות וכתוצאה מכך ההשמנה היא מרצון.

לא, אי אפשר ללמד הכול ע"י משחק, אנחנו לא בגן.
בנוסף, מי שמתרגל שהחיים הם משחק, יהיה בלי שום משמעת עצמית ולא יצליח בשום מקום עבודה, בהנחה שבכלל יקבלו אותו.
לא משחק מובנה אלא הרעיון הכללי,

למשל נגיד לשים טוסטר אובן בתיקון - אז אני שם מטרה לעשות את זה עד שעה מסוימת בלי לקבל דו"ח.

אפשר להסתכל על זה כמו משחק של מבוגרים.

מה זה מונופול? משחק שמשלב אלמנטים אמיתיים במידה מסוימת מעולם המבוגרים.

לאט לאט עושים משחקים "יותר אמיתיים" ככל שהילד גדל.
 
לא משחק מובנה אלא הרעיון הכללי,

למשל נגיד לשים טוסטר אובן בתיקון - אז אני שם מטרה לעשות את זה עד שעה מסוימת בלי לקבל דו"ח.

אפשר להסתכל על זה כמו משחק של מבוגרים.

מה זה מונופול? משחק שמשלב אלמנטים אמיתיים במידה מסוימת מעולם המבוגרים.

לאט לאט עושים משחקים "יותר אמיתיים" ככל שהילד גדל.
חחח, זה מה שיעזור לך לסיים, המילים "בלי לקבל דו"ח".
אתה שם |לב| שמה שאולי יעבוד אצל ילדים לא יעבוד אצל נוער?
 
בגילאים יותר מבוגרים יש רצון לחזור לבית ספר בגלל הפן החברתי.


יש אומרים שבזה הבית ספר הכי טוב.
נא הצג לי מקור שילדי חינוך ביתי בגילאי הנוער עוברים ללמוד בביה"ס.
יש דוגמאות כאלו, אולם הן בפינטצה וגם עוברים לביה"ס חברתיים או כל שם אחר ולא הרגילים שרוב מוחלט של הילדים הולכים אליהם.
יותר מזה, אפילו תוכניות של משרד החינוך חסומות בפניהם כמו למשל תוכנית המחוננים -
 
נא הצג לי מקור שילדי חינוך ביתי בגילאי הנוער עוברים ללמוד בביה"ס.
יש דוגמאות כאלו, אולם הן בפינטצה וגם עוברים לביה"ס חברתיים או כל שם אחר ולא הרגילים שרוב מוחלט של הילדים הולכים אליהם.
לא תמיד יש בית ספר "חברתיים" בנימצא,חוץ מזה התכוונתי שהולכים בשביל החלק החברתי יותר מאשר בשביל ללמוד.

היום יש פחות תמריך ללכת לבית ספר כי רק מי שהולך ללמוד לימודים גבוהים עיוניים צריך עקרונית תעודת בגרות,

וכידוע היום יש "אינפלציה" בתארים.

מי כן הולך לבית ספר רגיל? מי שרוצה להיות כמו כולם.
 
לא תמיד יש בית ספר "חברתיים" בנימצא,חוץ מזה התכוונתי שהולכים בשביל החלק החברתי יותר מאשר בשביל ללמוד.

היום יש פחות תמריך ללכת לבית ספר כי רק מי שהולך ללמוד לימודים גבוהים עיוניים צריך עקרונית תעודת בגרות,

וכידוע היום יש "אינפלציה" בתארים.

מי כן הולך לבית ספר רגיל? מי שרוצה להיות כמו כולם.
לא נכון, יש הרבה מקומות עבודה שמחייבים תעודת בגרות כמו למשל בנק או במקומות ממשלתיים.
גם לימודים שאינם גבוהים, לעתים, דרוש תעודת בגרות כמו למשל לימודי טכנאי.
אף אחד לא נרשם לביה"ס רק בשביל חברה, מהיכן הפלצת את זה?
 
לא נכון, יש הרבה מקומות עבודה שמחייבים תעודת בגרות כמו למשל בנק או במקומות ממשלתיים.
בדר"כ מי שלמד בחינוך ביתי לא יעבוד בממשלה או בבנק,יותר בכיוון של "פרדס חנה".

אבל כן זה מה שהתכוונתי אם הוא חייב בגרות ומעלה הסיכוי שהוא יצטרף לבית ספר רגיל

מתי שהוא גבוה.

יש גם ללמוד לבד את החומר מה שאפשרי אם הוא צלח חטיבת ביניים בחינוך ביתי.

גם לימודים שאינם גבוהים, לעתים, דרוש תעודת בגרות כמו למשל לימודי טכנאי.
בדברים שצריך פעילות עם הידיים אפשר ללמוד בלי זה - אז מקומות פלצניים רוצים

בגרות... אז שירצו.

בגרות זה יותר הולך בכיוון של פינוק - ז"א נגיד יש הרבה אנשים שרוצים ללמוד טכנאי

ואין מספיק מקום בכיתות/מורים לזה אז שמים עוד דרישה "בגרות" למיין כל מיני ארכי פרחי,

אבל שרואים שיש מישהו איכותי - זה לא רלוונטי.

אף אחד לא נרשם לביה"ס רק בשביל חברה, מהיכן הפלצת את זה?
אם הילד יודע ללמוד לבד אבל אין לו מספיק חברים או חסר לו עוד חברה

אז למה לא?

אל תשכחי שמי שבלימוד ביתי לפעמים קצת מנותק מבני גילו כי "כולם בבית ספר" בבוקר.

בגיל שמתחילים להתנתק מההורים - סביבות גיל 13 בהחלט סביר.

ילדים חברותיים במיוחד ירצו עוד קודם.
 
בדר"כ מי שלמד בחינוך ביתי לא יעבוד בממשלה או בבנק,יותר בכיוון של "פרדס חנה".

אבל כן זה מה שהתכוונתי אם הוא חייב בגרות ומעלה הסיכוי שהוא יצטרף לבית ספר רגיל

מתי שהוא גבוה.

יש גם ללמוד לבד את החומר מה שאפשרי אם הוא צלח חטיבת ביניים בחינוך ביתי.
יפה שטענת מתוך הזיה שלך, קישור, כמובן, לא הצגת גם לאחר שביקשתי בתגובה #58 מעלה.
בדברים שצריך פעילות עם הידיים אפשר ללמוד בלי זה - אז מקומות פלצניים רוצים

בגרות... אז שירצו.

בגרות זה יותר הולך בכיוון של פינוק - ז"א נגיד יש הרבה אנשים שרוצים ללמוד טכנאי

ואין מספיק מקום בכיתות/מורים לזה אז שמים עוד דרישה "בגרות" למיין כל מיני ארכי פרחי,

אבל שרואים שיש מישהו איכותי - זה לא רלוונטי.
לא נכון, אלו דרישות של משרד העבודה, לא תלוי במקום הלימוד.
אם הילד יודע ללמוד לבד אבל אין לו מספיק חברים או חסר לו עוד חברה

אז למה לא?

אל תשכחי שמי שבלימוד ביתי לפעמים קצת מנותק מבני גילו כי "כולם בבית ספר" בבוקר.

בגיל שמתחילים להתנתק מההורים - סביבות גיל 13 בהחלט סביר.

ילדים חברותיים במיוחד ירצו עוד קודם.
כי הילד לא יודע ללמוד לבד, ללמוד דבר שאוהבים שלא מצריך "קצת" מאמץ, זה לא חוכמה.
בשביל חברים, יש חוגים שהם נרשמים אליהם למטרה זאת.
 
יפה שטענת מתוך הזיה שלך, קישור, כמובן, לא הצגת גם לאחר שביקשתי בתגובה #58 מעלה.
אין סטטיסטיקה על מי שלמד בחינוך ביתי.

לא נכון, אלו דרישות של משרד העבודה, לא תלוי במקום הלימוד.
מתי פעם האחרונה ביקשת תעודת טכנאי מוסמך ממי שבא לתקן דברים?

כי הילד לא יודע ללמוד לבד, ללמוד דבר שאוהבים שלא מצריך "קצת" מאמץ, זה לא חוכמה.
לומדים עם הזמן,זה אולי היתרון הגדול של החינוך הביתי לדעת ללמוד לבד.

אומנם האמא מכוונת אבל הלימוד עצמו לבד.

בשביל חברים, יש חוגים שהם נרשמים אליהם למטרה זאת.
חוג זה מסגרת מובנית מעשירה בתוכן חיצוני,לא כמו ללכת לחבר וכד' אז אתה עם החבר/חברים נטו

 
למעלה