לא נכון, יש הרבה מקומות עבודה שמחייבים תעודת בגרות כמו למשל בנק או במקומות ממשלתיים.
בדר"כ מי שלמד בחינוך ביתי לא יעבוד בממשלה או בבנק,יותר בכיוון של "פרדס חנה".
אבל כן זה מה שהתכוונתי אם הוא חייב בגרות ומעלה הסיכוי שהוא יצטרף לבית ספר רגיל
מתי שהוא גבוה.
יש גם ללמוד לבד את החומר מה שאפשרי אם הוא צלח חטיבת ביניים בחינוך ביתי.
גם לימודים שאינם גבוהים, לעתים, דרוש תעודת בגרות כמו למשל לימודי טכנאי.
בדברים שצריך פעילות עם הידיים אפשר ללמוד בלי זה - אז מקומות פלצניים רוצים
בגרות... אז שירצו.
בגרות זה יותר הולך בכיוון של פינוק - ז"א נגיד יש הרבה אנשים שרוצים ללמוד טכנאי
ואין מספיק מקום בכיתות/מורים לזה אז שמים עוד דרישה "בגרות" למיין כל מיני ארכי פרחי,
אבל שרואים שיש מישהו איכותי - זה לא רלוונטי.
אף אחד לא נרשם לביה"ס רק בשביל חברה, מהיכן הפלצת את זה?
אם הילד יודע ללמוד לבד אבל אין לו מספיק חברים או חסר לו עוד חברה
אז למה לא?
אל תשכחי שמי שבלימוד ביתי לפעמים קצת מנותק מבני גילו כי "כולם בבית ספר" בבוקר.
בגיל שמתחילים להתנתק מההורים - סביבות גיל 13 בהחלט סביר.
ילדים חברותיים במיוחד ירצו עוד קודם.