גם הבית ספר של ביבי הוא זבל - לינוי נטשה


"בזמן שלא נכח בכיתה הוא למד מתמטיקה ומדעים ברמה של כיתה ח'. האנגלית שלו ברמה של שביעיסט חובב גיימינג ("המסכים" והגיימינג שהפחידו אתכם מהם? כלי מעולה ללימוד כתיבה וקריאה באנגלית. הילדים מתקשרים עם בני גילם בכל העולם). הוא בקיא בתורת האבולוציה, ההיסטוריה של העבדות מלחמת האזרחים בארה"ב, מצרים העתיקה והקשר ליהודים, ההיסטוריה של מלחמות ישראל וכעת מושקע בלימודי המיתולוגיה היוונית. כל הנושאים נבחרו בשיתוף איתו".
 

איציק5111

Well-known member

"בזמן שלא נכח בכיתה הוא למד מתמטיקה ומדעים ברמה של כיתה ח'. האנגלית שלו ברמה של שביעיסט חובב גיימינג ("המסכים" והגיימינג שהפחידו אתכם מהם? כלי מעולה ללימוד כתיבה וקריאה באנגלית. הילדים מתקשרים עם בני גילם בכל העולם). הוא בקיא בתורת האבולוציה, ההיסטוריה של העבדות מלחמת האזרחים בארה"ב, מצרים העתיקה והקשר ליהודים, ההיסטוריה של מלחמות ישראל וכעת מושקע בלימודי המיתולוגיה היוונית. כל הנושאים נבחרו בשיתוף איתו".
היא גם כותבת שכל אחד יכול לאפשר זאת,נראה לך שאבא או אמא ישארו בבית וילמדו? בית ספר זאת גם חוויה חברתית ולא רק לימודית,

לא מקנא בילד שלה ומרחם עליו,היא יכולה בשם הדעות הפוליטיות שלה להתקומם ולפרסם צעדם חריפים אבל לא על חשבון ילד.

וכן יואב קיש נכשל בגדול אבל גם מי שהיה לפניו בממשלת בנט לפיד בדיחה
 

איציק5111

Well-known member
היא אומרת שהוא מדבר עם ילדים דרך המחשב.

ו...אחה"צ.
הוא ימשיך לדבר איתם דרך המחשב, זה חוסר אחריות מצידה לקבל החלטות כאלה בשבילו וגם סוג של שפלות חזירית,

אין אחה"צ הילד מנותק חברתית אין לו בית ספר,הוא לא חלק מהמשחק.

לכו תבדקו מה קורה עם ילדים כאלה ואז תדברו, אני מכיר כאלה, הם סגורים סוג של עבמים ללא חברים.
 
עדיין דיבור דרך המדיה הוא לא כמו להיפגש פנים אל פנים, וזאת חלק מהביקורת שילדים כבר לא נפגשים פנים אל פנים אלא רק מול מצלמות הווטסאפ או הזום.
אחה"צ נפגשים עם ילדים.

דרך אגב זה חלק משטיפת המוח שילדים צריכים להיות הרבה עם ילדים אחרים.

זה טוב לילדים שבמיוחד חברותיים/עם כריזמה אבל לרוב לא.

הרי החינוך הטוב ביותר הוא 1 על 1.
 

xyxy210

Well-known member
היא גם כותבת שכל אחד יכול לאפשר זאת,נראה לך שאבא או אמא ישארו בבית וילמדו? בית ספר זאת גם חוויה חברתית ולא רק לימודית,

לא מקנא בילד שלה ומרחם עליו,היא יכולה בשם הדעות הפוליטיות שלה להתקומם ולפרסם צעדם חריפים אבל לא על חשבון ילד.

וכן יואב קיש נכשל בגדול אבל גם מי שהיה לפניו בממשלת בנט לפיד בדיחה
תשמע , מצא קורס לשיפור IQ. תמצא בקלות כי מצבך ------>0


"לימוד ביתי מותר בישראל, אבל רק לאחר קבלת אישור ממשרד החינוך. ההורים צריכים להגיש בקשה מפורטת הכוללת:
  • תפיסת עולם חינוכית
  • תכנית לימודים
  • תיאור הסביבה הלימודית
  • פירוט על חיי חברה ופעילות חברתית
  • הערכה של התקדמות
המפקח/ת האזורי בודק/ת את הבקשה, לפעמים מגיעים לביקור בית, ובסוף מחליטים אם לאשר."
 
תשמע , מצא קורס לשיפור IQ. תמצא בקלות כי מצבך ------>0


"לימוד ביתי מותר בישראל, אבל רק לאחר קבלת אישור ממשרד החינוך. ההורים צריכים להגיש בקשה מפורטת הכוללת:
  • תפיסת עולם חינוכית
  • תכנית לימודים
  • תיאור הסביבה הלימודית
  • פירוט על חיי חברה ופעילות חברתית
  • הערכה של התקדמות
המפקח/ת האזורי בודק/ת את הבקשה, לפעמים מגיעים לביקור בית, ובסוף מחליטים אם לאשר."
מזעזע,ומטומטמים כמוך מקבלים את זה כהגיוני.
 

איציק5111

Well-known member
תשמע , מצא קורס לשיפור IQ. תמצא בקלות כי מצבך ------>0


"לימוד ביתי מותר בישראל, אבל רק לאחר קבלת אישור ממשרד החינוך. ההורים צריכים להגיש בקשה מפורטת הכוללת:
  • תפיסת עולם חינוכית
  • תכנית לימודים
  • תיאור הסביבה הלימודית
  • פירוט על חיי חברה ופעילות חברתית
  • הערכה של התקדמות
המפקח/ת האזורי בודק/ת את הבקשה, לפעמים מגיעים לביקור בית, ובסוף מחליטים אם לאשר."
חחחח מה הקשר למה שכתבתי? חתיכת אדיוט.

משרד החינוך נותן אישורים כמו הפרצוף שלך.

ילדים בלימוד ביתי מנותקים מחוץ למשחק וללא חברים,

ולכו תבדקו, אני מכיר כאלה הם כמו עבמים סגורים חברתית ומצטערים שלא היו חלק מבית הספר.

מפקח? משרד החינוך? זה זבל של אנשים כמוך, הם יכולים לאשר, אבל זה כישלון ומה אכפת להם? הילד שלה יהיה סוג של מצורע
 

xyxy210

Well-known member
מזעזע,ומטומטמים כמוך מקבלים את זה כהגיוני.
חחחח מה הקשר למה שכתבתי? חתיכת אדיוט.

משרד החינוך נותן אישורים כמו הפרצוף שלך.

ילדים בלימוד ביתי מנותקים מחוץ למשחק וללא חברים,

ולכו תבדקו, אני מכיר כאלה הם כמו עבמים סגורים חברתית ומצטערים שלא היו חלק מבית הספר.

מפקח? משרד החינוך? זה זבל של אנשים כמוך, הם יכולים לאשר, אבל זה כישלון ומה אכפת להם? הילד שלה יהיה סוג של מצורע
שמעו נא חברים יקרים.
לקבל מכם "מחמאות" זה כבוד עבורי.
האחד מאמין בשרות המגנטי, ואלוהים שלו.
השני פאשיסט חסר מוח שמה שחסר לו זה את חוח חסר מוח.....
ואללה ועם אנשים כאלו אנו צריכים להקים מדינה....
ומאחר שניכם חכמים גדדולים, סתם ככה לידיעתכם הצנועה, ברחובות, מרבית הילדים של המדענים שעובדים במכון ויצמן [שמאלנים , מה לעשות] לומדים בבית.

איציק לך תתלונן על כרמל שאמה הכהן.
דרש ממך לשלם ארנונה שאין איך לשלם ? רוצה שנעשה עבורך איזה מגבית ?
 

איציק5111

Well-known member
שמעו נא חברים יקרים.
לקבל מכם "מחמאות" זה כבוד עבורי.
האחד מאמין בשרות המגנטי, ואלוהים שלו.
השני פאשיסט חסר מוח שמה שחסר לו זה את חוח חסר מוח.....
ואללה ועם אנשים כאלו אנו צריכים להקים מדינה....
ומאחר שניכם חכמים גדדולים, סתם ככה לידיעתכם הצנועה, ברחובות, מרבית הילדים של המדענים שעובדים במכון ויצמן [שמאלנים , מה לעשות] לומדים בבית.

איציק לך תתלונן על כרמל שאמה הכהן.
דרש ממך לשלם ארנונה שאין איך לשלם ? רוצה שנעשה עבורך איזה מגבית ?
אתה רק מקלל
 

xyxy210

Well-known member
אתה רק מקלל
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
תגיד , אתה קורא את מה שאתה כותב ?

1.כימני אמיתי בניגוד לחלאות הצבועים שהזכרת,
2.לובש את מדי צה"ל, הוא איש מגעיל וטיפש.
3. קציני צהל עם המוח הקטן ועם הלב הרע בזלזול שלהם אחראיים לרצח התצפיתניות ב7.10 הפוליטיקאים המושחתים
שאמשיך....?
 

איציק5111

Well-known member
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
תגיד , אתה קורא את מה שאתה כותב ?

1.כימני אמיתי בניגוד לחלאות הצבועים שהזכרת,
2.לובש את מדי צה"ל, הוא איש מגעיל וטיפש.
3. קציני צהל עם המוח הקטן ועם הלב הרע בזלזול שלהם אחראיים לרצח התצפיתניות ב7.10 הפוליטיקאים המושחתים
שאמשיך....?
אתה ממש עוקב אחרי חחחח, ולא שמתי לב אליך בפורום
 

איציק5111

Well-known member
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
תגיד , אתה קורא את מה שאתה כותב ?

1.כימני אמיתי בניגוד לחלאות הצבועים שהזכרת,
2.לובש את מדי צה"ל, הוא איש מגעיל וטיפש.
3. קציני צהל עם המוח הקטן ועם הלב הרע בזלזול שלהם אחראיים לרצח התצפיתניות ב7.10 הפוליטיקאים המושחתים
שאמשיך....?
לך לישון לפני שאני מתעלם ממך ומשאיר אותך לכתוב לעצמך
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תשמע , מצא קורס לשיפור IQ. תמצא בקלות כי מצבך ------>0


"לימוד ביתי מותר בישראל, אבל רק לאחר קבלת אישור ממשרד החינוך. ההורים צריכים להגיש בקשה מפורטת הכוללת:
  • תפיסת עולם חינוכית
  • תכנית לימודים
  • תיאור הסביבה הלימודית
  • פירוט על חיי חברה ופעילות חברתית
  • הערכה של התקדמות
המפקח/ת האזורי בודק/ת את הבקשה, לפעמים מגיעים לביקור בית, ובסוף מחליטים אם לאשר."
בכתבה היא מתארת בפירוש שהיא מתכוונת להפר את החוק, אבל לא אכפת לה כי ממילא הבן שלה מבריז מלימודים ואף אחד לא מפקח.
 
למעלה