גם את טועה רחל

ואם נקרה לפניך נקיק?

מה יעזור לך שתבין? ועכשיו, אני שם על קרן הצבי, תבוא גנגי עם נקניק של כומר. אתם יודעים שלישבנון של התרנגולת קוראים בגויים אף-הכומר, או טוב מזה אפיפיור? גועל נפש.
 

גנגי

New member
לו התערבת עם עצמך בשקט

היית מנצח, אבל מה עוזר לך שכתבת את זה בעצמך?
 
שהשונאים שלי ינצחו ככה.

עם עצמי? בשקט? מה הכיף? (תעני בלב שלא ישמעו השכנים). ואני, כאחרון אבירי פן תדיאוש, ניסיתי בכלל להגן עלייך. הפקרתי גווי למכים ואת באת וקילקלת הכל. היית שותקת, הייתי יוצא נבל ואת קונצרטינה עם גיטרה (שילוב אנמי קצת, לא?). תעני בלב שלא ישמעו השכנים.
 

גנגי

New member
שלושה פולנים נפגשים....

אה, סתם ראיתי אתכם עם הפן טדיאוש שלכם והצטרפתי.
 
כאשר ניטפקת תנוטפק:

גיגול מהיר: תאדיאוש - 8 תדיאוש – 5 תדאוש -2 תאדאוש – 2 טאדיאוש – 2 טדיאוש – 10 טדאוש – 1 טאדאוש – 6 ב-1953 תירגם יוסף ליכטנבום את ספרו של אדם מיצקביץ לעברית כ: "פן טדיאוש". אז מה? יש איזה חוק 'th' פולני שאני לא מכיר? וברצינות: ישנה חוקיות מחייבת בכתיבת הטד יאוש הזה?
 
זה קל לך לגיד תירגע, ז'נינקה

זה כמו שאני יגיד לך לפסיק עם ניבול-פפפע. נו, אז אני יגיד. יזור לך משו? א קרענק. אז אפשר גם תדיאוש וגם טדיאוש ו...גם את הכל היתר?
 

גנגי

New member
חומד, איך אמרה רבקה מיכאלי

לרן אלירן בשיר ההוא? "אבל אתה יכול לשאול, אתה גדול". תשאל, תשאל. איך תדע אם לא תשאל, יא אִבּני.
 

יוסי ר1

Active member
ת'שמע, (או אולי ט'שמע)

אני האחרון שמותר לו להעיר על שגיאות איות של אחרים, אצלי זה הרי חוגג. אבל זו היתה הזדמנות להוריד את הספר מהמדף, ולנסות אילו אותיות מסתתרות מתחת לאבק...
 

יוסי ר1

Active member
נכון. טאשמע באמת נשמע כמו

פר' תא-שמע, ז"ל, שזכיתי ללמוד אצלו כמה דברי ח"ן.
 

קורנית

New member
אני ידעתי!!!!

כלומר, בערך.... בהונגרית אומרים "פישפוק פולוט" (או משהו כזה, ויסלחו לי המלעיליים שבינינו על המבטא הצברי), ופרושו - החלק של הכומר. איזה סיפור של אבר מן החי מתקשר לכינוי, אבל אני לא ממש זוכרת.....
 
מאדיארים יש פה למאות. בואי נתכופף.

הפוק נשמע לי במקום. הפיש חורג במידת מה. פולוט זה בטח הכומר. בזה אני לא מבין כלום. החברה במילעלייה התכוונו קרוב לוודאי שהכומר מקבל את הנתח הכי טוב, אישתנם (שפה נקייה ל'ישמור אותם השם' או בר"ת 'איכס') שוחרי אף הפופ (שפה נקייה לאף-פופו) ראו זאת (ראי תמונה) לגמרי אחרת.
 

גנגי

New member
הם כולם חושבים

שרצית להראות את הדמיון בין התחת ההוא לאף של ההוא, אבל אני יודעת שבסה"כ רצית שנקנא בסכין.
 
כדאי לך לראות את של יוסי שלו יותר

משוכלל בהרבה
וזה בכלל לא שלי
זה של גוגל אימג'ס ל-pope's nose
 
למעלה