גם את גלדיאטור הרסו !!!!

Shaked54

New member
גם את גלדיאטור הרסו !!!!../images/Emo46.gif

שלום לכולם אני רכשתי לאחרונה רסיבר שתומך EX ו ES למי שלא יודע 6.1 ערוצים עם רמקול סנטר אחורי חויה יוצאת מהכלל כמובן מרוב התלהבות הכנסתי את הסרטים אשר תומכים בפורמט הנ"ל כדי לחוות את הסאונד ובמקרה יש לי את הסרט גלדיאטור באיזור 1 ובאיזור 2 מתורגם (ממש במקרה) באיזור 1 כמובן שכל ערוצי המגבר עובדים ב DTS - ES ונחשו מה באיזור 2 ??? למה שיעבדו כל הרמקולים?? חוסכים בכסף חוסכים גם בסאונד , חסר אפקט של סנטר אחורי !!!
ממה שבדקתי עד עכשיו שר הטבעות הגירסה הארוכה ובלייד 2 באיזור 2 כמובן תומכים בשיטת סאונד זו . ולמי שיש רסיבר מסוג זה מומלץ לרכוש את מלחמת הכוכבים 1 ו 2 ה EX עושה שם עבודה רצינית מאודדדד !!!!! ולמי שעוד לא רכש את גלדיאטור ומאוד חשוב לו הסאונד אז...
 
למעלה