גם אצלכם בקבוצות לימוד יש תופעה

טיורינג

New member
לא יודע,

לא ממש מפריע לי שסטודנטים יעלמו בהפסקה. גם כשיוצאים באמצע זה בסדר, אבל יש דרך לעשות את זה. לא חייבים לסגור את התיק ברעש, לחרוק עם הכיסא ולצעוד באיטיות היישר אל הלוח ומשם לפנות לדלת. סטודנטים שעושים את זה מקבלים ממני בדרך כלל כמה הערות מביכות שגורמות לכל הכיתה לצחוק. אני מקווה שבכך אני גורם לסטודנט להבין שבפעם הבאה הוא יכול למצוא דרך יותר שקטה להיעלם מהכיתה בלי להפריע לי ולסטודנטים. בתור סטודנט, אגב, לפעמים אני יכול להתחרפן בכיתה שעה שלימה למרות שאני מבין כבר שאני יכול ללכת, אבל מחוסר הנעימות אני לא זז. מין חינוך שכזה...
 

sivvann

New member
אז ככה

אם נעלמים בהפסקה, אז או שהמרצה גרוע (רוב הסיכויים) או שהם צריכים להיות איפהשהו בשעה מסוימת. לי זה לא נראה גסות רוח כלפי המנחה, כי זה לא נעשה מול הפרצוף שלו ומול כל הכיתה. חוץ מזה, מה עדיף? להישאר עוד שעה עם הרצאה גרועה? שהמנחה יסיק את המסקנות או שיעודד את עצמו שהסטודנט היה צריך להיות איפהשהו (מה שלפעמים נכון). מה שכן, זה מאד מאד גס רוח לעזוב באמצע השיעור מול הפרצוף של המנחה, ובפעם הראשונה (והיחידה בינתיים) שנתקלתי בזה, הייתי ממש בהלם.
 
טוב, האמת שיש תלונות

על המנחה...שמעתי כמה סטודנטים מדברים ביניהם וחלקם היו ממש לא מרוצים. עבורי אישית המנחה בסדר גמור, הוא מסביר את החומר טוב וברור.
 

SaGreen

New member
לי זה לא מפריע

רק שאם אנשים יודעים שהם מתכוונים לצאת שלפחות יישבו ליד הדלת ולא יצטרכו לטייל בכל הכיתה בדרך החוצה.
 

guznik

New member
זה מה שמעצבן אותך?

אותי מעצבנים המעפנים ששואלים כל הזמן שאלות מתחכמות. בכך קבוצה כמעט יש אחד כזה. האגדה אומרת שהם עוברים הכשרה באגודת הסטודנטים ומשובצים לקורסים כך שיתקבל כיסוי מקסימלי של רוב הקורסים והקבוצות, והמצטיינים נשארים להדריך את הדורות הבאים של הפלצנים.
 

Justin Angel

New member
בתור "פלצן"

בתור פלצן, אני מוחה על ההנחה שקיבלתי איזהשהי הנחייה ועזרה דרכי. כיום אני זה סתם מפליץ אקראי שמשחרר נפיחות מתפלספות אקראיות. אבל יום אחד אני מקווה להפוך למפליץ סידרתי ולהצליח לזרוק הערות מתחכמות ומתפלספות על כל מה שנאמר בהנחייה. כמובן שנדרש הרבה מאוד זמן עד שאוכל להגיע לשם, ואעריך אם לא תרמוז שכל ההתקדמות שלי כפלצן באה מאיזהשהי הכשרה מסתורית. הכל אני.
 
גס רוח? אולי

אבל לחלקנו אין מכוניות, ויש לנו אוטובוס אחרון לתפוס. אני אישית נשאר והולך קצת ברגל, אבל אני יכול להבין את מי שנמנע מזה.
 

niro2003

New member
זה דבר מקובל

בתנאי שזה לקראת סוף השעור ולא תחילת השעור
 
למעלה