גם אצלכם בקבוצות לימוד יש תופעה

גם אצלכם בקבוצות לימוד יש תופעה

מעצבנת של אנשים שנעלמים בהפסקה ולא חוזרים לכיתה או כאלה שיוצאים בהפגנתיות באמצע ההנחיה עם התיק, מול האף של המנחה ופשוט הולכים הביתה? נראה לי ממש גס רוח כלפי המנחה...
 

eti17

New member
נתקלתי בזה רבות

בקורס אנגלית A , אפשר היה להבין למה זה קורה...
אבל מאוד לא אהבתי את זה...
 
זהו, שזה ממש לא קורס אנגלית

אלא שיעור שני בקורס שהוא אמנם קורס בחירה, אבל בכל זאת, התופעה הזאת מאוד צרמה לי... לא רוצים אל תבואו, אף אחד לא מכריח, אין חובת נוכחות חובה (מדובר בהנחיה מוגברת אגב!) אבל אם כבר באתם, תנו כבוד למנחה. וזה מנחה שזה הקורס הראשון שלו בפתוחה. למה לגרום לבן אדם להרגיש לא נעים?
 

eti17

New member
../images/Emo4.gif מבינה לגמרי

מה שאתה אומר...זה באמת נותן הרגשה רעה. איזה קורס זה?
 

נועה321

New member
מצד המנחה זה באמת יכול להיות

לא נעים
.... אבל מצד הסטודנט: לי, לפחות, לא ממש אכפת שחצי כיתה תלך הביתה בהפסקה... זה דווקא כיף שיש מעט סטו' בכיתה
... לגבי יציאה בהפגנתיות במהלך השיעור: זה כבר סיפור אחר....טיילת המונית בזמן השיעור מוציאה מהריכוז
...
 

eti17

New member
../images/Emo10.gif ואם כבר במספר הסטודנטים

עסקינן....זה קורה הרבה שיש יותר מ-30 סטודנטים בקבוצה? בשני הקורסים שלקחתי הסמסטר, הכיתה עמוסה לעייפה (בין 35-40 סטודנטים), ובאחד מהם בשיעור האחרון נאלצתי לשוטט ולחפש כסא מרוב בלגן, ולשבת בצד כי לא היה שולחן... מה נהיה??? קיצוצים באו"פ??
 

נועה321

New member
זה תלוי

בקורסים שלקחת.... יש קורסים, או יותר נכון מנחים, שהכיתות שלהם תמיד בתפוסה מלאה..., ותמיד יש סטו' שלא שייכים לקב' אבל כן באים לשיעורים... וחוצמזה, כן כמובן, גם קיצוצים....נראה לי שהעלו את רף המינימום סטו' לפתיחת קב'... לקחתי הסמסטר 2 קורסים... באחד- הקב' ממש קטנה
... משהו כמו 18 סטו'... ובשני- קב' ענקית
...וחייבים לבוא מוקדם אם רוצים לשבת במרחק סביר מהלוח....
 
../images/Emo45.gif אכן תלוי בקורסים.. וגם המנחים

אבל לעזוב את הכתה באמצע השיעור זו באמת חוצפה וחוסר נימוס המעיד על חוסר חינוך (או יותר נכון, חינוך לקוי). אפשר בכלל לא להגיע או לחכות עד להפסקה ואז לעזוב - אף אחד לא מוכרח להשאר אם לא מתאים לו. אבל ראבק... קצת דרך ארץ
 

איתן333

New member
ממש קטנה? אני הייתי בקיץ בקבוצה של

5 סטודנטים מקסימום! היה שיעור שלא הגעתי, ובשיעור שאחריו, היה סטודנט שאמר לי שבאותו שיעור הם היו רק 3 סטודנטים, ובאמצע השיעור אחד עזב.
 
הקבוצה שלי בסטטיסטיקה

מפוצצת עד אפס מקום. בפעם הקודמת 2 אנשים היו צריכים להביא שולחן נוסף. מה שכן, כבר יש מישהי שפרשה אחרי השיעור הראשון כי היא החליטה שזה "לא בשבילה", החומר לא ברור וקשה מדי
 

איתן333

New member
חבל שבמחשבים ובמתמטיקה אין את

הבעיות האלה. אצלנו קבוצות לא נפתחות
 

NULA25

New member
הרבה סטודנטים=מנחה טוב

תשמחי שנפלת על מנחה טוב ותגיעי יותר מוקדם לתפוס מקום.
 
הרחבת העצה. ניתן לישון במרכז הלימוד

שבוע שלם ואז יהיה לך מקום עוד יותר טוב. המנחה קובע מעט בהצלחת הסטודנט. זכוכית.
 

eti17

New member
זכוכית, את צודקת

אם אני אסמוך רק על מנחים לא אגיע רחוק. ולגבי רעיון השינה...אני אתייעץ עם בעלי והילדים..
 

123dagmaluach

New member
זכוכית את לא צודקת

המנחה יכול לקבוע המון בהצלחת הסטודנט. ברור שזה לא תלויי רק בו ואם נסמוך רק על המנחה לא נגיע רחוק, אבל מנחה טוב יכול לעשות את כל ההבדל בין כשלון להצלחה. מנחה שמעורר עניין בחומר ושמסביר טוב, שעונה בסבלנות לשאלות ומראה בקיאות, שנותן הכוונה נכונה למבחן ונותן הערות בונות בממנים. אין מה לעשות, כל אלא משפיעים מאוד על הצלחתו של הסטודנט. וזו אכן עובדה שבשיעורים של דני באומן, ברק קנדל, ועוד רבים אחרים וטובים יש הרבה יותר סטודנטים מאשר רשומים אצלם בפועל, ואין לי דרך לדעת מהם אחוזי ההצלחה שלהם אבל אני בטוחה שהם גבוהים משל מנחים אחרים באותם הקורסים.
 
"...גם את צודקת וגם את צודקת..."

לע"ד, מה שבאמת קובע זה בהחלט לא המנחה לבדו ולא תמיד הסטודנט לבדו, אלא יותר ה"חיבור" בין המנחה לסטודנט. יש סטודנטים שמתחברים טוב יותר למנחה מסויים, בעוד חבריהם מתחברים יותר דווקא למנחה אחר. ברוב המיקרים זה מאוד סוביקטיבי. יש מקרים לא מעטים של מנחים שנחשבים ל
ובכל זאת ימצאו הסטודנטים שלא ממש מתחברים אליהם, ולהיפך (ע"ע המנחים במימון (בלי להזכיר שמות...
, לדוגמא, ויש עוד מקרים...).
 
דג מלוח123, ספק אם תקראי כאן

את תגובתי כי כנראה שהשרשור הזה יבלע. בכל מקרה, אני מסכים כמעט לכל מה שרשמת. אבל, אין לך דרך לדעת את הנתונים ולכן אינך יכולה להסיק שדוקא אצל המנחים האלה שציינת הכל יותר ורוד. דעתי שונה מדעתך באשר לחשיבות המנחה. דעתי אינה שונה מדעתך , שסטודנט הניזון בעיקר משמועות ורכילויות (ראי מקרה נועה לביא ואינפי 1 שלה וכל הקשקושים שלה) ייחס חשיבות למנחה - זה טוב לסטודנט וטוב לחלק מהמכללות. כאמור ספק אם יש דברים אמיתיים בנושא זה. זכוכית.
 

garcia

New member
ממש ממש לא

אני אקח לדוגמה את מיקרו כלכלה שאי אפשר ללמוד שום דבר מהספרים והם אינם ניתנים לקריאה אלא אם אתה הכותב של הספר או פרופסור לכלכלה. היה לי מנחה יורם אבישר שאם לא הוא אני לא הייתי עובר את הקורס. הבן אדם פשוט השקיע ושם דגש על פרקי לימוד כמו עקומת התמורה - 4 שיעורים!! המקסימום שמנחים משקיעים לפרק הזה שני שיעורים. יש עוד דוגמאות אבל אני מניח שהעברתי את המסר.
 

eti17

New member
לא מדויק..

זו המנחה היחידה שמלמדת באיזור שלנו (צפון) והקבוצה היחידה שנפתחה בקורס הזה, ולכן הצפיפות....
והאמת היא שהיא ממש לא משהו...
 
למעלה