גם אצלכם אלירז ישן בצד שמאל על המסך?

גם אצלכם אלירז ישן בצד שמאל על המסך? ../images/Emo6.gif

להעיר או לא להעיר אותו?
איזה כייף לראות אותו בכל מקום
 
אופס גם למעלה למעלה הוא נמצא ואומר תיתקדם חחח

למי?חחח מצד שמאל הוא אומר אחויה
איזה כייף אלירז בכל מקום
 
חחח זהרל'ה בטח מותר ..הלכתי לקנות מצעים

כאלה ..סתם כדי שיזכירו לי חחחחחח
 
למעלה