גם אני רוצה להשוויץ! הנה עומר
ש שרית של דנה ועומר New member 20/1/03 #20 מיכל איך הם גדלו טפו הם מקסימים אם אני לא טועה יובל ממש דומה לך?
מ מיכל של עומר ויובל New member 21/1/03 #23 הוא בהחלט שייך למשפחה שלי.../images/Emo13.gif אני לא ממש רואה דימיון אלי. יותר לאבא שלי ולאחותי (אם היא הולכת איתנו ברחוב, חושבים שהיא האמא. הרי עומר ממילא לא דומה לי בכלל!)
הוא בהחלט שייך למשפחה שלי.../images/Emo13.gif אני לא ממש רואה דימיון אלי. יותר לאבא שלי ולאחותי (אם היא הולכת איתנו ברחוב, חושבים שהיא האמא. הרי עומר ממילא לא דומה לי בכלל!)
ק קירה1 New member 20/1/03 #7 איזה גברברים מקסימים!!! ../images/Emo66.gif ולעומר כבר יש המון שיניים, לא? תענוג להסתכל!!!
נ נעמיא New member 20/1/03 #8 נו-רוצים לראות כבר את כולם ב"רטוב" באמת יש ילדים יפים בפורום... טפו טפו טפו ושום וכל השאר... מיכל! הם מקסימים!-תהני כמה שאפשר ו-תגידי לא קשה תאומים? סתם...
נו-רוצים לראות כבר את כולם ב"רטוב" באמת יש ילדים יפים בפורום... טפו טפו טפו ושום וכל השאר... מיכל! הם מקסימים!-תהני כמה שאפשר ו-תגידי לא קשה תאומים? סתם...
נ נירית1 New member 20/1/03 #11 מתוקים../images/Emo25.gif כאלה חייכנים כל פעם שאני רואה תמונה שלהם הם נראים לי יותר גדולים.
ט טל של 4 New member 20/1/03 #12 התמונות מקסימות ../images/Emo99.gif ואני יכולה להעיד שהמציאות עולה על כל תמונה
ש *שיר New member 20/1/03 #13 יו, מיכל, הם מדהימים../images/Emo99.gif ואיך שהם יודעים לעשות עיניים למצלמה
מ מיכל של עומר ויובל New member 20/1/03 #14 אז זהו שלא ../images/Emo3.gif את לא יודעת איזה מניפולציות אני צריכה כדי להצליח להנציח אותם מחייכים ולא מסובבים את הפנים / מתעטשים / מסתלקים / נצמדים למצלמה כדי לראות מה הפלא.
אז זהו שלא ../images/Emo3.gif את לא יודעת איזה מניפולציות אני צריכה כדי להצליח להנציח אותם מחייכים ולא מסובבים את הפנים / מתעטשים / מסתלקים / נצמדים למצלמה כדי לראות מה הפלא.