גם אני רוצה להשוויץ!

anat30g

New member
איזה מתוקים

ממש ממש מקסימים.... החיוכים
כל הכבוד לאבא ולאמא...
 
הוא בהחלט שייך למשפחה שלי.../images/Emo13.gif

אני לא ממש רואה דימיון אלי. יותר לאבא שלי ולאחותי (אם היא הולכת איתנו ברחוב, חושבים שהיא האמא. הרי עומר ממילא לא דומה לי בכלל!)
 

קירה1

New member
איזה גברברים מקסימים!!! ../images/Emo66.gif

ולעומר כבר יש המון שיניים, לא? תענוג להסתכל!!!
 

נעמיא

New member
נו-רוצים לראות כבר את כולם ב"רטוב"

באמת יש ילדים יפים בפורום...
טפו טפו טפו ושום וכל השאר... מיכל! הם מקסימים!-תהני כמה שאפשר ו-תגידי לא קשה תאומים?
סתם...
 

נירית1

New member
מתוקים../images/Emo25.gif כאלה חייכנים

כל פעם שאני רואה תמונה שלהם הם נראים לי יותר גדולים.
 

טל של 4

New member
התמונות מקסימות ../images/Emo99.gif

ואני יכולה להעיד שהמציאות עולה על כל תמונה
 

*שיר

New member
יו, מיכל, הם מדהימים../images/Emo99.gif

ואיך שהם יודעים לעשות עיניים למצלמה
 
אז זהו שלא ../images/Emo3.gif

את לא יודעת איזה מניפולציות אני צריכה כדי להצליח להנציח אותם מחייכים ולא מסובבים את הפנים / מתעטשים / מסתלקים / נצמדים למצלמה כדי לראות מה הפלא.
 
למעלה