גם אני קיבלתי מכתב...

shipy1234

New member
גם אני קיבלתי מכתב...

בדומה לכל מגישי אוגוסט-אוקטובר 2005 גם אני קיבלתי היום את המכתב המדובר בדבר קבלת טפסי בדיקות רפואיות בעוד 6-8 חודשים והצורך בשליחת תעודת יושר. שאלה: גם לכם המכתב הגיע עם שם ותאריך כתובים בכתב יד? כמו כן, במסמך אין למעשה הצהרה בדבר החלטה חיובית עקרונית בתיק אלא הוא רק בקשה לשליחת מסמכים כך שההחלטה החיובית בתיק היא רק משתמעת? שיפי
 

leprechaungreen

New member
תשובות

1. כן, גם אצלי היה כתוב בכתב יד. 2. זה שמבקשים תעודת יושר אומר שהתיק אושר. במקרה שלי אמרו לי את זה בטלפון.
 
הם מבקשים תעודת יושר ממי שתיקו אושר

הם לא מודיעים לך שהתקבלה החלטה חיובית בתיק, כדי שלא תבוא בטענות אם תיפסל אחר כך על רקע פלילי או רפואי, או אם תקרה בקנדה איזה קטסטרופה. אבל אתה רשאי לשמוח. בכפוף להצלחה אצל הרופא, ולקבלת תעודת יושר ללא מאסרים או הרשעות אתה יכול להניחבוודאות של 99.9% שאת הקיץ הבא תבלה בקנדה כתושב קבע. מזל טוב.
 

dana631

New member
ארוחה אחת כבר הפסדת

בשלב הזה באמת הייתי מציעה שתלמד את הלקח.
 

tyger26

New member
יוצא בעצם

שצריך לחכות כמעט שלוש שנים כדי להגר? נשמע מטורף לגמרי.
 

tyger26

New member
עומס תנועה בדרך לקנדה

שיפי תזמן שנתיים וחצי.
 

shipy1234

New member
תודה לכולם!

אני מניח שהם בכוונה ציינו 8 חודשים כדי שנגיע ל- 2008. בהנחה שהחל מינואר 2008 מחזור אוגוסט-אוקטובר 2005 יקבל טפסי בדיקות רפואיות ונניח עוד כשלושה חודשים לסיום הטיפול, אני מקווה שעד אמצע השנה הבאה או קייץ 2008 כבר נהיה בקנדה.
 
וואה, עכשיו הקטע הקשה לפניך

אמנם לפי המסמכים הם אישרו אותך, אבל לך תדע איזה רושם תעשה עליהם תעודת היושר שלך. שלא לדבר על הצלקת הנוראית מהוצאת השומה!!!
 

gsovak

New member
תעודת יושר בקנדה?

מזל טוב לכול מקבלי המכתבים! אנחנו מתגוררים כבל למעלה משנה בקנדה ולא התבקשנו להוציא תעודת ישר חדשה במכתב. יש למשהו השערה מדוע?
 

joe2b

New member
מזל טוב !!

אבל למה מגישי עד 10/05? 11/05 כבר קיבלו (לפחות מקרה אחד ידוע). ומתי, לכל הרוחות, מגישי 12/05 ????? ולגבי המועדים, 8 חודשים מיולי זה בערך אמצע מרץ. עם איחור (רגיל) של 2-3 חודשים, זה כבר אמצע יוני. תוסיף עוד 6 שבועות לפחות לבדיקות רפואיות ועוד בערך שבוע להחתמת דרכונים. אתה כבר אי-שם באמצע אוגוסט. מצטער להיות משבית השמחות התורן, אבל לא נראה לי שאת הקיץ הבא תהיה בטורונטו. אולי את הסתו הבא. אבל גם זה יותר טוב מכלום.
 
למעלה