גם אני צריך ייעוץ - חליפה לחורף.

עודי125

New member
גם אני צריך ייעוץ - חליפה לחורף.

אני מחפש חליפה לצורך השטה של 420 .(אני יודע שניתן להשיט אותה גם ללא חליפה). מאחר ואין לי מושג קלוש על חליפות כאלה, אשמח לקבל הסבר שבעקבותיו אדע למה לשים לב בחליפה. מה חשוב ומה פחות חשוב. חליפה יבשה או רטובה, עבה או דקה, רוכסן מאחור או מלפנים, חדש או משומש וכו'. תודה ליועצים, עודד.
 

yanknn1

New member
חליפה לשוט איתה

היי עודי מניסיון אישי שלי אני ממליץ על חליפת גלישה בעובי 4/3 (אפשר גם 3/2 תלוי כמה אתה רגיש לקור). בנוסף תמיד טוב ללבוש מכנס גלישה על החליפה כדי למנוע קרעים וחורים כתוצאה מישיבה על חלקים חדים בדופן הסירה. ולימים קרים/ימים עם רוח בינונית ומעלה-תמיד טוב ללבוש מעיל רוח ששומר עליך חם גם כשאתה רטוב. יד-2 או חדש תלוי בתקציב שלך, לדעתי תוכל למצוא ביד-2 חליפות במצב טוב ובמחירים זולים ב-50% מאלו החדשות. שיהיה חורף חם!
 
חליפה לשיט

חליפה יבשה זה דבר מאד יקר ובד"כ משתמשים בה בשיט במים קרים מאד. אצלנו בארץ אפשר בהחלט להסתדר עם חליפה רטובה, אם מתלבשים טוב. נוסף על מעיל הרוח מההמלצה של יאן, ממליצה לך ללבוש חולצת לייקרה מתחת לחליפה, שתוסיף שכבת בידוד. אם ממש קר לך - יש מגוון לייקרות שגם מחממות כמו לייקרות תרמיות או טיטניום וכיו"ב. באופן כללי, רצוי לקנות חליפה חדשה, שלא תהיה שחוקה ושתהיה מותאמת בדיוק למידותיך וכך תעשה את העבודה הכי טוב. לייקרה, חליפה ומעיל רוח בתוספת נעלי שיט וכובע פליס, יאפשרו לך שיט מהנה גם בחורף. בהצלחה...
 
למעלה