גם אני מפליטי יואל, מפורום ברית
מילה שסתמו לו את הפה. נכון שיואל גם פתחו אותו לפני כ-9 חושדים , אבל הביאו לגם כמה מטאטאים חדשים שדווקא לא מטאטאים טוב יותר אלא רק מכים בגולשים. במיוחד פורום כמו שלנו בנושא הכי מושתק במדינה נעים לראות שיש עוד כמה אנשים נאורים בעולם שמוכנים לפתוח. תודה להנהלת תפוז. גם על פורום ברית מילה שלנו שמצא כאן בית חדש (ועבר בשלמותו עם המנהלת) גם על הממשר החמוד (את ההערות על גלילה בצד ימין ועל מיעוט הסמיילים גם אני מעירה) ובכלל על קבלת הפנים. שמחה מאוד אנדה.
מילה שסתמו לו את הפה. נכון שיואל גם פתחו אותו לפני כ-9 חושדים , אבל הביאו לגם כמה מטאטאים חדשים שדווקא לא מטאטאים טוב יותר אלא רק מכים בגולשים. במיוחד פורום כמו שלנו בנושא הכי מושתק במדינה נעים לראות שיש עוד כמה אנשים נאורים בעולם שמוכנים לפתוח. תודה להנהלת תפוז. גם על פורום ברית מילה שלנו שמצא כאן בית חדש (ועבר בשלמותו עם המנהלת) גם על הממשר החמוד (את ההערות על גלילה בצד ימין ועל מיעוט הסמיילים גם אני מעירה) ובכלל על קבלת הפנים. שמחה מאוד אנדה.