גם אני יצאתי לצלם אתמול, וחזרתי עם

מצב
הנושא נעול.
גם אני יצאתי לצלם אתמול, וחזרתי עם

גם אני יצאתי לצלם אתמול, וחזרתי עם
כמה תמונות, חלקן לא קשורות לנושאי הפורום. והנה הן:
 
צילמתי אותו פעם אחת מגשר חירם,

היכן צילמת את 161?
צילמתי אותו פעם אחת מגשר חירם,
כשהוא נכנס מדרום למגרש של מכון הדיזלים בחיפה, ופעם שניה מגשר פז, בקצה הצפוני (בתכל'ס זה המזרחי), אחרי שהוא התנתק מהרכבת (התמונה הקודמת שפירסמתי.
 

ה דרומי

New member
מאיט
שחקת אותה עם התמונות


אחת בשביל הדרומי:
מאיט
שחקת אותה עם התמונות
 
זהו הרובוט "וילבורו"

ואחרונה, מוקדשת למשטרה:
זהו הרובוט "וילבורו"
תוצרת אנגליה. כלי עתיק ממש ששופר מאוד בארץ. לא ברור לי מדוע החבלנים לא משוכפ"צים בזמן ההורדה, כיוון שההמשך הוא הובלה לאירוע, או שזה היה סתם פריקת מכשיר? אגב, רובוטים תוצרת הארץ משוכללים הרבה יותר ולא נעים על זחלי גומי אלא על גלגלים בשלושה זוגות צירים, הרבה יותר טובים ויקרים פחד.
 
החבלנים לא משוכפצים מפני שזהו

זהו הרובוט "וילבורו"
תוצרת אנגליה. כלי עתיק ממש ששופר מאוד בארץ. לא ברור לי מדוע החבלנים לא משוכפ"צים בזמן ההורדה, כיוון שההמשך הוא הובלה לאירוע, או שזה היה סתם פריקת מכשיר? אגב, רובוטים תוצרת הארץ משוכללים הרבה יותר ולא נעים על זחלי גומי אלא על גלגלים בשלושה זוגות צירים, הרבה יותר טובים ויקרים פחד.
החבלנים לא משוכפצים מפני שזהו
סיום האירוע, בו הם העמיסו חזרה את הרובוט.
 
כל התמונות צולמו ב- Canon Eos300,

גם אני יצאתי לצלם אתמול, וחזרתי עם
כמה תמונות, חלקן לא קשורות לנושאי הפורום. והנה הן:
כל התמונות צולמו ב- Canon Eos300,
בעדשות 28-90 ו- 75-300, סרט 100 אסא. התמונות במקור באיכות הרבה, אבל הרבה יותר גבוהה. הסריקה גורעת מהן (אין לי סורק נגטיבים לצערי). הערב אולי אני אחזור עם תמונה מעניינת מאיזור חיפה, במצלמה דיגיטלית.
 

Golf Bravo

New member
מתי היית שם אתמול???

כל התמונות צולמו ב- Canon Eos300,
בעדשות 28-90 ו- 75-300, סרט 100 אסא. התמונות במקור באיכות הרבה, אבל הרבה יותר גבוהה. הסריקה גורעת מהן (אין לי סורק נגטיבים לצערי). הערב אולי אני אחזור עם תמונה מעניינת מאיזור חיפה, במצלמה דיגיטלית.
מתי היית שם אתמול???
הייתי לכל היותר 200 מטר ממך וצילמתי גם כן... עוד מעט אעלה את התוצאות. הרבה יותר צנועות משלך (גם הציוד לצערי עדיין צנוע יותר). תמונות מעולות!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה