גם אני ילדתי

solantro007

New member
גם אני ילדתי


רק עכשיו התפניתי לספר שילדתי,בחמישי האחרון תינוקת מתוקה מתוקה במשקל 4.060 ק"ג. נורא רציתי ללדת בלידה טבעית ותנועתית אך לצערי רצונות לחוד ומציאות לחוד,הלידה נגמרה בניתוח קיסרי. הכי חשוב שהבובה מקסימה ובריאה וכך גם אני. לאט לאט היא מתרגלת לעולם ואנחנו אליה. שמה בישראל-אריאל


תקציר קטן- התעוררתי לפנות בוקר עם צירים ובשעה 9 בוקר נסענו לכיוון איכילוב. אחרי בדיקות גילינו פתיחה של 2.5 ונשלחנו להמשיך להסתובב. בסביבות 13:30 חזרנו למיון,הפתיחה כבר היתה 6. עלינו לחדר לידה בשעה 14:20 והתחלנו בלידה ללא אפידורל על שש. הלידה התקדמה מהר וצירי הלחץ הגיעו, כולנו,כולל הצוות היינו בטוחים שהלידה קרובה מאוד אבל התינוקת לא הצליחה לרדת והראש נשאר גבוה ולא הצליח לעבור את הספינות למשך זמן רב.בשלב הזה כבר שכבתי על הגב (מתוך בחירה שלי). אחרי שעתיים של פתיחה 10 וצירי לחץ ממושכים וקשים ביקשתי אפידורל. הצוות הסכים מיד,כנראה שידעו שניתוח קיסרי הוא אופציה ריאלית. לאחר עוד שעה וחצי,שבה צוות של ארבע אחיות ושני רופאים איתי בחדר מנסים בכל כוחם לקדם את הלידה לשווא הוחלט על ניתוח. הועליתי לחדר הניתוח בשעה 19:00 ושם נולדה אריאלי.מתוקה ומושלמת. מתברר שמעבר לראש מעט גדול שאחראי חלקית לחוסר ההתקדמות,גם חבל הטבור היה כרוך פעם אחת סביב צווארה ופעם אחת סביב הזרוע.
אני מרגישה כבר טוב יותר פיזית ובעיקר מנסה לעכל את החוויה שעברתי ואת האכזבה מאיך שהדברים קרו. הכי חשוב שכולם בריאים וזה מאחורינו.


היה לי כיף להיות חלק מהפורום,המשך הריון קל ותקין לכולן,ולידות קלות במועד.
 
מזל טוב לך!! איזה יופי של סיפור.

ואת יודעת למה הוא יפה? כי זה טוב מאוד שהקטנה לא ירדה. אם חבל הטבור היה כרוך סביב הצוואר והיא היתה בכל זאת יורדת עם הראש בתעלת הלידה, יכול להיות שהוא היה נמתח יותר מדי סביב הצוואר וגורם לה לפתח מצוקה קשה. (גם במקרה כזה זה היה מסתיים בניתוח חרום אבל היא היתה עלולה להינזק)
ברוך ה' שזה נגמר כך, והתינוקת מקסימה.
שתהיה לך התאוששות קלה והסתגלות מהירה לחיים החדשים.
 

mitmit11

New member


מאוד חשוב להפנים ולהבין שתכניות לחוד ומציאות לחוד ומה שחשוב בלידה זו התוצאה הסופית והיא ששתיכן בריאות. נכון שתכננת לידה טבעית ופעילה ובפועל סיימת בקיסרי אבל כריכת חבל הטבור היא סיבוך שלא ניתן לצפות מראש. שוב, העיקר הבריאות. אגב, קיסרי לא מונע ממך לידה טבעית ופעילה בפעם הבאה


שיהיה פוסט קליל ונעים
 

solantro007

New member
ברור שאפשר ללדת טבעי אחרי קיסרי

אבל כנראה שזו תהיה הלידה האחרונה שלי. 3 ילדים זה טוב ויפה :). אני מתנחמת בעובדה שזכיתי ללידה טבעית ומדהימה בלידה הקודמת שלי,ולמעשה כבר עברתי את כל הסוגים- לידת וואקום,טבעית וקיסרית.
זה הזמן להתחיל ליהנות מהקטנטונת החדשה


תודה על העידוד והאיחולים! נעמתן לי מאוד
 

הגר הגר

New member
מזל טוב ושיהיה המשך קל ובריא

אנחנו פה לעזור לך אם צריכה לשאול או לדעת משהו...
ויש גם את פורום הורים לתינוקות ופורום נשים לאחר לידה.
שיהיה במזל טוב
 
למעלה