גל מקל בדרך לחתימה באינדיאנה

חדשות רעות לחובבי הNBA בישראל...

במקום לראות מלא שידורים של משחקים של דאלאס המלהיבה, נראה ים שידורים של אינדיאנה הפצועה והאפורה
&nbsp
אינדיאנה...סקרמנטו...קליבלנד...במה חטאנו

&nbsp
(לפחות עובר לקבוצה במזרח, מה שאומר עוד איזה 2-3 שידורים של שיקאגו...)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני שמח בשבילו שהוא מצא קבוצה

יכול להיות שהוא באמת לא יקבל שם יותר מידי דקות אבל בשביל המשך קריירת ה-NBA שלו זה חיוני שהוא ישאר בליגה ולא יחזור לאירפה.
חזרה לאירופה משמעותה וויתור על החלום, כל עוד הוא ממשיך לנסות אני מאוד מכבד אותו.
&nbsp
באירופה תמיד יהיה לו מקום.
&nbsp
 

ofer1732

New member
אם כבר שרשור ישראלים קבלו את עומרי כספי האקדוחן

vine.co/v/OeOx5bpIBgD
 
נצל"ש על הנצל"ש - וויב טוב בסקרמנטו

זיהיתי את זה כבר מהמשחק הראשון, הקבוצה אולי לא הכי מתוחכמת בערב משחקים נתון, אבל כולם אוהבים את כולם, ורואים את זה על המגרש. זה מחמם את הלב. Learning הביא את הקטע שכספי מסדר לקאזינס את סרט הראש, קאזינס החזיר בפיסט באמב, וברשת אוהבים את זה - 'כימיה טובה', 'ככה צריכים להיות חברים לקבוצה', 'חמוד', מה שלא רוצים. החיים נראים טוב בחלק הזה של מדינת קליפורניה. גם כשרג'י אוואנס משתגע עם ג'אמפרים [וקולע], כל הספסל על הרגליים. קישור: http://www.sbnation.com/nba/2014/11/6/7166197/omri-casspi-demarcus-cousins-headband-kings-nuggets

פתיחה 1-4, מקום חמישי במערב. אני מניח שמפה זה רק ידרדר, אבל אפשר ליהנות מהרגע. #שאקרמנטו_פלייאוף_2015_סוויפ_לסן_אנטוניו_אבל_מ'כפת
 

rapgamer4ever

New member
אני גם התרשמתי מהם לטובה

היכולת ההגנתית שלהם גבוהה יותר מאשר בכל תקופה אחרת בשנים האחרונות. הם פשוט מתאמצים הרבה יותר.
באמת גם הייתה לי תחושה שהם מפרגנים זה לזה. אקסטרה פאס וכאלה, לרגע בדקתי שזו באמת סקראמנטו.
נחמד לראות שהם פתחו בצורה טובה. הסגל שלהם לא מספיק טוב לפלייאוף אבל גם עונה של 40 ניצחונות יכולה להיות שינוי מרענן.
 
בגלל דבר טכני יש מצב שמקל לא יוחתם באינדיאנה ):

הדיווח של מארק סטיין
&nbsp
Because of a procedural delay in securing new visa for a foreign player, Pacers' plan to sign PG Gal Mekel has been thrown into jeopardy
&nbsp
Pacers flew Mekel to Boston yesterday in anticipation of signing him today because Indy's waiver from NBA to sign 16th player expires today
&nbsp
But procedural issues could prevent Mekel from securing new P1 Visa until Friday, potentially forcing Indy to sign a different player today
&nbsp
Must say: How a visa issue like this could scuttle a signing, in a league with a hundred foreign-born players, is rather hard to comprehend
&nbsp
 
אני צופה טוויסט מעניין בעלילה, מקל יחתום בקליבלנד...

דלבדובה נפצע לחודש וחצי, ולקליבלנד אין מי יודע מה רכזים מחליפים בסגל
&nbsp
בלאט כבר אמר שהוא רצה את מקל אבל לא היה מקום ברוסטר
עכשיו יש לו צ'אנס
ואחרי תצוגת ששת האסיסטים הלילה, ממש לא יזיק להם בחור שאשכרה מוסר...
 
והנה, מארק ספירס מדווח שפרייס בדרך לחתום באינדי

Free agent point guard AJ Price on his way to Boston where he is expected to sign with the Pacers, a source told Yahoo Sports.
 

somone1411

New member
מאט בארנס

על קובי:
&nbsp
“He’s the greatest player of my generation. I missed out on Michael Jordan. So Kobe is that player of my generation.”
&nbsp
כידוע, הם התכסחו לא מעט פעמים בקריירה, ובארנס היה לייקר לא מזמן. עוד חבר לקבוצה לשעבר של קובי שמפרגן לו אחרי שעזב. בישראל כמובן טוענים שקובי משניא את עצמו על כולם, אבל WELL, המציאות היא בדיוק ההפך.
&nbsp
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אני מקווה שלא יווצר לך הרושם שזה משהו אישי נגדך

אבל רק כדי לאזן את התמונה, עוד התבטאות משונה של קובי. לא יודע אם זו התבטאות לג'רמי לין או על ג'רמי לין, מה שבטוח אני לא מבין מה זה אמור להביע:
&nbsp
“You have to be able to assert yourself, especially on a team that I’m playing on — especially on a team I’m playing on. “Because I don’t want chumps, I don’t want pushovers. If you’re a chump and a pushover, I will run over you.
So it’s important for him to have that toughness and to say no ‘I believe in myself, I can step up I can make these plays I can perform’ and I think that is very very important.”
&nbsp
“It’s like, you’ve got to put your mark down, man. At some point, you’ve got to piss on the fire hydrant.”
&nbsp
לא חשבתי שזה נושא מספיק חשוב כדי לפתוח אותו אבל אם כבר עוד שיחת קובי...
 

somone1411

New member
זו בדיוק הסיבה למה אני אוהב אותו

חבר, זו ווינריות!! זה לדחוף שחקן בינוני למצות את מלוא הפוטנציאל שלו. זה לקדם אותו, זה לשפר אותו, זה לתת לו דחיפה, זה לעשות ה-כ-ל כדי לגרום לו להיות טוב יותר. אם הכוכב הגדול שלה יהיה נייס גאיי שלא איכפת לו, אז איזה דרייב יהיה לך בדיוק להשתפר? קובי צודק באלף אחוז, הוא עשה את זה גם עם פאו בזמנו שהיה רך ואת התוצאות כולנו ראינו.
&nbsp
זה קובי בגדולתו, ואני לא מבין מדוע אתה רואה את זה בעין לא יפה. זכותך, אני גאה בקובי על מה שהוא אמר ואם לין הגיע לנצח ואני בטוח שהוא כן, הוא ייקח את זה כדרייב וכאתגר לשפר את עצמו כי עד כה - לין לא מראה הרבה מהיכולות שראינו בניקס ולפרקים ברוקטס. ויש לו יכולות.
&nbsp
boozer is next
 

rapgamer4ever

New member
זה לא ווינריות, זה נקרא בריונות

לדחוף שחקן למצות את מלוא הפוטנציאל שלו- כן, זו מנהיגות. רק שקובי אף פעם לא הצליח לדחוף שחקנים אחרים.
ללכת לתקשורת (לתקשורת! כמו תמיד במקרה של קובי) ולומר לרכז החדש שלך "אני לא רוצה בקבוצה מטומטמים ושחקנים שאפשר לדרוך עליהם- אם אתה כזה אני אדרוס אותך"- זו בריונות. לא מנהיגות, לא ווינריות, סתם בריונות חסרת תכלית של שחקן שהוא גדול יותר מהמועדון ויכול לעשות מה שבזין שלו. להגיד לרוקי שלך בתקשורת- "אתה צריך להיות אדיוט כדי לדפוק את הסיטואציה הזאת" זו לא ווינריות ולא מנהיגות, זו בריונות מטומטמת.
אפשר להיות מנהיג אגרסיבי ולא כל אחד יכול להיות טים דאנקן. אבל ככה לא מדבר מנהיג אגרסיבי, התקשורת לא הייתה ומעולם לא תהיה כלי לפנות לשחקנים מהקבוצה שלך. היא רק כלי להגחיך אותם ולהוסיף עליהם לחץ מיותר.
&nbsp
אם אתה גאה בקובי על כך שהוא מאיים על חברי הקבוצה שלו בתקשורת זה עצוב.
 

Cade Foster

New member
ובכלל

זו ממש לא חוכמה להביא דברים ששחקן X או Y אומר וככה להוכיח שהוא אחלה של teammate. הרי לצאת בפומבי נגד סופרסטאר ענק כמו קובי (כנראה הכדורסלן הפעיל הכי מוערץ בעולם) זה לא בדיוק הדבר הכי חכם בעולם לעשות אם יחסי הציבור שלך חשובים לך. ולכן ישנם שחקנים שמעדיפים לשמור בבטן את החוויות שלהם עם קובי ולא ללכלך עליו בתקשורת.
 

somone1411

New member
הם לא חייבים לענות, אתה יודע..

רובם אגב בחרו להתייחס לקובי מבחירה, ולא כי שאלו אותם.
מה הסיכוי שבמצב כזה שומרים עליו משהו רע בבטן? NONE.
 

Cade Foster

New member
אני לא מדבר על אלה שכן דיברו, אני מדבר על אלה שלא דיברו

ברור לי שיש לקובי חברים (ויש לו גם מלקקים). אבל תהיה בטוח שאלה שיש להם בטן מלאה עליו לא מסתכמים בסמוש פארקר אחד. יש הרבה שמסיבות מובנות בחרו לא להוציא את זה החוצה ולפתוח חזית נגד מיליוני אם לא עשרות מיליוני מעריצים ברחבי העולם. תראה אותך לדוגמה. פתאום דמיאן לילארד הוא המועמד שלך לMVP ופורטלנד היא המועמדת לאליפות. האם יש לזה במקרה קשר לכך שקובי דיבר לפני האולסטאר שעבר על כך שלילארד צריך לקבל את ההצבעות שלו (בזמן שהיה פצוע)? שים לב מה יחסי ציבור טובים יכולים לעשות לך...
 
למעלה