גלישה באתרי סקס

rinat4u0

New member
גלישה באתרי סקס

אני נשואה שמונה שנים +2 . לאחרונה גיליתי כי בעלי נוהג בכל פעם שהוא באינטרנט או כשאני מחוץ לבית לגלוש לאתרי סקס שונים.באיזה שהוא מקום זה מפריע לי , לא סיפרתי לו שאני יודעת שהוא גולש כל הזמן לאתרי סקס , ואני לא יודעת אם לדבר איתו על זה בכלל. אצלי זה יוצר מעין תחושה של בגידה, כאילו אני לא נחשקת יותר בעיניו.יכול להיות שהוא כבר מזמן גולש באתרי סקס ורק אני לא הייתי מודעת לזה, אבל עכשיו כשאני יודעת אני כל הזמן בודקת אחריו האם הוא גלש באתרי סקס וזה שעוד לא החלטתי אם אני מדברת איתו על זה או לא יותר אצלי מחסום רגשי . מה דעתכם?
 

mich37

New member
נשים מנוגה גברים ממאדם

אישה נשואה שמונה שמים שלום לך. אשתדל בדברי לנעול את נעלי בעלך למספר דקות. לבעלך היקר לדעתי אין את הקלים הדרושים בכדי להסביר לך את המקום בוא הוא נמצא.ואגב זה קורה לכולנו. ממש כפי שבגיל 13 בערך מתחיל לגדול לנו זקן. בגיל 30 לערך נפתח אצלנו הגברים מנגנון פנימי שרוצה שינוי. אנו עומדים במקום מעוד עדין. כלומר. מצד אחד יש לנו מציאות מסוימת . אנו ברובנו נשואים. ובעלי משפחה יציבה פחות ,יציבה יותר,ומצידו האחר משהוא בפנים צורח לשינוי. במקום הזה אנו הגברים דיי גיבשנו את מה שאנו חושבים על בנות זוגנו. כל שינוי שאנו עוברים מלווה בפחד שמע השינוי לא יתקבל בברכה. ולעניין. אתן הנשים עמוקות ומקבלות. אצלנו הגברים בגיל 20מתחיל מרוץ האגו.כלומר.לפחות10 שנים אנו עסוקים בלבנות בתים ולהתחתן וללדת ילדים ולהרוויח המון כסף. פתאום בגיל 30 לערך, שהכל כבר נמצא. יש ביית יש ילדים, יש אהבה, יש כסף(אינשאללללה).פתאום נפתח אצלנו הגברים מנגנון שמזמין אותנו הגברים להרגיש. ממש כפי שאתן מרגישות תמיד. עומק ואהבה, ורצון להרגיש. 10שנים שאנחנו הגברים עסוקים בלצור בטחון.לאגו 10שנים שאתם הנשים מנסות להסביר לנו מה זאת אהבה אתן מתיעשות בדרך. ודיי נסגרות. ואנחנו פתאום רוצים להרגיש. מין מצב של ניגוד אנטרסים. הסגירות שנוצרת במערכת יחסים עם הזמן גורמת לאנשים לפחד מהחבר החי קרוב להם. מבן הזוג. מה שמסתתר מאחרי הדברים זה פחד מדחייה. נוצר מצב בוא גם גברים וגם נשים יוצרים עולם מיני פרטי ואישי שלפעמים אי אפשר לספר לאיש. והריי לך . דוגמה. בעלך חושב שאת לא יודע. כלומר הוא חווה חוויות מיניות בפחד.(מאוד אופיני לעולם הגברי). והסיבה היא כי הוא אינו חושב שאת תסכימי להחיל את זה. ואת הריי יודע וזה גורם לך לחשוב כך או אחרת. שלב ההסבר הסתיים. ולהמלצתי: את כרגע במקום גבוהה מאוד. את יודע מה באמת קורה. וגם מודעת לתחושה. ציינת את המילה בגידה. ואני די מסכים אתך. כל כאבייך באיים לדעתי כמובן מהמקום הלא חברי שנוצר בזוגיות שלכם. תזמיני את בן זוגך להיות חבר אמיתי. בקשי ממנו להיות שותפה לעולמו המיני. לפחות בהתחלה השתדלי לא לפסול דברים. ספרו אחד לשני על הפנטזיות. חטטו יחד בעולם האינטרנטי המתקדם. צאו למסע יד ביד. זהו. תודה לך שגרמת לי כך לכתוב ולהבין דברים. ולפני שאשכח. עוד המלצה חמה. כנסי לאתר.www.2be.co.il זהו אתר שמעמיק ופוחת לכולנו את עולם הטנטרה. מקווה שעזרתי לך להבין. ובטוח שמאוד הבנתי.
 

rinat4u0

New member
אכן גברים מנוגה

דיברת בתגובתך על המנגנון שמזמין אותכם הגברים לחוש עומק אהבה ורצון להרגיש.קצת קשה לי להבין מה בתמונות הפורנוגרפיות שבהן הוא מסתכל נותן לו תחושה של אהבה או עומק.את האמת חוץ מתחושת הבגידה והטבת לתאר זאת - בגידה בגלל "המקום הלא חברי שנוצר בזוגיות " , אני רואה בזה, ואולי זו בעיה שלי , אני רואה בכך איזשהי התמכרות /סטיה לפורנוגרפיה זולה .וגם עם זה קשה לי , כיצד לאלוף נעורי בעלי העדין המקסים והמתחשב ,יש את ההתמכרות הזו. האם הוא לא מי שאני באמת מכירה ואוהבת ? כשאתה מדבר על פחד מדחיה למה אתה מתכוון - האם הוא רוצה עוד יחסי מין , ולא מבקש או יוזם איתי ? אני מוכרחה להגיד שלמשל שלשום , כשהוא נכנס להתקלח , בדקתי באיזה אתרים הוא גלש, וכשראיתי שהוא נכנס לאתרי סקס, אז לא יכולתי להענות כפי שאני תמיד מגיבה לנשיקות העדינות שהוא נתן לי שבדרך כלל מובילות אותנו לסקס טוב. אשמח לשמוע את המשך תגובתך והתיחסותך.
 

mich37

New member
שחקי את החיים

חמודה ועמוקה את. ורצוי שבעלך האהוב ידע זות. את הריי לא הרמת ידיים. את רק רוצה לדעת למה?ומה קרה?ואיך התכן? קבלי אובדה . גברים שונים מאוד מנשים. גברים חיצונים מאוד. בכדי שגברים יתחברו לעומקם של דברים הם צרכים רצון. הרצון הגיע. פתעום הוא נהייה יותר מיני. הוא לא ממש יודע מה לעשות אם הדברים. ובוחר לאוננן מול המחשב. או להתגרות בצורה כזו או אחרת. מתוקה לכולנו יש פנטזיות. רובנו לא מדברים על הדברים. סיפרו לנו שזה אסור. שאלי חברים שאלי חברות. כולם מפנטזים. כל מיני פנטזיות עולות בדמיון. אנשים רוצים לממש פנטזיות. מנגד נמצאת אישה או בעל. שלדעתנו לא יקבל. ושוב אני חוזר אל חוסר החברות שנוצר. אהבה קבלה והבנה זה שם המשחק. שחקי את החיים. כי לבסוף החיים ישחקו בך. ושוב תודה
 

E s t e b a n

New member
האם...

האם הוא מונע ממך משהו? ז"א, האם את מקבלת ממנו את כל יחסי המין שאת רוצה ומסוגלת להם?
 
רינת יקרה

אספר לך מה אני עשיתי בתור נשואה שנה וחצי, כשהבנתי שבעלי מפנטז בקביעות. בהתחלה נפגעתי מאד ולא יכלתי להסתכל עליו. אבל אז דיברנו על זה והוא הסביר לי שכמעט כל הגברים מאוננים ומפנטזים וזה לא קשור לאהבה ולמשיכה שלו אלי. אני מצידי הסברתי לו שבתור אישה אין לי צורך לפנטז ולכן אני נפגעת שלו כן יש צורך בזה. המסקנה היתה שאם הוא באמת אוהב אותי שינסה להפחית באוננות ונשקיע יותר ביחסי המין בינינו, וגם כשהוא כבר מאונן שיעשה את זה בצורה שאני לא אוכל לדעת כי למרות שאני מבינה אותו זה עדיין מכאיב לי. ומאז באמת הכל הסתדר אני מרגישה שהוא אוהב אותי ואני הכי מעניינת אותו בעולם. אין לי מושג אם הוא מאונן אני מעדיפה לחשוב שלא...
 
שוטטות באתרי פורנו מול התמכרות

לכל אחת/ד מאיתנו סודות מיניים כמוסים בצורת פנטזיות או מימוש. יתכן וכניסה לאתרי פורנו מכניסה את בן זוגך לאוירה מינית הדרושה לו אחרי מספר שנות נישואין? יתכן והיא נותנת לו ריגושים מהסוג שאין לו איתך בקשר היציב ואולי אפילו מצוין. אף אחת/ד מאיתנו לא יוכל לעולם לספק לבן/בת הזוג את כל הצרכים וטוב שכך - אחרת היינו מאוד לא חברותיים. אז את אולי אוהבת לשבת ולדבר עם חברות בבתי קפה, או לעשות קניות והוא אוהב להעביר את זמנו החוםפשי מפעם לפעם באתרי פורנו. זה אינו רק השוני בין גברים לנשים אלא שוני בין בני אדם בכלל - שלכל אחת/ד מאיתנו סדרי עדיפויות ורצונות שונים. הלואי שתשכילו בניכם לקבל אחת את השני ללא שיפוטיות, ביקורתיות, ומתוך הבנה. תנסי לנתב את השיחה לנושא ותתני לבן זוגך הרגשה שהוא יכול לדבר איתך על כך ואז גם תביני מה מושך אותו באתרים האלה ולמה זה משמש לו. את יכול הלהשתתף, לקבל ולא להשתתף, רק אל תהפכי למבקרת כי אז את רק מחזקת את גישתו שלא לשתף אותך.
 
למעלה