גלידת קוג'י או מוס טאקויה?
O OFIRB9 New member 24/4/04 #3 נשיקה עם נימון בן שבעים... הגיל לא יעשה לו כלום והוא היחיד שאיתו אני אתנשק ^^ טאי או טאקויה באקדמיה לצחוק?
נשיקה עם נימון בן שבעים... הגיל לא יעשה לו כלום והוא היחיד שאיתו אני אתנשק ^^ טאי או טאקויה באקדמיה לצחוק?
D Dark SpaWn New member 24/4/04 #4 שניהם כצוות ! האמת עדיף בוקומון ונימון כצוות או קאזו וקנטה כצוות... אבל לא קיימות הבחירות הללו... האם יולי צריכה להוריד כבר את המשקפיים ולהשיג עדושת מגע ? כן או לא ?
שניהם כצוות ! האמת עדיף בוקומון ונימון כצוות או קאזו וקנטה כצוות... אבל לא קיימות הבחירות הללו... האם יולי צריכה להוריד כבר את המשקפיים ולהשיג עדושת מגע ? כן או לא ?
O OFIRB9 New member 24/4/04 #6 קוג'י כולן ישתגעו שהוא יוריד את הגומיה מהשיער חח... אותה שאלה לקארי ולאיזומי