גלידת קוג'י או מוס טאקויה?

OFIRB9

New member
נשיקה עם נימון בן שבעים...

הגיל לא יעשה לו כלום והוא היחיד שאיתו אני אתנשק ^^ טאי או טאקויה באקדמיה לצחוק?
 

Dark SpaWn

New member
שניהם כצוות !

האמת עדיף בוקומון ונימון כצוות או קאזו וקנטה כצוות... אבל לא קיימות הבחירות הללו... האם יולי צריכה להוריד כבר את המשקפיים ולהשיג עדושת מגע ? כן או לא ?
 

Ray girl

New member
לא

מה רע במישקפופרים? ניו... קוג'י או קואיצ'י כחשפנים
 

OFIRB9

New member
קוג'י

כולן ישתגעו שהוא יוריד את הגומיה מהשיער חח... אותה שאלה לקארי ולאיזומי
 
למעלה