avivit1111
New member
גלולות - שאלה לד"ר ולחברות הפורום
שלום אני בת 27, רוצה להתחיל להשתמש בגלולות בפעם הראשונה. הלכתי לרופאת נשים אשר רצתה לתת לי את גלולות מליאן. אחרי שאמרתי לה ששמעתי שגלולות יסמין טובות (זה מה ששמעתי עליהן- שהן טובות, לא משהו ספציפי), היא אמרה שהיא יכולה לרשום לי אותן אם אני רוצה. שאלתי אותה לגבי ההבדל בין יסמין למליאן, אז היא אמרה שגלולות יסמין גם מטפלות באקנה, ובמליאן יש הכי פחות הורמונים. מאחר שאין לי אקנה, ואני מעדיפה גלולות עם כמה שפחות הורמונים, ביקשתי ממנה את גלולות מליאן. אתמול אמרה לי מישהי שחבל שלא לקחתי את יסמין כי מליאן יכולות להגביר את שיעור הגוף. הייתי מאד רוצה לשמוע את דעתכן ואת דעת הד"ר בקשר לזה, ובכלל אם יש למישהי פה נסיון עם גלולות מליאן ועם יסמין- מה עדיף. עוד דבר שמטריד אותי הוא, שבמרשם של מליאן רשום תחת תופעות לוואי: "שימוש ממושך בגלולות עלול לגרום לעיתים להופעת כתמים חומים על הפנים אצל נשים הרגישות לכך". האם למישהי זה קרה? והאם זו תופעת לוואי ייחודית לגלולות מליאן או לכל הגלולות? תודה רבה רבה!!!
שלום אני בת 27, רוצה להתחיל להשתמש בגלולות בפעם הראשונה. הלכתי לרופאת נשים אשר רצתה לתת לי את גלולות מליאן. אחרי שאמרתי לה ששמעתי שגלולות יסמין טובות (זה מה ששמעתי עליהן- שהן טובות, לא משהו ספציפי), היא אמרה שהיא יכולה לרשום לי אותן אם אני רוצה. שאלתי אותה לגבי ההבדל בין יסמין למליאן, אז היא אמרה שגלולות יסמין גם מטפלות באקנה, ובמליאן יש הכי פחות הורמונים. מאחר שאין לי אקנה, ואני מעדיפה גלולות עם כמה שפחות הורמונים, ביקשתי ממנה את גלולות מליאן. אתמול אמרה לי מישהי שחבל שלא לקחתי את יסמין כי מליאן יכולות להגביר את שיעור הגוף. הייתי מאד רוצה לשמוע את דעתכן ואת דעת הד"ר בקשר לזה, ובכלל אם יש למישהי פה נסיון עם גלולות מליאן ועם יסמין- מה עדיף. עוד דבר שמטריד אותי הוא, שבמרשם של מליאן רשום תחת תופעות לוואי: "שימוש ממושך בגלולות עלול לגרום לעיתים להופעת כתמים חומים על הפנים אצל נשים הרגישות לכך". האם למישהי זה קרה? והאם זו תופעת לוואי ייחודית לגלולות מליאן או לכל הגלולות? תודה רבה רבה!!!