לאף אחד לא אכפת אבל טוב ונכון לשלוח את התלונות. מה שעוד יותר מכעיס זה שזה קורה גם כשקו טבעת השרון מנוטרל ברובו (בשאיפה יחזור לשגרה ב 15 באפריל) כך שהתלות ב 347 גדולה אפילו יותר.מסביר למה האפליקציה אמרה לי הבוקר שאוטובוס מהיר לרעננה 347 (מטרופולין) עוד 10 דקות ב"זמן אמת". לכן לא עליתי על ה-47 האיטי יותר ו...חיכיתי כ 30 דקות. כאשר כל פעם האפליקציה המציאה זמן הגעה אחר.
כמעט כל פעם שאני מנסה להגיע לאזור השרון בתחב"צ, זה רק גורם לי להבין שלמרות הפקקים, הרכב הפרטי עדיף.
חברת תחבורה יכולה לרמות רק משרד תחבורה שלא ממש מתעניין בשרות שמקבל הציבור. לו היה אכפת, היה אפשר, למשל לברר, ולו מדגמית, כמה נוסעים תיקפו על האוטובוס. לדוגמה, צרפתי תגובת ממשרד לגבי אוטובוס שלא עצר בתחנה. ענו שהם מנטרים באופן שוטף , כאילו שמעקב הGPS יכול לבדוק אם אוטובוס עצר בתחנה או חלף על פניה.
למען האמת, הסיבה היחידה לשלוח את התלונות האלה היא התקווה, ששיעור התלונות שהצטבר על מפעיל מסויים אולי מהווה שיקול במכרז הבא.
בעניין האוטובוסים הנעלמים,
צפה בקובץ המצורף 45602
אם רק מישהו מהשרים או המנכ"לים או אפילו סתם נושאי תפקידים בכירים במשרד התחבורה היו נוסעים מדי פעם באוטובוס, אפילו אחת לשבוע, ולא ברכב עם הנהג... לא נסיעת יחצ"נות אלא אשכרה לצאת מהבית עם המוביט ביד ולתכנן נסיעה ולחטוף את סטירת הלחי כשאתה עומד מיובש בתחנה או מאחר לעבודה או הביתה בגלל אוטובוס שלא הגיע או איחר.