זה בניגוד לכללי המכרז.משתמשים באוטובוס קרוב דרך הטלפון
וגם, זה לא נותן מידע על עומסים והאפשרות לעקוף אותם
זה בניגוד לכללי המכרז.משתמשים באוטובוס קרוב דרך הטלפון
נכון אבל ראיתי אצל כמה נהגים באגד ואחד בדן, בטח הם לא יודעים איך להפעיל את ה-GPS באוטובוסים החדשיםזה בניגוד לכללי המכרז.
וגם, זה לא נותן מידע על עומסים והאפשרות לעקוף אותם
כרגע באף מכרז פעיל לא מוגדר אמצעי ניווט חובה לנהגיםזה בניגוד לכללי המכרז.
וגם, זה לא נותן מידע על עומסים והאפשרות לעקוף אותם
זה מופיע בכל המכרזים של השנים האחרונותכרגע באף מכרז פעיל לא מוגדר אמצעי ניווט חובה לנהגים
חוץ מזה, אסור לסטות מהמסלול ללא אישור מראש וללא תיאום גם כאשר יש אירוע פתאומי של חסימת ציריםמכל סיבה.
חדר הבקרה צריך לדעת כמה שיותר מהר עח החריגה, ע"מ שמנהלי התנועה יאשרו את השינוי, הוא ירשם ביומן האירועים וזאת ע"מ שמשרד התחבורה יאשר בדיעבד את החריגות.
מופיע כאמצעי ניווט לנהג או כמכשיר GPS המאפשר לשדר מיקומים של האוטובוס?זה מופיע בכל המכרזים של השנים האחרונות
במכרז השרון זה מופיע בנספח כא סעיף 10.10
המערכת תשמש ל:מופיע כאמצעי ניווט לנהג או כמכשיר GPS המאפשר לשדר מיקומים של האוטובוס?
אלו שני יישומים שונים לחלוטין
תודה על המידעהמערכת תשמש ל:
10.10.1 הצגת מסלול הנסיעה מתחנת המוצא, דרך תחנות הביניים ועד לנקודת הסיום, תוך מתן הנחיות נהיגה לנהג על גבי הצג לרבות הנחיות תפעולי
ראיתי את הדרישה הזאת גם במכרז רהט.תודה על המידע
כך זה מופיע גם במיכרזים ישנים?
יש את זה באגד במסכי 7 אינצ'ראיתי את הדרישה הזאת גם במכרז רהט.
בדן בדרום ראיתי גם כאלה מערכות, ובחברה אמרו לי שמדובר בדרישה של המשרד
אצלנו בנו תח"צ איכותי בשם "מטרונית". תחת שלטון נורמאלי הכל תקתק.מפעילות התחבורה הציבורית מרוויחות על גבם של הנוסעים
www.globes.co.il
מפעילות התחבורה הציבורית מנצלות את ריפיונו של משרד התחבורה ומרוויחות על גבם של נוסעי האוטובוסים, זו המסקנה המתבקשת מהחקירה שהודיע היום (ד') משרד התחבורה על פתיחתה. במכתב שנשלח מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית למפעילות התחבורה הציבורית, ושנחשף באתר גלובס, הכיר לראשונה משרד התחבורה בטענות שמושמעות שנים מצידם של נוסעים ולפיהן חברות התחבורה הציבורית מוציאות קווים ומעלימות אותם אחרי תחנות ספורות.
"ממצאי התחקור מדאיגים ומעידים על נכונות התופעה, לדוגמא, נמצאו לא מעט נסיעות שעברו בכ-4-2 תחנות בתחילת המסלול, כשבהמשכו אין מעבר ו/או עצירות בתחנות לאורך המסלול, בחלק ממצאי התחקור, היו נסיעות שסטו ממסלולי הנסיעה והגעה לתחנת הסיום ללא מעבר ו/או עצירה בתחנות". נכתב, "ביצוע נסיעות בניגוד לתנאי הרשיון מכוונות וביודעין, הינה בגדר עברה פלילית. בהתייחס לממצאי התחקירים האמורים, בכוונת אגף הבקרה, לזמן מנהלי חברות לחקירה פלילית תחת אזהרה"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לא הבנתי: אם נוסע עלה בתחנה השניה במסלול, ורוצה להגיע לתחנה השישית, נניח.
מה הנהג ש"מבריז" כבר בתחנה הרביעית עושה עם הנוסע הזה? ושאר הנוסעים?
מדהים! עוד סיבה לעבור לתשלום באפליקציה!אצלנו בנו תח"צ איכותי בשם "מטרונית". תחת שלטון נורמאלי הכל תקתק.
אבל מאז ההפיכה - כלום לא עובד.
רוב עמדות התשלום וכמעט כל עמדות התיקוף - לא עובדות, אז מאוד מסובך לשלם על הנסיעה.
נשמע מוזר - נכון?
ומצד שני, כמות הפקחים - לא ירדה.
מי שלא מצליח לשלם 6 שקל על נסיעה - נאלץ לשלם 180 שקל קנס.
אז אף עמדה לא תתוקן
הרווח מחוסר התפקוד של מירב מיכאלי - נכנס לכיסם של המפעילים.
לא מצאתי אותה.מדהים! עוד סיבה לעבור לתשלום באפליקציה!
יש כמה, אני משתמש במוביט.לא מצאתי אותה.
תן קישור
מוביט תומכים במטרונית?יש כמה, אני משתמש במוביט.
מאמין שכן, ממליץ לבדוק אצל מוביטמוביט תומכים במטרונית?
כן, הם תומכים. אני שילמתי שם פעם על נסיעה במטרונית.מאמין שכן, ממליץ לבדוק אצל מוביט
נכון.כן, הם תומכים. אני שילמתי שם פעם על נסיעה במטרונית.
אבל בתור אחד שנוסע בחיפה כמעט כל שבוע לפחות פעמיים במטרונית, מאכזב מאוד שהמכונות החדשות בתחנות לא עובדות ושאין יותר שילוט אלקטרוני שעובד.
כי זה עולה כסף, ושרת התחבורה לא דורשת מהם לתת שירות סבירמהיום שנכנס סופרבוס, השלטים מראים רק את השעה והתאריך ואת הכיתוב "אין מידע". למה? הרי גם במטרונית של סופרבוס יש gps. למה לא לתקן תקלה כל כך חשובה כבר 5 חודשים?
אה.ולגבי התיקוף זה דווקא פשוט יותר מאז שסופרבוס נכנסו - פשוט מתקפים בתוך האוטובוס כמו בכל קו שירות אחר. אין יותר צורך לתקף בתחנה.
אבל מה השוני בשימוש במוביט? הסריקה של הברקוד לא תלויה במפעיל הרי? אני שם מחר, אבדוק את זה בשבילך.נכון.
פעם זה עבד. היום לא
כי זה עולה כסף, ושרת התחבורה לא דורשת מהם לתת שירות סביר
אה.
ואמורים לנחש את זה?
מסביר למה האפליקציה אמרה לי הבוקר שאוטובוס מהיר לרעננה 347 (מטרופולין) עוד 10 דקות ב"זמן אמת". לכן לא עליתי על ה-47 האיטי יותר ו...חיכיתי כ 30 דקות. כאשר כל פעם האפליקציה המציאה זמן הגעה אחר.מפעילות התחבורה הציבורית מרוויחות על גבם של הנוסעים
www.globes.co.il
מפעילות התחבורה הציבורית מנצלות את ריפיונו של משרד התחבורה ומרוויחות על גבם של נוסעי האוטובוסים, זו המסקנה המתבקשת מהחקירה שהודיע היום (ד') משרד התחבורה על פתיחתה. במכתב שנשלח מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית למפעילות התחבורה הציבורית, ושנחשף באתר גלובס, הכיר לראשונה משרד התחבורה בטענות שמושמעות שנים מצידם של נוסעים ולפיהן חברות התחבורה הציבורית מוציאות קווים ומעלימות אותם אחרי תחנות ספורות.
"ממצאי התחקור מדאיגים ומעידים על נכונות התופעה, לדוגמא, נמצאו לא מעט נסיעות שעברו בכ-4-2 תחנות בתחילת המסלול, כשבהמשכו אין מעבר ו/או עצירות בתחנות לאורך המסלול, בחלק ממצאי התחקור, היו נסיעות שסטו ממסלולי הנסיעה והגעה לתחנת הסיום ללא מעבר ו/או עצירה בתחנות". נכתב, "ביצוע נסיעות בניגוד לתנאי הרשיון מכוונות וביודעין, הינה בגדר עברה פלילית. בהתייחס לממצאי התחקירים האמורים, בכוונת אגף הבקרה, לזמן מנהלי חברות לחקירה פלילית תחת אזהרה"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לא הבנתי: אם נוסע עלה בתחנה השניה במסלול, ורוצה להגיע לתחנה השישית, נניח.
מה הנהג ש"מבריז" כבר בתחנה הרביעית עושה עם הנוסע הזה? ושאר הנוסעים?
ב-gps שבאוטובוסים אכן אפשר לראות אם הנהג עצר בתחנה,אם פתח את הדלתות, מהירות הנסיעה וכו'מסביר למה האפליקציה אמרה לי הבוקר שאוטובוס מהיר לרעננה 347 (מטרופולין) עוד 10 דקות ב"זמן אמת". לכן לא עליתי על ה-47 האיטי יותר ו...חיכיתי כ 30 דקות. כאשר כל פעם האפליקציה המציאה זמן הגעה אחר.
כמעט כל פעם שאני מנסה להגיע לאזור השרון בתחב"צ, זה רק גורם לי להבין שלמרות הפקקים, הרכב הפרטי עדיף.
חברת תחבורה יכולה לרמות רק משרד תחבורה שלא ממש מתעניין בשרות שמקבל הציבור. לו היה אכפת, היה אפשר, למשל לברר, ולו מדגמית, כמה נוסעים תיקפו על האוטובוס. לדוגמה, צרפתי תגובת ממשרד לגבי אוטובוס שלא עצר בתחנה. ענו שהם מנטרים באופן שוטף , כאילו שמעקב הGPS יכול לבדוק אם אוטובוס עצר בתחנה או חלף על פניה.
למען האמת, הסיבה היחידה לשלוח את התלונות האלה היא התקווה, ששיעור התלונות שהצטבר על מפעיל מסויים אולי מהווה שיקול במכרז הבא.
בעניין האוטובוסים הנעלמים,
צפה בקובץ המצורף 45602
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.