גלגלי Fulcrum Zero

eph1983

New member
גלגלי Fulcrum Zero

היי לכולם, יש לי גלגלי Fulcrum Zero ואני מחפש מגנט מתאים למד מהירות של POLAR. כשקניתי את הגלגלים אצל עמית לוינזון בחשמונאים בת"א נאמר לי כי החברה לא מייצרת מגנט מתאים לשעוני POLAR. גם כשיצרתי קשר עם אגנטק, היבואנים של מוצרי POLAR בארץ, נאמר לי שאין מגנט המתאים לסוג הגלגלים הזה וצריך למצוא פתרון יצירתי... יש למשהו פתרון יצירתי בשבילי...??? תודה לעונים...
 

joyea

New member
צריך לבדוק

מה עושים חברה עם לייט-וויט למיניהם או מאוויק אולטימט, גם שם החישורים רחבים באזור 5ממ. ודבר נוסף, תתייעץ עם ערן כספי, הוא משווק גלגלים כאלו ובטוח שיהיה לו משהוא מתאים. בהצלחה
 
פתרון יצירתי בבקשה!

קח את בית המגנט (הפלסטי השחור) של הפולאר ותוציא ממנו את המגנט עצמו, שהו די קטן ועגול. עכשיו, דבק איכותי וחזק מעדות ה"סופר גלו" למיניהם, הדבק את המגנט (החשוף) על השפיץ עצמו למלעלה במקום הרחב ביותר. זה עובד.
 

JonfenSFur

New member
קח

יש לי אחד כזה ששימש אותי ל-Polar. ההחלפתי ל-Garmin, מגנט נשאר על הגלגל.
 

avihersh

New member
אני סגרתי בעדינות את המגנט/באנד הרגיל...

עצתי - מקם את המגנט באזור צר יחסית של החישור. אין בעיות של תזוזת המגנט או נזק לחישור...
 

יורם א2

New member
מגנט

יש לי את השמל שהוא זה לזירו והוא מגיע עם מגנט בכול מקרה אתה יכול לגזור חתיכה ממגנט של פרסומות שמצמידים למקרר ולדביק אותו לגלגל עם קצת סילקון. דרך הגב תנסה לרכב בלי מד מהירות זה רק ישפר אותך.
 

jekyll1

New member
הכל מסתדר

רכוש מגנט שחור מלבני. לא את העגול כאשר תרכיב אותו על השפיץ לחץ קצת בכוח ותסגור את הבורג. עדיף כמה שיותר גבוה כדי שלא תאבד קריאות כאשר המגנט והחיישן מורכב נמוך / קרוב לציר. ברשותי פולקרום זירו וכך זה מורכב. אגב יש לפולר סנסור עם חיישן שמיועד לאופני שטח עם עוצמת שידור חזקה יותר כך שניתן להרכיב נמוך יותר.
 

yairza

New member
מה..מה...מה ??? יסלחו לי החברים היקרים אבל

כשקונים סט גלגלים כזה מגיע איתם מגנט !!!!! יש לי סט כזה ורכשתי כבר 3 סטים עבור חברים. המגנט מגיע עם הגלגלים !!!
 

eph1983

New member
אצל מי רכשת???

כמו שכבר כתבתי, במקום ממנו רכשתי את הגלגלים אמרו לי שאין מגנט כזה...
 
למעלה