גלגול

גלגול

הילדים מלקקים את האוויר המתוק מאצבעות העיר, מגורדי השחקים, מגלגלים את הגבעה במורד הרחוב, ורצים אחריה צוחקים כשזיפי דשא מדגדגים עור אספלט בנשיקה (לא מחייבת, ולא חייבים) טוּש נושק לעורפו של מושב אוטובוס מצטמרר בלהט מנוע, בארוטיקה בין עירונית, בהמון נערים שנסעו והבטיחו אבל (לכי תדעי לאן החיים מתגלגלים)
 
יו,

את פשוט נהדרת! וזה אפילו מובן... אני לא נוטה להתרגש ככה מהרבה דברים, התרגשות טוטאלית, אבל הנה. אני אוהבת את זה באופן טוטאלי. כל כך ציורי, כל כך חושי, צבעוני, אפרורי, מקורי. יצירה מופלאה עם מיטב האיכות האורינית.
 

ילדע

New member
אהבתי.

הבית השני טוב במיוחד. וגם הסוף של הראשון. עם ההתחלה קצת קשה לי, משום מה. משהו בכל הדשא והגבעות נורא לא מתחבר לי עם הגורדי שחקים. אבל זה בטח כן מתאים ואני סתם מציקה. ואני גם תוהה אם סוף בסוגריים הוא ראוי למשהו כזה, כי אולי זאת קצת בריחה. אבל אני לא ממש מצליחה להחליט. מקסים, בכל מקרה.
 
תודה,

האמת, גם אני מתלבטת בקשר לסוגריים. הסוף היה לי בעייתי, ולא הייתי בטוחה שהסוגריים הן הכרחיות ולא מאכילות בכפית. הגבעות וגורדי השחקים לא אמורים להתחבר, הם ניגודים. ושוב תודה על התגובה.
 

Mg14

New member
אהבתי

באמת שאהבתי. למרות שהבית האחרון כבר ממש ניתק אותי מהלך המחשבה. הבית הראשון כל כך ציורי ויפה שזה מקסים ומושך פנימה.
 

LEEkm

New member
אהמ.

הילדים מלקקים את האוויר המתוק (מקסים) מאצבעות העיר, מגורדי השחקים, (מעולה) מגלגלים את הגבעה במורד הרחוב, (חמוד מאוד) ורצים אחריה צוחקים (קצת חסר) כשזיפי דשא מדגדגים עור אספלט (מצפה
משפט יפה) בנשיקה (קצת נדוש אבל חמוד) (לא מחייבת, ולא חייבים) (לא הבנתי, מרגיש לי קצת מיותר) טוּש נושק לעורפו (מעניין) של מושב אוטובוס (חמוד, מציאותי מאוד. זה טוב) מצטמרר בלהט מנוע, (אהבתי) בארוטיקה בין עירונית, (!!!) בהמון נערים שנסעו והבטיחו (מצויין) אבל (אהבתי ממש. גם את השבירה) (לכי תדעי לאן החיים מתגלגלים) (
בעיקר שזה בסוגריים) -לא הרגשתי שום קשר בין שני הבתים, למרות ששניהם בנפרד היו מאודמאוד יפים.
 
~

תודה רבה על התגובה.
בשורה החמישית, מה זאת אומרת "מצפה"? למה התכוונת? ואני שמחה שאהבת. קשה לי לומר שיש קשר סיפורי בין שני הבתים, אבל הם נכתבו ביחד ונולדו מתוך אותה התחושה, והם לא נראים לי כל כך שלמים לבד.
 

LEEkm

New member
כנראה ש...

רציתי לכתוב משהו והייתה לי טעות דפוס, אני רק לא זוכרת מה זה היה.XD
 

taking place

New member
../images/Emo13.gif

הילדים מלקקים את האוויר המתוק מאצבעות העיר, מגורדי השחקים, מגלגלים את הגבעה במורד הרחוב, ורצים אחריה צוחקים כשזיפי דשא מדגדגים עור אספלט בנשיקה (לא מחייבת, ולא חייבים)
!!! הייתי מורידה את ה"לא חייבים"
טוּש נושק לעורפו של מושב אוטובוס מצטמרר בלהט מנוע, בארוטיקה בין עירונית, שוב -
בהמון נערים שנסעו והבטיחו אבל (לכי תדעי לאן החיים מתגלגלים) יש לי בעיה עם הסוף. הוא קצת לא מתקשר. לפחות לא למה שאני הצלחתי לקלוט מהשיר
 
אורין,

באמת שזה יפהפה, אולי האהוב עליי שלך אבל בטוח אחד מביניהם. זה כל-כך קסום ונפלא, באמת. רק, לא הבנתי את "ולא חייבים". מי לא חייבים, מה לא חייבים?
 

miss zebra

New member
זה מקסים,

הדברים הכי בנאליים ויומיומיים, ואיך את מתארת אותם בציוריות מדהימה. כל הכבוד
 
למעלה