גישה להיסטוריית רכב במוסך מורשה
לאחרונה רכשתי רכב מאדם פרטי אשר טיפל במוסך מורשה מיום הקנייה. פחות משבוע לאחר הרכישה הופיע תקלה אשר עלות תיקונה מוערך בכ-8000 שח. עפ"י הבנתי מן המוסך התקלה הינה תקלה אשר התפתחה לאורך זמן והתרשמותי מן המוכר הינה של אדם שנכנס למוסך על כל דבר. מיכוון שהמוכר קנה רכב חדש מן החברה ובפליטת פה נזכרתי כי ציין משהו על שהוא מחליף רכב לפני שיופיעו תקלות - אני חושד שהמוכר ידע על התקלה, קיבל הצעת מחיר והחליט למכור. את התקלה לא גילו המכון הבדיקה. פניתי למוסך בבקשה לקבל את פירוט כל הטיפולים שבוצעו לרכב ובקשתי נתקלה בסירוב בטענה שרק בעל הרכב הקודם יכול לקבל פירוט זה ואני יכול רק מיום הקנייה. שץי שאלות: 1. טענת המוסך אינה נשמעת לי הגיונית - האם יש בסיס לסירוב זה? ואם לא כיצד ממולץ לפעול? 2. במידה ואכן התקלה היתה ידועה ולא הובאה לידעתי ( שלא בתום לב לפי חוק החוזים) - האם יש בסיס לתביעה? תודה
לאחרונה רכשתי רכב מאדם פרטי אשר טיפל במוסך מורשה מיום הקנייה. פחות משבוע לאחר הרכישה הופיע תקלה אשר עלות תיקונה מוערך בכ-8000 שח. עפ"י הבנתי מן המוסך התקלה הינה תקלה אשר התפתחה לאורך זמן והתרשמותי מן המוכר הינה של אדם שנכנס למוסך על כל דבר. מיכוון שהמוכר קנה רכב חדש מן החברה ובפליטת פה נזכרתי כי ציין משהו על שהוא מחליף רכב לפני שיופיעו תקלות - אני חושד שהמוכר ידע על התקלה, קיבל הצעת מחיר והחליט למכור. את התקלה לא גילו המכון הבדיקה. פניתי למוסך בבקשה לקבל את פירוט כל הטיפולים שבוצעו לרכב ובקשתי נתקלה בסירוב בטענה שרק בעל הרכב הקודם יכול לקבל פירוט זה ואני יכול רק מיום הקנייה. שץי שאלות: 1. טענת המוסך אינה נשמעת לי הגיונית - האם יש בסיס לסירוב זה? ואם לא כיצד ממולץ לפעול? 2. במידה ואכן התקלה היתה ידועה ולא הובאה לידעתי ( שלא בתום לב לפי חוק החוזים) - האם יש בסיס לתביעה? תודה