גיר של ורסו 2014 60000 קילומטר

גיר של ורסו 2014 60000 קילומטר

שלום אני צריך עזרה,
רכשתי ורסו 2014 ממגרש בנסיעת המבחן חשתי בתחושה שהגיר עובד קצת אחרת .....אני אסביר הכנסתי את הגיר לD והתחלתי נסיעה בהילוך ראשון הכל היה טוב ואז הרגשתי מעיין תחושה שהגיר נכנס להילוך שלישי וזה התבטא בכך כאילו זרקו את הקלץ' מוקדם מדיי והיתה קימת תחושה כאילו הרכב נסוע בהילוך גבוה והתורים היו מאוד נמוכים, זה נתן תחושה מוזרה ואם היתי רוצה שזה יעבור הייתי צריך להעיץ וזה חולף(פה כבר לא ידעתי מה לעשות אמרתי שאקח את הרכב לבדיקה ושם יאמתו לי אם זה תקין או לא)ששאלתי את נציג המכירה למה הגיר מגיב ככה אמר לי שאלו הגירים של הוורסו לקחתי את הרכב לבדיקה בקומפיוטסט אמרו לי הכל תקין וטוב ב100%(במילים אחרות הרכב חדש אבל!!!! ואבל גדול אנחנו לא נותנים אחריות על הגיר החשמלי/רובוטי אבל הגיר טוב אמר לי הבודק).
לא סיפק אותי ולקחתי את הרכב למוסך טויוטה הילוך שישי ביפו עשה איתי נסיעת מבחן מנהל המוסך אומר לי אחרי נסיעת המבחן... אני מבין את מה שאתה מתלונן עליו ובאמת יש בעיה לטענתו ( כדי לסבר את האוזן אין שום נורה בלוח המכוונים שמעידה על תקלה בגיר או במנוע.....)
חזרתי למגרש אמרתי יש לי בעיה בגיר ושלח אותי הנציג למוסך שהם עובדים איתם אמר לי המוסכניק לאחר נסיעת מבחן שהכל תקין ואלו הגירים של הוורסו.
הסברתי לו שבטויטה אמרו שיש בעיה מסוימת בגיר...אז המוסכניק אמר שכל הגיר מחובר ללוח מכוונים ואם לא נדלקה אף נורה אז המחשב של טויוה במוסך המרכזי לא יוציא אף מסמך שיש בעיה בגיר (וכאילו הם סתם מנסים לסחוט אותי לאחר תקופת אחריות היצרן).
היה נשמע אמין מה שהמוסכניק אמר לי בנוגע למוסך משנה טויוטה ביפו.
אז עכשיו אני שואל נשמע הגיוני מה שאמרו לי על הגיר שכאילו מרגשים את התחושה של העברת ההילוך להילוך גבוה יותר בזמן נסיעה איטית/גלישה עם לחיצה עדינה על דוושת הגז???
 

מנחם231

New member
אופיר בוקר טוב

כמו השם של הנכד השני שלי.
אתה יודע והם יודעים שהגיר תקול. אז מה אתה מחפש לך צרות.
 

enigo

New member
האם יש לך ניסיון נהיגה במכוניות עם תיבה רציפה?

וספציפית - האם נהגת בטויוטה ורסו אחרת (מוכרים כאלו חדשות - אפשר להזמין נסיעת מבחן בסוכנות) וחשת הבדל משמעותי בהתנהגות הגיר?
קשה מאוד להבין מהתאור שלך מה הבעיה, ויכול להיות שמדובר בתקלה באותה מידה שיכול להיות שמדובר בהתנהגות רגילה של תיבה רציפה.
 

© DrorZi

New member
אם מוסך טויוטה אמר שיש בעיה אז יש בעיה, לא נתון לויכוח בכלל

סוחרים ברובם יגידו שאמא שלהם נהגה על הרכב רק לסופר וחזרה והם רק עוזרים לה למכור אותו אפילו אם זה פיאט דוקטאו בן שנתיים עם 300K ק"מ!
לא מאמין לסוחרי רכב (ולא שאי אפשר לקנות מהם רק לא להאמין לשום מילה שלהם אף פעם)
 
למעלה