גיסתי, אני באה רק אם יש עוגה

גיסתי, אני באה רק אם יש עוגה

שלך. ורצוי גבינה. זה התנאי היחידי. אה כן, ושנועמיקולד יהיה החשפן. אוריאנה
 

תאנה

New member
אם כבר הזכרת

אז מדובר על יום שישי - כפי שיפעת הציעה 1/6. מי שעוד לא דברה איתי מוזמנת לשלוח לי מייל, כדאי להגיע - יש הפתעות. תאנה
 
שמרי על פיגורה

אוריאנה ,תשמרי על גזרה !!! אם את רוצה להמשיך להיראות כעוגייה טעימה:))
 
שמור על הפיגורה אתה בעצמך

אם אתה רוצה להמשיך להיראות כמו עוגיה עבשה. ושימי..... לא נעים אבל.... הריח....... אוריאנה
 
הלצה עם ה`

תראה, שמש, אנחנו פה קצת רגישים לדריכה על היבלות. אולי תעורר פחות מהומה רבה על לא-מאומה כשאתה נכנס? אוריאנה
 
אוריאנה ?!

תקשיבי מתוקה ,קודם כל אני לא חייב לך כלום אך למרות זאת אשאר מנומס ואענה לך,נראה לי שמתחת לכל השריון שלך את בחורה די נחמה ומתוקה אולי נוכל לשוחח על דברים ברומו של עולם?
 
אוריאנה ?!

תקשיבי מתוקה ,קודם כל אני לא חייב לך כלום אך למרות זאת אשאר מנומס ואענה לך,נראה לי שמתחת לכל השריון שלך את בחורה די נחמה ומתוקה אולי נוכל לשוחח על דברים ברומו של עולם? דרך אגב ביקשתי סליחה ,שמנה!!!!
 
אוריאנה זה שם של שמנה

אז מה? אני גם שעירה מחוצ`קנת גמדה שחורדינית מאופרת בכסדות מתבשמת בספריי של שירותים בקיצור, מגעילה. אוריאנה
 
למעלה