תקשיבי מתוקה ,קודם כל אני לא חייב לך כלום אך למרות זאת אשאר מנומס ואענה לך,נראה לי שמתחת לכל השריון שלך את בחורה די נחמה ומתוקה אולי נוכל לשוחח על דברים ברומו של עולם?
תקשיבי מתוקה ,קודם כל אני לא חייב לך כלום אך למרות זאת אשאר מנומס ואענה לך,נראה לי שמתחת לכל השריון שלך את בחורה די נחמה ומתוקה אולי נוכל לשוחח על דברים ברומו של עולם? דרך אגב ביקשתי סליחה ,שמנה!!!!