גינת הציפורים

אירית30

New member
גינת הציפורים

שלום רב ברצוני לדעת האם הצעצוע גינת הציפורים מתאים לגיל 6 חוד' מכיוון שבאתר רשום מגיל 9 חוד' ואילו על האריזה רשום 6 חוד' איזה מין הגיליים נכון? ברצוני להתאים את הצעצוע לגיל ביתי בת ה-6 חוד' ואינני רוצה לתת לה יתר המידה מהגיל שלה. בתודה מראש
 

יעל כץ

New member
גינת הציפורים

שלום, בתחתית הצעצוע - התאמת צורות. בחלק העליון - ה'בריכה' עצמה, הציפורים ושאר הפעילויות. הגיל שרשמנו (9 חודשים) מתייחס להנחה, שזהו צעצוע שמופעל בישיבה, ושתינוקות רבים כבר יושבים בגיל הזה ולכן יכולים לתפעל את הצעצוע: לחבוט, למשוך, ללחוץ וכו'. הגיל שהחברה רשמה (6 חודשים) מתייחס קרוב לוודאי, לכך שאפשר לתת לתינוקת את ה'ירקות' לחקור דרך היד והפה, ואפשר להפעיל עבורה את הצעצוע כך שתשמע את השירים... קחי בחשבון, שנטיית היצרנים היא בדרך כלל לחפש את גיל ההתחלה הנמוך.
 

אירית30

New member
צעצוע

ביתי בת חצי שנה האם המשחק בגינת הצעצועים בגיל הזה כמובן יחד איתי היא הכן טובה והאם היא מועילה. ברגע שראתה את המשחק נהנתה חחבוט בביכה ובציפורים ולתפוס ביקרות האם זה בסדר לתת לה לשחק עם זה בגילה או שזה מוקדם מידי.
 

יעל כץ

New member
צעצוע

בוודאי. למה לא? זה לא יזיק. אני מניחה שהצעצוע גם אטרקטיבי לך עכשיו כי הוא במבצע. לכן, מקסימום תחבוט קצת ותמצה את צורת המשחק בדרך הזו. ואז את יכולה לקחת את הצעצוע ולהחזיר עוד חודש-חודשיים למשל.
 
למעלה