גימלים

למה שהוא יזריק לי מה שאני אומר לו?

זה לא רק אנשים מיוחדים צריכים לקבל את הזריקה הזו ? אנמים או משהו? ומה פתאום אני נופל עליו שיזריק לי B12 ? למה אני לא לוקח כדורים או משהו ? איך זה שאף פעם לא הזריקו לי את זה ? למה אני שואל יותר מדי שאלות? אה וכמה עולה הזריקה הזו ?
 

onissan87

New member
מה אתם צריכים זריקות? הכי פשוט שיש

עזבו לשתות אפר של סיגריות עזבו ללעוס מסטיק הרבה זמן - יש כאלה שזה עובד להם ויש כאלה שלא. מה שאתם צריכים זה תרמוס קטן עם תה חם וזהו שתו 2 דקות לפני שאתם נכנסים ויש לכם חום תשחקו אותה קצת מותשים וחלשים ותקוו שהרופא לא יותר מדי חשדן אם הוא חשדן - הוא יבקש לבדוק שוב את החום ואז הוא ירד לנורמאל ואכלתם אותה אם הוא מריץ וזה בעיקר שיש תור ארוך והכל יש לכם 2 גימלים בכיס.
 

DNile

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

K A T S

New member
גימלים? בחורה? כנסי../images/Emo26.gif

אם את במחזור (עדיף לקראת סוף מחזור) לכי לחר"פ או קצין העיר ותגידי שיש לך כאבים בבטן התחתונה וצריבה בשתן. החובש/רופא ישלח אותך לעשות בדיקת שתן, בבדיקה ייצא שיש לך דם בשתן, ישאלו אותך אם את במחזור, תגידי שלא (!) יסיקו מכך שיש לך דלקת ותקבלי 2 גימלים. אם אחרי יומיים את עדיין במחזור ורוצה עוד גימלים אל תהססי ללכת שוב. אם את לא במחזור: א. את יכולה למצוא מישהי שתשתין לך על הסטיק
אבל לא הייתי עושה זאת. ב. את יכולה לדקור את עצמך מעט ולטפטף. בהצלחה
* הבהרה- כל כתוב מעלה נוסה ע"י כותבת ההודעה בהצלחה רבה.
 

DNile

New member
שמעתי על שיטה יותר בדוקה...

אחרי שיש וסת, לקחת את הטמפון, לסחוט אותו, ולשתות את זה. מסתבר שזה גורם לחום(אבל לא משהו שהגוף לא מבריא ממנו תוך כמה שעות), וכידוע, חום = גימלים.
 

K A T S

New member
לא עדיף פשוט להשתין לתוך כוס מאשר

לשתות את זה?? וזה מאוד בדוק- אני בדקתי.
 

DNile

New member
כי לדם בשתן יש הרכב כימי שונה

מאשר לדם שיוצא מפצע. כנ"ל לגבי מחזור בשתן.
 

K A T S

New member
שטות! איזו בדיקה נראה לך שהם

עושים? בדיקת סטיק! הבדיקה הזו מראה כמה חיידקים/דם יש בשתן. היא לא מראה כלום על ההרכב הכימי או וואט אבר... זו שיטה שעובדת וזה בדוק. כמו כן, עוד הבהרה קטנה- לא הייתי ממליצה לעשות זאת בזמן דימום חזק, אלא לקראת אמצע-סוף המחזור. במקרה שיש הרבה דם בשתן (שהוא ממש בצבע אדום) הרופא יכול להחליט לשלוח אותך למיון (מה שלא(!) יקרה במצב שאין לך הרבה דם). במיון יעשו לך עוד בדיקה ו- או שיחליטו להביא לך אנטיביוטיקה וגימלים או שירצו שתיבדקי ע"י רופא/ת נשים. אם וכאשר תגיעי למקרה כזה (בדיקה אצל גניקולוג)- תסרבי. להכריח אותך הם לא יכולים, אבל גם לתת לך גימלים הם לא חייבים. בגלל זה עדיף שתמנעי ממצב כזה.
 

DNile

New member
אם חושדים בה,

או חושבים שיש סיבה אמיתית לדאגה, זה יעבור במעבדת כימיה.
 

DNile

New member
כמעט 3 שנים בפנים,

עוד לא הייתי צריך אפילו גימל אחד.
 
למעלה