גימלים

  • פותח הנושא k1235
  • פורסם בתאריך

k1235

New member
גימלים

קיבלתי היום גימל והמפקד מבקש שאני אפקסס לו את זה היום אמרתי לו שאין לי פקס ואין לי איך להשיג ואני יביא לו את זה יום ראשון הוא אמר שאם אני לא יפקסס היום הוא מדווח עלי כנפקד האם הוא יכול לעשות דבר כזה? אין לי איך לפקסס והדואר בעיצומים .. מה לעשות?
 

k1235

New member
מזה ללכת לחנות.

אי אפשר ללכת ככה לחנות באמצע החיים ולבקש שיפקססו לי .. המפקד באמת יכול לעשות מה שהוא רוצה לעשות? יש חובה כזאת לפקסס גימלים?
 
תתקשר למרפאה ותבקש שיפקססו לו

או שתגיד למפקד שלך שיוציא את הטמפון מהתחת
 

Shade m

New member
יש בבנק אבל זה ממש יקר

40 ומשהו תבקש לסרוק ולשלוח לו לאיימיל
 

lala land

New member
לא נראה לי שהוא יכול לדרוש ממש לפקסס לו..

ובטח שבטח, שאם אתה בגימלים.. אתה לא אמור לצאת לרחובות ולחפש דואר או חנויות עם פקסים. תגיד לו שאם הוא רוצה לראות את הגימלים עכשיו הוא מוזמן לביתך לכוס קפה ועוגה.
 

k1235

New member
שהוא אמר לי..

שהוא אמר לי לפקסס לו אמרתי לו אין לי איך לפקסס לך אתה רוצה לראות אותם בוא אלי הבייתה והוא התחיל להתעצבן חחח.. בכל מקרה ברור שלדווח עלי כנפקד הוא יכול אבל לא יצא לו מזה כלום כי שאני יעלה למשפט אני יצא זכאי ואני יתלונן עליו ויעשה לו רק בעיות אבל בכל מקרה הלכתי לאיזה קיוסק לפקסס לו את זה כדי שאחר כך שאני אצטרך טובה הוא לא ידפוק אותי בכוונה..
 

lala land

New member
הייתי פועל כמוך

- מפקסס לו בשביל להימנע מאי נעימויות אח"כ... אבל בכל אופן - אין לו זכות לגרום לך להתרוצץ בשביל זה כשאתה בגימלים. ואם זה מפריע לך (לפחות כמו שזה מפריע לי רק לשמוע על זה..) הייתי מסביר את זה למפקד ואומר לו תשמע פקססתי את זה רק בשביל למנוע אי נעימויות ושלא תחשוב שהמצאתי את הגימלים אבל זה לא בסדר שאני חולה \ מושבת בבית או לא יודע מה, ואתה פוקד עליי להתרוצץ ולחפש פקס.. פקודה בלתי חוקית.
 

k1235

New member
ומה אפשר לעשות עם זה?

אם זה כמו שאתה אומר פקודה בלי חוקית מה אני יכול לעשות נגדו? יש לאן להגיש תלונה על זה שהוא גורם לי לצאת חולה מהבית כדי למצוא חנות שתרצה לפקסס לי את הגימלים?
 
היית אומר לו.....

היית אומר לו פתח את החלון של המישרד ,אני יעשה טיסן מהטופס וישגר לך אותו לבסיס חחח
 
מממ

אתה לא אמור להביא אותם ביום שאתה חוזר ליחידה אם אין לך פקס בהישג יד? חוצמזה, להורים שלך בעבודה אין פקס?
 

k1235

New member
לאבא יש..

לאבא יש אבל הוא היה בעבודה והעבודה שלו רחוקה מהבית והוא גם לא היה במשרד אלה בשטח והוא רצה את זה להיום כדי לתייק את זה איפשהוא והוא אמר שאני חייב לפקסס אם לא הוא מדווח עלי נפקד אמרתי לו בכל מקרה גם אם לא הייתי מוציא גימל אז לא הייתי צריך להגיע לבסיס הוא אמר נכון אבל הוצאת אז אמרתי לו תחשוב שלא הוצאתי הוא התחיל לצעוק אמרתי לו אתה רוצה בוא אלי לבית תראה אותם אין לי איך לפקסס מה גם שיש היום עיצומים בדואר אז הוא עושה לי לך ברחוב תחפש חנות שתפקסס לך חוצפן .. מה אפשר לעשות לו?
 
תקשיב אכשיו רציני

אל תפקסס שום דבר תגיע לבסיס כשיגמרו לך הגימלים ותראה לו את הטופס אם הוא יתחיל לאיים אז תתחיל ליצעוק כמו משוגע ותגיד לו "אני זה לא כמו שאר החיילים הקוקסינלים שלך אתה לא תעשה מימני צחוק אני אומר לך אין לי איך לפקסס אז אני לא מפקסס" וככה הוא יראה שאתה משוגע והוא לא ידבר איתך יותר תישמע אחי ככה זה בצבא אם אתה מראה שאתה פחדן אז יתעללו בך כל פעם אבל אם אתה מראה שאתה גבר (אפילו אם אתה לא זה לא משנה בצבא העיקר הפוזה) אז תאמין לי שאף אחד לא ידבר איתך
 

k1235

New member
צעקתי עליו כבר..

צעקתי עליו כבר ועצבנתי אותו עד שהוא ניתק לי בפרצוף.. :) אבל בכל מקרה הלכתי לפקסס את הגימלים רק בגלל דבר אחד שיש לי כמה דברים שאני צריך ממנו השבוע (לא להגיע לבסיס וכד') אז אני לא רוצה שהוא יכנס בי בזה אבל שאני חוזר יום ראשון הוא כבר יקבל את הצעקות ואני יאיים עליו קצת ואם הוא באמת ירגיז אותי אני יפנה לקצינה שלו (הוא משקשק ממנה.. )
 
סבבה אחי זה הגישה...

תאמין לי מניסיון ברגע שאתה תיתפוס תחת אנשים ירדו מימך ולא יתקרבו אליך קיצר תמשיך כך רק ככה הדברים זזים
 

Drunk Bullet

New member
כן, זאת הגישה..

חפ"ש מסכן שבקושי נמצא 3-4 חודשים בצבא, בדרך שלך, רק יחטוף ריתוקים וכד'.. אולי תפסיק לייעץ לאנשים?
 
למעלה