גיליתי משהו מאוד משעשע לגבי הפורום
אפשר בו להכיר [
[סמל ציניות] כשרק נכנסתי לפורום חשבתי שזה באמת פורום להכרויות. אחר כך הבנתי שזה פורום "הכל דיבורים" כולל דיבורים על הכרויות. (הכרות לא תצא מזה).(אותי אישית לא מעניין לכתוב פה בשביל זה יש פורומים אחרים) אבל לא מזמן דיברתי אם מישהי בטלפון, מישהי שהכרתי פה. לא יאמן [סמלון נס] [סמל לתופעה מוזרה]. חשבתי ששום דבר לא יצא מהרמה הוירטואלית . והפלא ופלא. [עוד סמלון למוזרותו של היקום] מה אתם חושבים שזה פורום להכרות , פורום לפטפוטים או פורום לקיטורים בנוסח "אוף נמאס לי להיות לבד..." אין כמו ציניות !!!
אפשר בו להכיר [