גיליתי משהו מאוד משעשע לגבי הפורום

bhmi100

New member
גיליתי משהו מאוד משעשע לגבי הפורום

אפשר בו להכיר [
[סמל ציניות] כשרק נכנסתי לפורום חשבתי שזה באמת פורום להכרויות. אחר כך הבנתי שזה פורום "הכל דיבורים" כולל דיבורים על הכרויות. (הכרות לא תצא מזה).(אותי אישית לא מעניין לכתוב פה בשביל זה יש פורומים אחרים) אבל לא מזמן דיברתי אם מישהי בטלפון, מישהי שהכרתי פה. לא יאמן [סמלון נס] [סמל לתופעה מוזרה]. חשבתי ששום דבר לא יצא מהרמה הוירטואלית . והפלא ופלא. [עוד סמלון למוזרותו של היקום] מה אתם חושבים שזה פורום להכרות , פורום לפטפוטים או פורום לקיטורים בנוסח "אוף נמאס לי להיות לבד..." אין כמו ציניות !!!
 
בשם הפורום

(אלו שדיברתי איתם באופן פרטי ואלו שלא תפסתי, אבל אני מניח שיסכימו איתי) אנחנו מאוד שמחים שאתה משועשע. למעשה, שלחנו פנייה רשמית להנהלת הפורומים להחליף את שם הפורום מ"פורום היכרויות" ל " פורום פיטפוטים, זיוני שכל ושעשועים " אולי עצם זה שלא ממש הולך לך קשור אלייך, ולא בהכרח לפורום ? אולי לאחרים דווקא הלך פה מצויין ? הרבנות מלאה זוגות רשומים, שרק ממתינים לחתונה, עם לוגו "תפוז - היכרויות " על ההזמנה (ועוד כמה זוגות לא מתחתנים עקב קשיים כלכליים, מיתון וכאלה... קשה... קשה...) ואתה יודע מה ? אתה צודק... אין כמו ציניות. היא המסתור הכי טוב להעלים פחדים. בתור חובש, לדוגמא, אני יכול להגיד לך שהדרך היחידה להתמודד עם המוות שאני נתקל בו יום יום היא ציניות (מתובלת בקצת הומור שחור)... ואתה ? מאיזה פחד מאיים אתה מנסה להתחבא ? מה הגורם לציניות שלך ???
 
בשם הפורום...

(אלו שדיברתי איתם באופן פרטי ואלו שלא תפסתי, אבל אני מניח שיסכימו איתי) אנחנו מאוד שמחים שאתה משועשע. למעשה, שלחנו פנייה רשמית להנהלת הפורומים להחליף את שם הפורום מ"פורום היכרויות" ל " פורום פיטפוטים, זיוני שכל ושעשועים " אולי עצם זה שלא ממש הולך לך קשור אלייך, ולא בהכרח לפורום ? אולי לאחרים דווקא הלך פה מצויין ? הרבנות מלאה זוגות רשומים, שרק ממתינים לחתונה, עם לוגו "תפוז - היכרויות " על ההזמנה (ועוד כמה זוגות לא מתחתנים עקב קשיים כלכליים, מיתון וכאלה... קשה... קשה...) ואתה יודע מה ? אתה צודק... אין כמו ציניות. היא המסתור הכי טוב להעלים פחדים. בתור חובש, לדוגמא, אני יכול להגיד לך שהדרך היחידה להתמודד עם המוות שאני נתקל בו יום יום היא ציניות (מתובלת בקצת הומור שחור)... ואתה ? מאיזה פחד מאיים אתה מנסה להתחבא ? מה הגורם לציניות שלך ???
 

bhmi100

New member
תגובות לתגובותכם.

אז אם אתה מייצג את הפורום לא כדאי לפצל אותו לשניים פורום הכרויות . ובהם אנשים יתכתבו יפרסמו פרטים וישאלו שאלות אכן על מנת להכיר ופורום "על זוגיות ורומנטיקה" שבו אנשים יפטפטו על הנושא לא מתוך מטרה מפורשת להכיר בן/בת זוג . (כמו פורום מתכונים ופורום מתכונים חברתי. אחרת זה יהיה פורום דו-תכליתי. אין לי שום דבר נגד אנשים שנהנים להתכתב בפורום .או שנהנים להיות בקשר וירטואלי , או אפילו בקשר רומנטי וירטואלי (בטח יהיו זוגות כאלו בעתיד) הבעתי פשוט את דעתי.אני לא אוהב אישית שליחת מסרים וירטואלית שנשארת כזאת. ולאלת השמיים תפסיקי להפגע מכל ביקורת . ולרדת על אנשים. קבלי דברים בהומור. אגב. להרוס למישהו אחר אפשרות לקשר זוגי,לדעתי , זה אחד הדברים היותר אכזריים שניתן לעשות.
 
רחמנות עלייך, באמת רחמנות עלייך

עד כדי כך שאתה חושב שאתה חייב לבקר את הפורום במקום לבקר את עצמך. חבוב, במקום להאשים את אחרים תאשים רק את עצמך, ותעשה עם עצמך את חשבון הנפש שלך, אותנו זה לא מעניין החשבונות הקטנים שלך, את זה תשאיר לעצמך. ועוד דבר, אם אתה חושב שמאינטרנט תבוא הישועה לעזרתך, אז אתה טועה, וכן , יש לנו חבורה מגובשת נחמדה מאוד ומשעשעת, לא הכל בחיים חייב להיות כזה ציני כמוך. אנחנו מצטערים שאנחנו לא ברמת הציניות שלך מצד שני הדלת פתוחה בפנייך.
 

hungry heart

New member
אני די חדש... ולא מבין על מה המהומה

למה כל הותיקים (ואני מניח ששלושת החבר'ה שהגיבו לפני ותיקים) נעלבו/התעצבנו? מה יש להתרגש ממה שכל אחד אומר? תנו לו חיוך ושימשיך לנסות.... אולי בסוף הוא יצליח...
 

hungry heart

New member
במערכת?

יש ישיבות צוות שבהן דנים לכף זכות וחובה כל משתתף? בדיוק קראתי את השרשור למטה בקשר לניבלר שרשם הוא מחפש מישהי "לא שמנה" וגם לגביו יש חיצי ביקורת מכאן ועד לטוקיו ואני שואל למה? מה איכפת לכם? תתעלמו. אם יש מישהי שמבינה אותו היא תפנה אליו, ואם כולן כאן חושבות כמוכן אז הוא יתייבש ולא יקבל תגובות.. כל השרשור הזה יצר תגובה הפוכה, הוא בטח קיבל פי כמה וכמה יותר חשיפה להודעה שלו..
 

hungry heart

New member
צא מהגישה הנעלבת

אני לא נגדך או נגד כל אחד אחר כאן, להפך. פשוט לא מבין... אבל עזוב.. שכח מזה, אין טעם לוויכוח
 
../images/Emo13.gifאני לא מתווכח,אני מקיים דיון..לא

מתאים לך אתה יכול תמיד לפרוש..ואין כאן בעד או נגד לפחות לא איתי. לך יש את הדעה שלך ולי את שלי..אתה מעלה את שלך ואני את שלי.. זה נקרא "הפריה הדדית לצורך למידה" בספרות המקצועית.. ומי נעלב?קשה מאוד להעליב אותי יותר קשה מלעצבן אותי (הצליחו רק פעמיים כאן למשל)... ואם אתה לא מבין תמיד אפשר להסביר..אבל אם אתה בורח..כל החיים שלך לא תבין... מבין?
 
למעלה