גילו לחתולה שלי סרטן ואני שבורה

SharonPL

New member
גילו לחתולה שלי סרטן ואני שבורה ../images/Emo14.gif

ביום שישי קיבלנו את התוצאות של הבדיקות הפתלוגיות - לג'ון יש גידול ממאיר גרורתי באוזן. האמת שהייתי פסימית עוד מהרגע שהוטרינר הבחין בגוש לפני כחודשיים, כשהבאנו אליו את ג'ון בגלל דלקת באוזניים. אומנם הבדיקה הפתלוגית הראשונה לא הראתה כלום, אבל כשהדלקת חזרה והגוש התפתח, הסקתי את המסקנות - זה בטוח סרטן. ג'ון בת 14 וחצי ועד עכשיו היא הייתה בריאה כמו שור, למה דווקא סרטן?! לה יש גוש באוזן ולי הוא תקוע עמוק בגרון
הקשר ביננו כ"כ חזק ומיוחד וכ"כ קשה לי, אני לא מעכלת שבקרוב אני לא אראה אותה יותר ואני מוצפת ברגשות אשם שעזבתי את הבית של ההורים, בדיוק בתקופה שהיא הכי צריכה אותי. היא הפסיקה להתלקק ומייללת בלילות והפרווה שלה נושרת במאסיביות, אבל אני יודעת שהיא לא תשרוד אם אני אקח אותה איתי, זה רק יחמיר את המצב. איך מתמודדים עם זה? אני לא יודעת אם אני עושה את הבחירה הנכונה... הוטרינר העלה את האפשרות לנתח אותה בבית דגן, אבל הוא לא המליץ והזהיר שזה ניתוח מאוד מסוכן, במיוחד לחתולה בת 14.5. מה אתם אומרים? אני פשוט עובדת עצות.
 

sumsum10

New member
אני כ"כ מצטערת ../images/Emo201.gif

עיצות חכמות אשאיר למנוסים ממני תהיי חזקה
 

gaspode

New member
../images/Emo201.gif

זה מאוד מצער, אבל אין לך בכלל מה להרגיש אשמה, יותר מ-14 שנה הענקת לה חום ואהבה ובית טוב, לא? את צריכה להיות גאה.
 
../images/Emo201.gif

מצטערת על הבשורה המרה. לדעתי לא כדאי להעביר אותה את הניתוח. ולדעתי אתם גם תדעו לבד מתי שיגיע הזמן לגאול אותה מיסוריה. ג'ון יפהפיה ונשמע כי זכתה במשפחה נפלאה.
 

ויקסי

New member
אני ממש מצטערת

אני יודעת כמה קשה לאבד חיה כשאת יודעת שזה הולך לקרות הכלבה שלי הייתה חולת לב ובמשך כשנה ליוותי אותה עד שמתה אל תוותרי על להיות איתה בזמניה האחרונים כי אחר כך תצטערי על זה.
 

Mind Games

New member
באמת נשבר הלב

ובלתי אפשרי לומר לך מה כדאי לעשות כי רק את יכולה לדעת מה מרגיש לך הכי נכון. היא יפיפיה ורואים שהיא קיבלה טיפול טוב והרבה אהבה וטיפוח כל השנים ולפי איך שכתבת ברור שהיא תקבל את כל זה עד סוף ימיה.
 

tA Love Tu

New member
../images/Emo108.gif ../images/Emo201.gif

גם לי היה חתול לבן שהיה לו סרטן באוזן ... סיפור טראגי. אני יודע איך את מרגישה
 

יצורה

New member
../images/Emo201.gif מקווה שתזכו לעוד הרבה שנים ביחד

גם לצחי שלי אבחנו סרטן באוזן. הוא עבר ניתוח להסרת הגידול ומדי פעם עובר ביקורת כדי לראות אם הגידול חזר. אני מודעת לעובדה שיום אחד נגיע למצב שבו כבר אי אפשר יהיה לנתח, אבל בינתיים הוא חי אצלנו חיים מאושרים. אני מציעה לך להתייעץ עם אונקולוג (בבית דגן יש אונקולוגית בשם ד"ר ג'יליאן דנק אם אני לא טועה). ולבדוק מה האופציות להמשך.
 

SharonPL

New member
תודה על האינפורמציה! בן כמה צחי שלך?

ואיך עבר הניתוח? לקח לו הרבה זמן להתאושש?
 

יצורה

New member
צחי שלי כבן 9

לפני הניתוח שלו הוא עבר בדיקות דם לבדיקת תפקודי כבר וכליות. בניתוח עצמו הוא הורדם בגז, כך שההתאוששות מההרדמה היתה מהירה מאוד. אחרי הניתוח הוא אפילו לא הזדקק לתפרים. אני לא יודעת איזה סוג סרטן יש לג'ון שלך ואיפה בדיוק הגידול, אבל אם תרצי אשמח להעביר לך במסר את פרטי הוטרינר שניתח את צחי שגם דאג להתייעץ עם ד"ר ג'יליאן דנק במהלך הטיפול בצחי (הוא עובד באיזור ב"ש ות"א).
 

קיי דן

New member
שלום

לך. אני בהחלט יכולה להזדהות עם מה שאת עוברת, לא קל אבל כאחת שעברה פרידה משתי חתולות אמא ובת בנות 17 בערך אני יכולה להבין על מה את מדברת. אני יכולה להגיד לך שבכל זמן לא משנה מתי קשה להפרד מחתול/ה אהוב, אבל עצתי לך היא להסתכל אחורה ולהזכר בימים היותר יפים ומהנים שהיו לג'ון, על הימים האלה את צריכה להשען ולהתנחם כי הרי ידוע שכל אחד מגיעה שעתו, כמה שקשה לאמר זאת אבל זאת המציאות. במקרה שלי החלטתי שלא אתן לחתולות הבוגרות שלי לסבול רק בגלל שקשה לי להפרד מהן, גו'ן בגיל שקצת קשה יהיה לו לקבל טיפולים, גם לא בטוח שהוא יעמוד בהם, לכן עצתי לך תני לו לחיות טוב עד כמה שהוא יוכל וכשיגיע הרגע פשוט תפרדי ממנו בנשיקה כי אין מה לעשות הרבה בנדון, גם העובדה שהוא הגיע לגיל הזה מנחמת כי סביר להניח שהיו לו חיים טובים והוא קיבל הרבה אהבה. פשוט תהיי חזקה.
 

SharonPL

New member
תודה רבה על המילים החמות והמעודדות!

אתם באמת מקסימים!
זה מדהים כמה קשה לעכל שאתה הולך לאבד מישהו שכ"כ חשוב לך. ההכרה הזאת מכה בי בכל פעם מחדש ובכל זאת, קשה לי לדמיין את החיים בלעדיה. נותר לי רק להנות מהזמן הקצר שנשאר איתה.
 
למעלה