גילדות גילדות גילדות

Simbbam

New member
גילדות גילדות גילדות

סופ"ש שמח לכולם! רציתי לשאול אתכם, ככה במין סקר שכזה, כמה אתם מעורבים בגילדות שלכם? ומאיזו שלב התחלתם בכלל להיות מעורבים בהן? אני אישית ממש לא הבנתי עדיין איך מתנהל העסק עם הגילדות. ז"א, אני חבר בגילדה מסוימת אבל מעבר ללדבר בצ'אט עם שאר חברי הגילדה אני לא מצליח להבין כיצד ואיפה הם נפגשים, מתכננים פעילויות ומשחקים. לפי מה שהבנתי, אין לגילדות איזשהו "מועדון" שבו אפשר להיפגש וליצור קבוצות למטרות שונות. מה שעוד בכלל עלום בעיני הוא כל נושא כלכלת הגילדה והמעורבות של השחקנים בה... בקיצור, לתשובות והסברים מפורטים ככל האפשר אשמח מאד. אני, אגב, LVL 32 UNDEAD MAGE. שיהיה ערב נעים. מתן.
 

TheVillageIdiot

New member
אז ככה:

אמנם הקבוצה שלי אינה גילדה, אבל זה קרוב מספיק. בנוגע לאיך ואיפה נפגשים ומדברים, אם אף אחד לא אמר לך אז תשאל.
חוץ מזה, להרבה מאוד גילדות יש אתר ו/או פורום, שאל ובקש את הכתובת. בנוגע לכלכלת גילדה, זה תלוי בסוג הגילדה. אצלנו למשל, כל מה שנופל בריידים ואינו ניתן למישהו יגיע לבנק, או בצורתו המקורית או בצורת חומרים לאינצ'נטים. חוץ מזה אנחנו מתחלקים במה שיש, מכינים אחד לשני פריטים בעלות חומרים בלבד או בחינם (יש לי נטיה לתת גליפים חינם, למשל) או מציעים דברים שאנחנו לא צריכים אחד לשני. כל חבר בקבוצה גם יכול לבקש פריטים מהבנק.
 

erez1985

New member
הסבר קצרצר

כנס ל www.thottbot.com יש שם רשימה של proffesions, כאשר אתה יכול לבחור לדמות שלך שני מקצועות עיקריים. Enchants= "כישוף" הציוד שלך, אתה נותן לו תוספות שנותנות לו ערך מוסף, כמו עוד agility,spell power, attack power וכו'.
 

TheVillageIdiot

New member
בונוסים לציוד שלך.

נעשים על ידי המקצוע "כישוף" (enchanting), החומרים מושגים ע"י השמדת ציוד קיים והפיכתו לאבק או רסיסים שמשומשים ליצירת הכשף (enchant). ניתן להשיג אצל כל מכשף או על מגילות שנמכרות במכירה פומבית.
 

erez1985

New member
גילדות גילדות גילדות

מטרתן החשובה לפי איך שאני חושב, זה לשמור אנשים שכיף לך לשחק איתם, או שיש לכם מכנה משותף. גילדות מורידות את משך הזמן שבחיפוש קבוצה למבוכים שונים, מכיוון שכל שחקן רוצה להיות שותף בפעילות זו או אחרת, ויש נטיה לעזור לחברי הגילדה אז התארגנות קבוצה לדבר מסוים בדר"כ יותר מהירה ומהנה כי שוב אתה עושה את אותה פעילות עם אנשים שאתה מכיר. (בין אם מדובר על מבוך, פעילות PVP, או סתם קווסט קבוצתי ) אם אתה נמצא בשרת RP והגילדה שלך מעורבת בפן הRP אז יכול להיות שהם מקימים אירועים של משחקי תפקידים. נושא כלכלת הגילדה, מכיון שהמכנה המשותף של אנשים שהם חברים באותה הגילדה הוא שהם רוצים להיות תחת גג אחד, חברי גילדה יכולים לעזור אחד לאחר בצורות פיננסיות, כמו מתן הלוואות, enchants and flasks ועוד, חינם או בתשלום שהוא נמוך בצורה משמעותית ממחיר השוק. בגילדה הקודמת שלי זכרונה לברכה, עוד בתקופת ה Burnning Crusade בזמן שהיה קשה להשיג gold חברי הקבוצה היו עושים קווסטים יומיים ומפקידים את הזהב שנצבר בבנק הגילדה, ברגע שהושג מספיק זהב לרכישת סקיל של תעופה מהירה (עולה 5000 זהב) ביצענו הגרלה מי מקבל את הקופה לרכישת הסקיל, וחוזר חלילה, כל שבערך כל יומיים שלוש אספנו מספיק זהב כדי לרכוש את הסקיל. יש כל מיני סוגי גילדות, אחת שמיועדת לעשיית מבוכים, PVP, סתם מקום לדבר עם אנשים, RP, חושב שתמצא גילדה שיש לך נושאי שיחה עם החברים בה, ושבענייני המשחק תוכל לתת בהם אמון... מקווה שעזרתי במהומה :)
 

O s w a l d

New member
Guilds usually are

1. Pve raiding guilds. They exist to go thru the pve content together, aka raids. Some are very demanding, aka hardcore, some are less. They have a raiding schedule, demands, aka show up with food and flasks, and you usually apply on their website. 2. Pvp. They do bg premades, arenas etc. Some are hardcore, aka you won`t get in unless you have a high arena raiting, some are less. 3. Casual. A little bit of everything, usually they accept everyone, don`t have any goals, mostly for people that don`t have much time to play. 4. Leveling guilds. People who want to level together, do low level instances, mostly for new players that can`t get in into any of the above. 5. Twink guilds. For twinks, obviously. They do twink premades on bgs. That`s it, give or take.
 

קטריס

New member
אני עדיין עם הגילדה הראשונה שהצטרפתי אליה

כשעברתי ברמה 44 משרת rp לשרת pvp. כרגע אני רמה 53, והפכנו מגילדה של 40 איש לגילדה של איזה 120. אני נשאר איתם כי הם פשוט כיפיים, אחלה אנשים. ככל שיורדים ברמות, יש יותר אנשים פר רמה. יענתו יש איזה 5-6 רמות 70-80, איזה 10 רמות 50-60, וייימבה כל מה שמתחת. מבחינה אידיאלית, היה לי עדיף מאוד להצטרף לכל מני גילדות של 40 ומעלה או משהו - הרבה יותר ציוד לרמה שלי זמין בבנק, הרבה יותר רמות גבוהות שיוכלו להריץ אותי בשביל ציוד, הרבה יותר ידע ניתן ללמידה מאנשי הגילדה, מקצועות יותר גבוהים, וכו. אבל פשוט כיף לי שם. כיף לי להיות זה שהוא "בין הגבוהים" (יחסית. הרבה פעמים אני הרמה הגבוהה ביותר אונליין) שמסוגל לחלץ מצרות את רוב חברי הגילדה ולזרוק להם 10 זהב פה ושם כשהם מבקשים ממני 2 וכדומה, להכין להם תיקים, וכו. שוב, במשחק הזה יש הכל, הכל תלוי במה אתה בוחר. יש גם אנשים שיגידו לי "אהה איזה מפגר אתה, כבר היית יכול להיות רמה 80 עם ציוד מלא מ-xyz ו-5K זהב אם לא היית מבזבז כ"כ הרבה זמן אנרגיה ומשאבים על שטויות". הגדרת ה"תפל והעיקר" שונה לגמרי אצל אנשים שונים. למשל מבחינתי זה משחק, שהפונקציה העיקרית בו היא - להנות. ולא - מירוץ סיום לרמת ה-80 הכי חזקה שהמשחק מאפשר ליצור.
 
למעלה