גיים 6 באווירת גיים 7

FrecCo

Member
משחק סופר אינטנסיבי עם *המון* טעויות משני הצדדים, אבל הפיזיות של מילווקי מדברת בינתיים ושוב פיניקס לא מוצאת תשובות לפחות בתחילת המשחק. כריס פול הראה סימן לכמה שזה משפיע עליו כשבכמה פוזשנים סימן למישהו אחר שיעביר את הכדור את מחצית המגרש כדי שהוא לא יצטרך לסבול את ההגנה של ג'רו הולידיי על מגרש שלם. כרגע נראה שהולך להיות ערב לא נעים בכלל לפיניקס
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא יודע מי ינצח אבל פיניקס משחקים כדורסל מושלם בדקות האחרונות.
המון מסירות, מחפשים את השחקן הפנוי לזריקה, ניהול משחק נפלא של פול ובוקר.
תענוג.

אבל מצד שני, יאניס דפק הרגע לבוקר את הגג של החיים שלו...
 

FrecCo

Member
לא הייתי נסחף עם מושלם אבל הצליחו לאזן את המשחק, כן
הולידיי הוא שומר אחד על אחד כל-כך טוב שאין לי מושג איך הוא נכנס לחמישיית ההגנה רק פעם אחת
 

FrecCo

Member
נכנסים לרבע אחרון ב77-77, כולם משחקים כאילו החיים שלהם און דה ליין, לא זוכר מתי ראיתי אינטנסיביות כזאת
 

FrecCo

Member
יאניס במשחק הכי טוב בחיים שלו כולל 16 מ17 מהעונשין, כש5 דקות אחרונות למשחק ומילווקי ביתרון 4 כבר אין כדורסל מסודר, תנו את הכדור לאיש הכי טוב שלכם שינסה לעשות סל ובינתיים יאניס הוא הכי טוב בהכל על המגרש בשני הצדדים
 

FrecCo

Member
במאני טיים יאניס ומידלטון היו קלאץ', לבוקר רעדו הידיים ופול לא לקח אחריות
מזל טוב יאניס
אליפות ראויה מאוד מאוד
כריס פול סוג של גיבור טראגי
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ככה לוקחים אליפות יאניס!!!
תצוגת גמר מהגדולות אי פעם
מרשים ביותר

זוכרים שהיו מי שהשוו את בוקר לקובי?
נראה כמו בדיחה עצובה מאוד כרגע.
 

FrecCo

Member
הגזמת, הוא בתחילת הקריירה ובפלייאוף ראשון, כולה בן 24
גם אם הוא לא יהיה קובי יש לו פוטנציאל וכישרון לעשות הרבה בקריירה
 

FrecCo

Member
יאניס הילד הטוב בראיון אחרי שמוכרז אמויפי: WE FUCKING DID IT
אדם סיללבר ורשתות הטלוויזיה האמריקאיות בטח עשו במכנסיים
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
פתאום קלטתי שיאניס הביא לאח שלו טבעת אליפות
 

myway23

Active member
לא הייתה לי אג'נדה מסויימת לקבוצה שתיקח אליפות (אמנם רציתי פיניקס אבל לא היה אכפת לי)
מה שמבאס שהיה נראה לעין שהשדרנים, פרשנים וה NBA רוצים שמילווקי תיקח את זה
היו טעויות שיפוט ב 2 הצדדים אבל זה בהחלט נטה לדעתי למילווקי.

משחק גדול של יאניס, לקח קבוצה לא כזאת מרשימה (לדעתי) ולקח איתה אליפות
אמנם היה להם מזל שמיאמי של השנה זה לא מיאמי של שנה שעברה פלוס פציעות בברוקלין, כי אם לא היו פציעות, ברוקלין כנראה הייתה מנצחת בסוויפ או 5.
מרכיב חשוב בלקחת אליפות זה מזל והיה להם הרבה מזה השנה.

היה מוזר לראות 2 משחקים ראשונים מובהקים הולכים לפיניקס, בית ספר לכדורסל ואח"כ דעיכה במשחקים 3-6, מוזר שמונטי וויליאמס לא ידע למצוא את הנוסחא.
מעניין אם סאריץ' לא היה נפצע אם זה היה משנה משהו אבל זה הכל ספקולציות.
 

Soleroy

New member
לקח לי קצת זמן להתאושש. זה לא פשוט להפסיד (לראשונה העונה) 4 ברצף.
הגמר השנה היה לי שונה מהגמר הקודם לפני 28 שנה , כי הפעם בעיני פיניקס היו פייבוריטים ובכושר יותר טוב,נכון לרגע שלפני המשחק הראשון ביניהן ושמחתי בהתחלה שאלו היו מילווקי ולא אטלנטה (ובטח שלא ברוקלין) ו..פשוט קיבלנו על הראש שחקן, שלא רק גבה והתפתח פיזית בצורה מרשימה אלא הוא שחקן שלם. התקפה קטלנית, אתלט מטורף, שחקן הגנה , ריבאונדר , נשמה ענקית. אני שמח בשבילו אחרי פעמיים MVP לקבל גם את התואר הנחשק.
מידלטון היה בתפקיד בוקר, שחקן עם קליעות קלאצ'. בדיוק במאני טיים. הולידיי לא היה יציב והיה אפילו די רע ברוב הסדרה אבל דווקא מהלכים שלו ניצחו את המשחקים ברבע האחרון.

עכשיו בהסתכלות מפוקחת יותר, לשחקנים של הסאנס , שרובם יישארו יחד עם כריס פול לעוד עונה..הם כבר ראו מה זה פלייאוף (משחק שונה , עם חוקים שונים ושיפוט שונה לגמריי מהעונה הסדירה, וצדק מי שאמר כאן שהשופטים עשו המון טעויות , בעיקר נגד פיניקס. ראו את זה בצורה ברורה, כולל מהלכים שבוקר זורק , טאקר מרביץ לו על היד, אין שריקה, ומהעבר השני מיד פאסט ברייק, עם סל 3 או מהלך של and 1 .
אז במקום שההפרש יתכווץ ב 2 הוא גדל ל7 .)
אז השחקנים האלה בשנה הבאה , עם חיזוק של קלעי נוסף יתחילו בתקווה לחזור להיות קונטיינר.
כל מה שמעבר לזה - בונוס. והעונה אנחנו האוהדים קיבלנו את זה בענק, חרף כמה שיחות טלפון של אוהדים שיכורים ומאוכזבים בלילה שאחרי המשחק (שם זה באיזור 12 בלילה נגמר נניח) ושסיכמו לי את המשחק ב:
אייטון - סאקס!
פול - סאקס!
מייקל ברידג'רס - סאקס!
Everybody - סאקס!!
 

Krit123

Well-known member
לקח לי קצת זמן להתאושש. זה לא פשוט להפסיד (לראשונה העונה) 4 ברצף.
הגמר השנה היה לי שונה מהגמר הקודם לפני 28 שנה , כי הפעם בעיני פיניקס היו פייבוריטים ובכושר יותר טוב,נכון לרגע שלפני המשחק הראשון ביניהן ושמחתי בהתחלה שאלו היו מילווקי ולא אטלנטה (ובטח שלא ברוקלין) ו..פשוט קיבלנו על הראש שחקן, שלא רק גבה והתפתח פיזית בצורה מרשימה אלא הוא שחקן שלם. התקפה קטלנית, אתלט מטורף, שחקן הגנה , ריבאונדר , נשמה ענקית. אני שמח בשבילו אחרי פעמיים MVP לקבל גם את התואר הנחשק.
מידלטון היה בתפקיד בוקר, שחקן עם קליעות קלאצ'. בדיוק במאני טיים. הולידיי לא היה יציב והיה אפילו די רע ברוב הסדרה אבל דווקא מהלכים שלו ניצחו את המשחקים ברבע האחרון.
מבאס מאוד להפסיד לאחר יתרון 2-0, אבל יש על מה לבנות כאמור. שיפור מערכתי יכל לקרב אתכם לאזור הזה עונה הבאה.
 
אהרוס לכם את החגיגה, ואביע מורת רוחי: אליפות לא מרשימה בעיניי. אליפות "אפורה" הייתי קורא לה. אליפות שלא הולידה שום רגש מתוכי לאחר מה שראיתי במשחקים האחרונים. צריך להגיד משהו על יאניס שישמע לא הגיוני, אבל יש היגיון בשיגעון אם יורדים לסוף דעתי. מסתכלים על המספרים, אז כן, יאניס עשה דברים מיוחדים, היסטוריים, נכון. השאלה איך. יזכרו את זה כתצוגת תכלית, בלוקים ו-50 נק' והכל, אבל אני זוכר שלא כך היה ברוב שלבי הסדרה. יאניס היה צריך את מידלטון יותר מדי פעמים בתחילת הסדרה, כולם שכחו. וגם את הולידיי, למרות האחוזים הרעים שלו מהשדה במשחק האחרון, כן הביא הגנה שניצחה משחקים ואף אחד לא מדבר על זה. יאניס קיבל בראש עד משחק 5 בהגנה - ליטרלי, שחקנים חדרו עליו במכוון וקלעו עליו! זה לא סטופר הגנתי. אבל זה ישכח, כי בהיילייט הראו רק את הטוב, שזה החסימות הגדולות במשחקים 5 ו-6 [ואין ספק שניצח משחקים עם ההגנה שלו -- לא אומר שהוא זבל בהגנה, ברור שלא]. "חיפשתי" אותו כל הסדרה בהגנה, כי ידעתי שזה יהיה הנרטיב שנדבר עליו. בהחלט הופתעתי עד כמה אקספוזד הוא היה במשחקים הפחות טובים. יאניס כיאניס מביא לשולחן חד-מימדיות התקפית, שחקן בלי קליעה מהעונשין [אוקיי, הצליח לו בסדרת הגמר, משלב מסוים] ובלי שום יכולת לאיים על הסל מ-5 מ', אז אני ממש לא חושב שנגד יריבה איכותית יותר, עם גבוה שסוגר את הצבע, היה לו כל כך קל. הצליח לעשות רק מה שההגנה נתנה לו, והיא נתנה הרבה. גם הלילה, גם במשחק 5, גם לפני כן, מילוואקי לא עשתה שום דבר מיוחד, אבל פיניקס עשתה עוד הרבה פחות ופשוט שיחקה קטסטרופה בכל פעם שקיבלה הזדמנות לייצר משהו בדקות שמילוואקי לא פגעה. אייטון בסדרה שעלולה לרסק אותו מנטאלית [נעלם במהלך העונה הסדירה ודיברתי על זה, כך שלא הפתיע אותי בכלל. זה מי שהוא, בינוני. עם הברקות, אבל בינוני]. פול סבל וראו לו את זה בעיניים, הוא היה נראה כמו כלב שמחכה למותו. בוקר עשה דברים יפים, לפרקים. קראודר, ככל שהסדרה התקדמה, הותיר אותי בתחושה שהכדורים לא יכנסו לו גם כשהוא לבד, וכשהכדור נכנס - זה היה שוק. רוצה לומר, כששחקן כמוהו, קלעי כל כך חשוב במערך הקבוצתי, מפתח שם של שחקן שהכדורים לא יכנסו לו, זה הרסני למומנטום, לא פלא שהם נדרסו.

אם לסכם את תחושותיי, חשבתי שאשמח בשביל פי ג'יי טאקר, אקס אולם הפחים, ובשביל אלייז'ה בריאנט, שחוגג אליפות שניה בחודשיים, אבל התבדיתי. לא יכול לשמוח. מרגיש שפיניקס היתה ראויה יותר. לא כי שיחקה יותר טוב בסדרת הגמר, היא לא. אבל בהחלט כי עשתה פלייאוף יותר יפה, עברה מכשולים יותר קשים [הסדרה נגד הקליפרס היתה מופתית, גם אם קוואי לא שיחק], והמאמן שלה בעיניי עבד יותר טוב כל החודש האחרון מכל מאמן אחר. בלי כל הסיפור הרגשי מסביבו, מקצועית, הרגשתי אותו יותר כיד מכוונת, וחבל לי שלא זכה. לפחות משחק 7 היה מכבד את המעמד, והיינו ראויים לכך.

הפנים קדימה: מילוואקי נבנתה לאליפות הזו 3 שנים בערך, והיא צעירה מספיק להמשיך את הסאגה לפחות עוד 2 עונות פלייאוף אם לא 3, כי זה לא משנה אם ברוק לופז נמצא או לא, אם רול פליירז כמו פורטיס ואחרים נמצאים, יש להם את ה'ביג תרי', וזה כל מה שהם צריכים. זה גם טריו בתפקידים שונים, שכל אחד משלים את האחר. ידענו שזה יעבוד, לא מחדש פה שום דבר. אבל כן, מפתיע עד כמה קל זה היה. מהצד השני, פיניקס חייבת להרגיש את תחושת הכישלון, אולי כמו מיאמי של העונה שעברה - ודיברנו על זה - יש מצב שהיא תתקשה לשחזר את הצלחתה נוכח היריבות החזקות והמתחזקות, וגם בהיעדר שחקן פנים מאיים מבחינה התקפית לרמות הגבוהות, הם חייבים שינויים, והאם הם מסוגלים לעשות את השינויים או שאין להם עם מה לעבוד, זו גם בעיה.
 

Krit123

Well-known member
קודם כל, מעריך את הhot takes. יש לי כמה השגות כמובן.

לא התמקדתי ביאניס הגנתית כמוך, ובכל זאת, הרגשתי שהאימפקט שלו היה עצום. היכולת שלו להחליף 1-5 ממש הקשתה על פיניקס, הוא אמנם הפסיד כמה קרבות אך ניצח את המערכה, כי הם לא היו מעוניינים בללכת עליו אחד-על-אחד לאורך סדרה. כמו שאמרתי, הגמישות שלו אפשרה לבאקס להחליף סגנון וקצב כמו גרביים, הוא שיחק 3-5 בהתאם לצורך, לפיניקס פשוט לא היה גיוון כזה בארסנל, ומהרגע שהוא 'פתר' את אייטון נגמרה הסדרה, כי הרכב נמוך, גבוה או גימיק אחר היה מוכרע על ידי היכולת של יאניס להתאים את עצמו, הוא מספיק נייד ופיזי כאחד. עכשיו הוא מסוגל לשמש כרכז או כגבוה (כמעט) פר אקסלנס בהתקפה, המשמעות לכך הייתה הרסנית מבחינת פיניקס, הם מיצו את סרגל הכלים שלהם מולו, לא הצליחו להכריח אותו לאזור במגרש בו הוא היה uncomfortable. אפשר לטעון שהיו צריכים להריץ עוד אזורית, שהייתה עוד מיני התאמה לבצע, השורה התחתונה הייתה נשארת דומה בעיניי.

צריך להודות שלמרות החד מימדיות בחצי המגרש בשנים קודמות, הוא תמיד נתן מספרים בהתקפה. עכשיו כשיש עוד שני שחקני חוץ טובים לצידו, התלות בו בדקות ההכרעה פתחה, ובשביל זה הם שילמו כל כך הרבה על הולידיי למעשה. גם שם הוא משתפר והאמת? מפחיד מאוד.. היו לו כמה ג'אמפרים בפלואטרים במשחקים האחרונים שאמרתי לעצמי "אם הוא קולע את זה, תסגרו את הליגה". במידה מסוימת רציתי לחכות עם התואר הראשון שלו, כמו שהייתה מעין אנחת רווחה שלוקה לא העפיל למרות שהוא מאהובים עליי, פשוט כי הם עשויים להיות כל כך דומינטטים שהתוצאה תהיה ידועה מראש ברגע שיגיעו לשיא.

לגבי אייטון, לדעתי הוא זינק בפלייאוף הנוכחי. עדיין, יש לו כברת דרך לעשות בתור שחקן מטרה כאמור.
אגב באמת הישג יפה לליגה הישראלית. והישג יפה לג'ף טיג לול! הספקתי לשכוח שקואץ' באד אימן אותו באטלנטה..
 

Rapgamer

Well-known member
אהרוס לכם את החגיגה, ואביע מורת רוחי: אליפות לא מרשימה בעיניי. אליפות "אפורה" הייתי קורא לה. אליפות שלא הולידה שום רגש מתוכי לאחר מה שראיתי במשחקים האחרונים. צריך להגיד משהו על יאניס שישמע לא הגיוני, אבל יש היגיון בשיגעון אם יורדים לסוף דעתי. מסתכלים על המספרים, אז כן, יאניס עשה דברים מיוחדים, היסטוריים, נכון. השאלה איך. יזכרו את זה כתצוגת תכלית, בלוקים ו-50 נק' והכל, אבל אני זוכר שלא כך היה ברוב שלבי הסדרה. יאניס היה צריך את מידלטון יותר מדי פעמים בתחילת הסדרה, כולם שכחו. וגם את הולידיי, למרות האחוזים הרעים שלו מהשדה במשחק האחרון, כן הביא הגנה שניצחה משחקים ואף אחד לא מדבר על זה. יאניס קיבל בראש עד משחק 5 בהגנה - ליטרלי, שחקנים חדרו עליו במכוון וקלעו עליו! זה לא סטופר הגנתי. אבל זה ישכח, כי בהיילייט הראו רק את הטוב, שזה החסימות הגדולות במשחקים 5 ו-6 [ואין ספק שניצח משחקים עם ההגנה שלו -- לא אומר שהוא זבל בהגנה, ברור שלא]. "חיפשתי" אותו כל הסדרה בהגנה, כי ידעתי שזה יהיה הנרטיב שנדבר עליו. בהחלט הופתעתי עד כמה אקספוזד הוא היה במשחקים הפחות טובים. יאניס כיאניס מביא לשולחן חד-מימדיות התקפית, שחקן בלי קליעה מהעונשין [אוקיי, הצליח לו בסדרת הגמר, משלב מסוים] ובלי שום יכולת לאיים על הסל מ-5 מ', אז אני ממש לא חושב שנגד יריבה איכותית יותר, עם גבוה שסוגר את הצבע, היה לו כל כך קל. הצליח לעשות רק מה שההגנה נתנה לו, והיא נתנה הרבה. גם הלילה, גם במשחק 5, גם לפני כן, מילוואקי לא עשתה שום דבר מיוחד, אבל פיניקס עשתה עוד הרבה פחות ופשוט שיחקה קטסטרופה בכל פעם שקיבלה הזדמנות לייצר משהו בדקות שמילוואקי לא פגעה. אייטון בסדרה שעלולה לרסק אותו מנטאלית [נעלם במהלך העונה הסדירה ודיברתי על זה, כך שלא הפתיע אותי בכלל. זה מי שהוא, בינוני. עם הברקות, אבל בינוני]. פול סבל וראו לו את זה בעיניים, הוא היה נראה כמו כלב שמחכה למותו. בוקר עשה דברים יפים, לפרקים. קראודר, ככל שהסדרה התקדמה, הותיר אותי בתחושה שהכדורים לא יכנסו לו גם כשהוא לבד, וכשהכדור נכנס - זה היה שוק. רוצה לומר, כששחקן כמוהו, קלעי כל כך חשוב במערך הקבוצתי, מפתח שם של שחקן שהכדורים לא יכנסו לו, זה הרסני למומנטום, לא פלא שהם נדרסו.

אם לסכם את תחושותיי, חשבתי שאשמח בשביל פי ג'יי טאקר, אקס אולם הפחים, ובשביל אלייז'ה בריאנט, שחוגג אליפות שניה בחודשיים, אבל התבדיתי. לא יכול לשמוח. מרגיש שפיניקס היתה ראויה יותר. לא כי שיחקה יותר טוב בסדרת הגמר, היא לא. אבל בהחלט כי עשתה פלייאוף יותר יפה, עברה מכשולים יותר קשים [הסדרה נגד הקליפרס היתה מופתית, גם אם קוואי לא שיחק], והמאמן שלה בעיניי עבד יותר טוב כל החודש האחרון מכל מאמן אחר. בלי כל הסיפור הרגשי מסביבו, מקצועית, הרגשתי אותו יותר כיד מכוונת, וחבל לי שלא זכה. לפחות משחק 7 היה מכבד את המעמד, והיינו ראויים לכך.

הפנים קדימה: מילוואקי נבנתה לאליפות הזו 3 שנים בערך, והיא צעירה מספיק להמשיך את הסאגה לפחות עוד 2 עונות פלייאוף אם לא 3, כי זה לא משנה אם ברוק לופז נמצא או לא, אם רול פליירז כמו פורטיס ואחרים נמצאים, יש להם את ה'ביג תרי', וזה כל מה שהם צריכים. זה גם טריו בתפקידים שונים, שכל אחד משלים את האחר. ידענו שזה יעבוד, לא מחדש פה שום דבר. אבל כן, מפתיע עד כמה קל זה היה. מהצד השני, פיניקס חייבת להרגיש את תחושת הכישלון, אולי כמו מיאמי של העונה שעברה - ודיברנו על זה - יש מצב שהיא תתקשה לשחזר את הצלחתה נוכח היריבות החזקות והמתחזקות, וגם בהיעדר שחקן פנים מאיים מבחינה התקפית לרמות הגבוהות, הם חייבים שינויים, והאם הם מסוגלים לעשות את השינויים או שאין להם עם מה לעבוד, זו גם בעיה.
פתחת כאן פתח לדיון רציני אז אתן את הטייק שלי על דבריך-
1. אליפות אפורה חסרת רגש- כן, אין לה את האפקט של האליפויות הכי מרגשות. למה, האליפות של הלייקרס בעונה שעברה הייתה מרגשת? של הסופר טים של גולדן+דוראנט? הסיפור העיקרי הוא יאניס שהצליח לשבור את שנות הבצורת עם אליפות. כנראה שבצורת של עשור ומעלה כמו נוביצקי או גארנט היו מרגשות יותר אבל תכלס- סו וואט.
2. היכולת של יאניס בסדרה- לא מסכים איתך בעליל. היה יותר טוב מכל אחד אחר 2 רמות, דומיננטי גם בהגנה. אתה מדבר שהיה צריך יותר מדי את מידלטון? בוא נעבור על המשחקים של יאניס בסדרה. גיים 1 שהיה בספק אליו בעקבות הפציעה- המשחק החלש ביותר שלו בסדרה, 20 נקודות ו-17 ריבאונדים תחת מגבלת דקות.
גיים 2- שם 42 נקודות. גיים 3- שם 41 נקודות. גיים 4- מספרים לברוניים קלאסיים 26-14-8. יאניס צריך את מידלטון כמו שכל סופרסטאר צריך עזרה מסביבו, אבל היכולת הייתה סופרסטארית למהדרין.
גם לא מסכים איתך בעליל לגבי היכולת ההגנתית שלו. האם פול שם עליו ג'אמפרים באחוזים בינוניים מדי פעם? כן. אבל היכולת של יאניס לעשות סוויץ' על עמדות 1-5 היא אחת משתי הסיבות העיקריות (לצד ההגנה האישית של הולידיי) שמשחק הפיק אנד רול הדינמי של פיניקס שפירק את היריבות במערב, איבד לחלוטין את העוקץ שלו במהלך הסדרה.
3. יאניס חד מימדי- במובן מסוים כמובן שכן. ובמובן אחר ברור שלא. אם אנחנו מסכמים את הגנת פיניקס בתור יריבה לא מספיק איכותית, ובלי מספיק רים פרוטקשן- איפה לברון היה מול הקבוצה הזאת? איפה דיוויס היה מולה? פיניקס היא קבוצת הגנה טובה מאוד שהוכיחה את זה לכל אורך הפלייאוף, והעובדה שיאניס השמיד אותה היא קרדיט לזכותו.
מדברים על כמה שאפשר לעצור את יאניס רק שבכל סדרה הוא לומד את היריבה ומשכלל את המובים שלו ככל שהיא מתקדמת. נגד ברוקלין הוא פתח פושר וכולם דיברו על ההגנה של בלייק עד שהאפקטיביות שלה הלכה וירדה ככל שהתקדמה הסדרה. כנ"ל הגנת מיאמי שה-wall שלה הרבה פחות עבד השנה. כנ"ל אל הורפורד שנחשב לסטופר בזמנו ועם הזמן יאניס פיצח אותו. הוא השתפר ביכולת אחד על אחד מה-left block, הוא שיפר את המיד ריינג' הקצר שלו מתוך הצבע, יש לו turnaround שהשתמש בו הלילה כמה פעמים, הוא משחק יותר עם הגב לסל וקורא את המשחק יותר מהר ויותר נכון. להסתכל עליו בתור שחקן שרק יודע לקלוע מ-5 פיט ומטה זה קצת כמו להגדיר ככה את הקריירה של שאק.
4. מילווקי היא לא אלופה חזקה במיוחד כי היא לא סופר טים. זה דוקא דבר יפה בעיני שקבוצה משוק קטן, home grown, מצליחה לקחת אליפות בעידן שבו סופרסטארים רק מחפשים עם איזה עוד סופרסטארים אפשר לשתף פעולה.
 
נצל"ש - יש לנו מאמן חדש. וס אנסלד ג'וניור, הבן של וס אנסלד, גדול שחקני וושינגטון בכל הזמנים. אנסלד ג'וניור חוזר לקבוצה לקדנציה שניה, והפעם כמאמן ראשי. מאמן שעבד עם Krit בדנבר בשנים האחרונות. בעל אוריינטציה הגנתית, שזה בדיוק מה שהוויזרדס צריכים להוסיף למשחק שלהם. שיבח את הפוטנציאל של דני, אמר שאוהב את המבנה הפיזי שלו.

מאמין שזה מאמן טוב לדני, אבל מרגיש לי שוושינגטון צריכה עונה... לא "מושלמת", לא יודע אם לקרוא לזה ככה, אבל עונה "שהכל הולך חלק" נגיד את זה ככה, כדי לקרוא תיגר על 4-5 בקונפרנס. אתה צריך את ביל בריא, אתה צריך את ווסטברוק בריא, אתה צריך להוסיף לפחות שחקן או שניים שהם אופציה בהתקפה מהספסל, ואתה צריך שדני, בתור בחירת סיבוב ראשון, ירים את הכדורסל שלו מבחינה התקפית. האצ'ימורה הגיע לתקרה מבחינתי, אז ממנו אתה צריך שישפר את ההגנה, כי כל מה שהוא עושה בהתקפה [עד לחודש האחרון של העונה - כמעט כלום] את המחזיר בהגנה. ואז אתה יוצר לך קבוצה של 7 או 8 שחקן רצינית שיכולה לרוץ לעונה של 48 ניצחונות. מעניין לראות מה תהיה אסטרטגיית הדראפט של הקבוצה בעוד שבוע, והאם היא השתנתה בעקבות המינוי [כלומר, העדפה לשחקן הגנתי].
 
למעלה