גיטרה בס

rotemsp

New member
גיטרה בס

שלום, רציתי לשאול לגבי גיטרה בס. אני רוצה להתחיל לנגן אבל אני רוצה לנסות קודם לפי שאני אקנה. איפה אני יכול לנסות??? וגם רציתי לשאול עד כמה יש מה לעשות אם בס למרות שהתוכניות שלי זה לנגן אם חבר בכללי. ואם יש לכם איזה דגם של גיטרה שהוא גם לא יקר אבל גם טוב אז אני אשמח אם תגידו לי. תודה רבה רותם
 
מממ

יש מקומות שנותנים כזה שיעור ראשון כללי כזה, שתראה אם אתה אוהב. וככה לפי זה תוכל להחליט אם אתה אוהב או לא. אתה יכול לשבת אצל בסיסט כמה שעות ולנסות. כאלה דברים בעיקרון. מה ז"א כמה יש מה לעשות עם בס?
 

WinterZ

New member
אתה רוצה לנגן באס בגלל חבר שלך?

אחי, אם אתה לא בטוח שאתה באמת רוצה לעסוק בבאס.. אז כדאי שתבדוק בעצמך אם באמת זה מה שאתה רוצה לנגן עליו.. לא רק כי חבר שלך רצה שתנגן.. אבל אם כבר, לך עם מישהו שמבין בזה לחנות (חבר או משהו) תבדקו באסים, מגברים.. הסיפור יכול להיגמר (בקטע טוב) ב-2000 שקל.
 

JustThomas

New member
הו...

בשביל לנסות יש מספיק חנויות כלי נגינה באזור שאפשר לקפוץ ולנסות כמה כלים. אבל לא הייתי עושה את זה בתור התנסות ראשונה עם הכלי - צריך הדרכה ראשונה ממישהו שמבין, או שיש לו זמן לזה, ולא תמיד יש כאלה בחנויות נגינה. תעברי על ספר הטלפונים שלך ותחפשי איזה באסיסט
יש גם מורים לנגינה, שזה אחלה, אבל הם ירצו כסף על זה שאת באה לשיעור ומשחקת להם עם הכלי. (בסדר, ניסוח גרוע) בכל אופן, מ'זתומרת מה אפשר לעשות עם באס? המון דברים! למשל... הצאוור שלה הרבה יותר ארוך ומאסיבי משל גיטרה רגילה. זה כבר מעלה הרבה אסוציאציות מעניינות לראש... אהם, סתם סתם. על גיטרה \ קונטרה באס בד"כ מנגנים. כן. וסתם עצה, אם השאיפה שלך מהתחביב היא לנגן עם \ בשביל אנשים הייתי שוקל את כל העניין מחדש.
 
למעלה