גיוס עובדים לעבודה צדדית-משימה קשה?

a n i n i

New member
גיוס עובדים לעבודה צדדית-משימה קשה?

מה דעתכם: לצורך הרעיון העסקי שלי אני זקוקה לעשרות עובדים (אשר מיקומם הגיאוגרפי יהיה כשהם פזורים בכל הארץ). מהות העבודה : אני מעריכה כשעתיים בשבוע לכל עובד (העבודה דומה לחלוקת פליירים לעוברים ושבים) השכר שאותו אני מעוניינת לשלם הוא מינימום לשעה. העבודה מתאימה לאנשים בכל הגילאים ואינה דורשת שום כישורים אך צריך שהם יהיו אמינים ולא מהסוג שיזרקו את הפליירים לפח, במיוחד לאור העובדה שאני ממוקמת רחוק מהם ואין לי שום דרך לפקח על עבודתם. הבעיות בהן נתקלתי בתכנון נכון לעכשיו הן: 1.האם אפשרי לגייס עובדים לעבודה של שעתיים בשבוע בשכר מינימום? לאיזו אוכלוסייה שמחפשת עבודה כדאי לפנות:תיכוניסטים?(קצת שובבים ולא יודעת אם יהיו כ"כ אמינים), סטודנטים?גיל העמידה או גיל הזהב? ואיך להגיע לאותה אוכלוסייה כי כאמור אני צריכה אנשים מכל הארץ? אם אני אפנה לחברות כח אדם כמו מנפאוור, הם מסוגלים לספק לי עובדים כאלה או שזה לא מעניינם? 2.חבות מעבידים וביטוח צג ג' - במיוחד לאור העובדה שמדובר בכ"כ הרבה עובדים והעבודה תעשה על ידם באופן עצמאי, אני מעוניינת לכסות את עצמי מפני כל תביעה מנזק שעלול להגרם לעובדים או עלול להגרם לצד ג' על ידי העובדים. אני יודעת מניסיון שביטוח מהסוג הזה לשני עובדים עולה בערך 3000 עד 4000 ש"ח לשנה. אבל המצב הוא שהם יעבדו רק כשעתים בשבוע, האם יש הסדר ביטוחי לסיטואציה כזאת ומישהו כאן מכיר חברות ביטוח המבטחות בפוליסות כאלה?
 

dove2

New member
אותה הגברת בשינוי אדרת

במקום 20 עובדים של שעתיים בשבוע, קחי עובד אחד במשרה מלאה, וכל יום שלחי אותו למקום אחר בארץ. יהיה לך הרבה יותר קל להשיג נאמנות ובניית היחסים תהיו הרבה יותר פשוטה. אז עכשיו במקום עשרות עובדים את צריכה אולי 5 בלבד, אחד לכל איזור חיוג.
 

a n i n i

New member
זה בלתי אפשרי מבחינתי

כיוון אני צריכה שהכל יתבצע באותו יום. גם אם עובד אחד יוכל לעבוד יום שלם במקום מספר עובדיםזה לא יצליח כיוון שאז העובד יצטרך רכב כדי לנוע ממקום למקום בארץ מה שאומר יותר זמן והרבה יותר כסף בעקבות הנסיעות. הפתרון הוא בהחזקת הרבה עובדים העובדים סמוך למקום המגורים שלהם.
 

dove2

New member
אוטובוס ?

אדם אחד יכול להיות במשך יום עבודה לפחות ב 3 מקומות שונים ובין מקום למקום יסע באוטובוס.
 
אדם אחד יכול להיות יום שלם באזור א'

ולמחרת כל היום באזור ב', ויום אחרי באזור ג' וכן הלאה... וכן הלאה
 

a n i n i

New member
תודה על עזרתכם, אבל זה בעייתי כי

אני זקוקה שהעבודה תתבצע יום אחד בשבוע בלבד וביום ספציפי בשבוע, נגיד רק בימי שני. כל יום אחר לא יהיה אפקטיבי. אם אותו עובד יקח אוטובוס ממקום למקום זה יהיה בעייתי כי הנסיעות באוטובוס יקחו זמן, זמן שעליו אצטרך לשלם כסף, כמו כן אצטרך להחזיר נסיעות. בסופו של דבר ייגרם לי הפסד כלכלי. הפתרון הטוב ביותר זה להעסיק עובדים שגרים בכל מקום מקומות ברחבי הארץ והם יבצעו את העבודה סמוך למקום מגוריהם מבלי שיצטרכו לנסוע לשום מקום. אני כבר נעולה על העובדה כי העסק יזדקק לעשרות עובדים שיעבדו שעתיים בשבוע. עכשיו עולה השאלה, היכן אפשר לגייס עובדים כאלה ומה הדרך לעשות זאת, מה מה שבעצם בעייתי ואני מנסה למצוא לו פתרון. חשבתי שאולי יש כאן מעסיקים שהתנסו בצורת העסקה כזאת או לקבל רעיון/כיוון.
 

טופי12

New member
תנועות נוער או מועדוני גמלאים

נראה לי שאלה שני מקומות שיתאימו לך לחיפוש עובדים. מועדוני גמלאים יש במתנ"סים ואולי בעוד מסגרות. בשני המקומות האלה, האנשים בד"כ רשומים וכל פרטיהם ידועים למערכת (כלשהי) והסיכון שהם ירמו אותך יקטן (יש להם שם טוב לאבד, במקום שמכירים אותם, אם ייתפסו). ראשית, הם לא צריכים לדעת שאת לא מפקחת עליהם בכל רגע ורגע, אבל רצוי לעשות פיקוח מדגמי (אפילו ע"י עובד נוסף או שניים) שיעברו באקראי בכמה מקומות חלוקה לראות שהחומר חולק. ושהעובדים יידעו שיש פיקוח כזה. זה בד"כ מספיק כדי להרתיע מרמאויות, בעיקר אם מדובר בכמה עשרות שקלים לשבוע.
 

dove2

New member
הבעיה האמיתית

אני ממליץ להמנע מלהנעל על פתרון ספציפי, כי זה מתכון בטוח לאבד רעיונות טובים. צריך להיות ממוקד הבעיה ולא ממוקד הפתרון. בעיה אחת אפשר לפתור לרוב ביותר מפתרון אחד. הרי ברור שריבוי עובדים הוא סוג של פתרון ולא מטרה בפני עצמה. סתם זורק כיוון - אם הבעיה היא נוכחות בריבוי מקומות - אולי את בכלל לא צריכה עובדים? אולי מספיק לשים שלט ולא אדם פיזי? אז מה הבעיה האמיתית שלך?
 

תמי2001

New member
שתי בעיות שאני רואה כאן

1. הלוגיסטיקה בהעסקת מספר רב של עובדים עולה בסופו של דבר בזמן(=כסף) 2. תשלום לעובד עבור שעתיים בשבוע לא יכול להיות שכר מינימום. אין לאף אחד אינטרס לעבור עבורך שעתיים, אלא אם זה חלק מעבודתו בחברת כוח אדם השולחת אותו למקומות שונים. כך שהעלות תהיה גבוהה מאוד.
 
רק פנסיונרים

אלו אנשים בעלי שם ומעמד, שלא ירצו לאבד אותו. רובם עבדו הרבה שנים במקומות עבודה ממוסדים ויש להם מוסר עבודה גבוה רובם ישמחו לתעסוקה למספר שעות עם תגמול בצידה. לרובם חוג מכרים נרחב וימצאו לך עובדים נוספים בשיטת חבר מביא חבר ואם כבר - עדיף פנסיונריות
 

trbaron

New member
יש לי פתרון בשבילך

אני עוסק בBTL יש לנו עובדים בכול הארץ צרי קשר
 
למעלה