גיבוש יחט"יות.. שאלה

Mikz

New member
גיבוש יחט"יות.. שאלה

אני מתגייס בגיוס השלמות ב8.12 הקרוב. אבל הבנתי שגיבוש יחטיות יש עוד יומיים בערך, ושגיבושי יחטיות יש רק 3 בשנה. הגיבוש הקרוב (שאותו אפסיד) יהיה הגיבוש האחרון לשנת 03 אם אני לא טועה. שאלתי היא : האם אוכל לעשות גיבוש יחטיות גם בגיבושים של שנה הבאה? אם כבר אהיה בסדיר או בסיום טירונות?
 

chenc5

New member
עברת גיבוש?

צנחנים דובדבן או שסתם נתנו לך צנחנים
 

Mikz

New member
לא

גיבוש ליחטיות יש רק אחרי גיוס ולא עשיתי שום גיבוש בינתיים... עוד לא התגייסתי..
 

שדרנים

New member
../images/Emo101.gif

יש בכל מחזור גיבוש יחטיות (יולי,נובמבר ומרץ). רוב הסיכויים שאם אתה מתגייס בהשלמות אז אתה תפספס את הגיבוש יחטיות, אבל זה תלוי לאן אתה מגיע בדיוק, אני יודע שלנח"ל מתחיל הגיבוש ביום שני הזה. אם פיספסת את הגיבוש, ואתה בגדודים, ואתה תראה נכונות ורצינות למפקדים שלך לצאת לגיבוש, אז הם יתנו לך לצאת. ואז תעשה גיבוש עם המחזור הבא של היחטיות, ובמידה והתקבלת תצטרף ליחטיות במחזור שלך.
 

Mikz

New member
אגב בקשר לכושר והגיבושים

כמה מכריע הכושר בגיבושי יחטיות האלה? אומרים שאם רוצים מצליחים וכל זה, אבל בתכלם אם הגוף שלי לא יאפשר לי - לא אוכל להמשיך כמה שלא ארצה.. ואני רוצה מאוד :\ יותר מכל דבר אחר בצבא. (אם כבר קרבי.. כמה שיותר טוב\רחוק) אומרים כושר "בינוני ומעלה" זה כושר נורמלי.. נגיד ובריצת 2000 אני ממש גגרוע , יותר מהממוצע.. אבל כפיפות ושכיבות זה הצד החזק שלי כי עבדתי על זה הרבה. יש אור בקצה המנהרה?
 

Mikz

New member
ועוד משהו

הגיבוש - אם אגש אליו בכלל , יהיה אחרי שאהיה פזמניק של איזה כמה חודשים טובים.. אולי אפילו אחרי טירונות, והכושר אני מניח יתפתח עם הזמן בצבא.
 

chenc5

New member
טוב תראה...

אין דבר כזה לא יכול... זה נשמעת קלישאה אבל זה נכון. אני עברתי שני גיבושים ונוכחתי לדעת שזה מאוד נכון. ב 2000 אתה צריך לנסות לרדת מ 9:00 (אין לי מושג כמה אתה עושה אבל..) חוץ מזה שבגיבוש יחטיות הבנתי שאין בר אור מחברים שלי שעברו את הגיבוש אז ככך שאין לך מה לדאוג. וזהו כך משפט שתזכו אותו תמיד: "כל עוד את עומד על הרגליים ולא התעלפת אז לא חשוב מה אתה יכול להצליח" תזכור את זה ובהצלחה!!!
 

Mikz

New member
עדיין חושב שזה בולשיט :\

תראה.. היתי בגיבוש סטילים (כן.. אני יודע שזאת קייטנה) אבל זה היה נורא מזמן, והיה לי זמן להתאמן טיפה מאז אבל בגיבוש היתי ממש לא בכושר, אז היו קטעים שפשוט לא יכלתי להמשיך לרוץ. רציתי.. אבל הרגליים פשוט מתפרקות, כמה שארצה - הגוף מת לא ככה?
 

chenc5

New member
תראה...

אני מאלה שיש להם כושר טבעי אבל עדיין צריך להתאמן ... לגיבוש צנחנים\דובדבן באתי אחרי 3 חודשים שלא רצתי ובאמת כל מה שאני אומר לך אמיתי. באמטע הגיבוש נתפסו לי שני השוקים של הרגליים זה היה כואב לא הצלחתי לזוז אבל ידעתי שאם אני לא ימשיך נגמר החלק שלי בגיבוש הזה... אז התחלתי לרוץ כמו מטורף למרות הסבל הכבד וסיימתי את הגיבוש כמו גדול ובכבוד! בקשר לתשובה שקיבלתי? עכשיו אני מאותר דובדבן והכל בגלל שבאתי מוכן בראש למרות של הייתי בכלל בכושר... אז הנה לך דוגמא טובה שאני מקווה שתעשה אותך יותר אופטימי...
 

Mikz

New member
כבוד אחי :] באמת.

מת להגיע לאן שאתה הגעת.. ותודה על הטיפ.
 

chenc5

New member
בקיצור...

תלך תן את כל מה שיש לך אל תוותר באף רגע ותאמין לי שתעבור כמו גדול. אז באמת שיהיה לך בהצלחה אחי!
 

chenc5

New member
אמרתי לך!

אין בר אור ביחטיות אבל בכל זאת תנסה לשפר את זה...
 
למעלה