גיבוי

Gooman

New member
גיבוי

אהלן כולם. אם אתם זוכרים אותי, אז רכשתי אייפן חדש 3GS ולאט לאט אני לומד יותר ויותר איך להשתמש בו להנות מכל האפשרויות הרחבות. הדבר היחיד שנשאר לי - גיבוי. איך אני מגבה את כל הדברים שיש עליו.. הבנתי איך מגבים את אנשי הקשר.. אבל מה בדבר ההודעות? הרשימות, התמונות שהצמדתי לאנשי הקשר ותאריכים והערות שהוספתי לכל אחד...חשבון המייל.. כל הדברים האלה. איך מגבים את זה? בצעתי את הסנכרון עם גוגל ובחשבון המייל שלי אני רואה רק מספרי טלפון ושמות. ללא תמונות וכדומה. יש תשובה ברורה לדברים האלה? עוד דבר. אני יותר מאשמח אם איזה אשף-אייפון יוכל לדבר איתי בלייב במסנג'ר כדי לעזור לי בדברים הקטנים האלה. אם יש מישהו שיש לו זמן, סבלנות וכוח.. אני אשמח וזה יעזור לי מאוד. בינתיים אני אסתפק בתשובות גם פה.
תודה רבה
 

LinkTree

New member
גיבוי מתבצע אוטומטית

בחיבור לאייטיונס הדבר הראשון שהאייטיונס עושה זה גיבוי לאייפון (לכל האייפון / הגדרות שלו / תוכנות מותקנות וכו) ככה שכל מה שנשאר לך לעשות הוא לחבר אותו לאייטיונס כל כמה זמן וזהו.
 

Gooman

New member
זה כולל הודעות?

הגדרות של אנשי קשר, תמונות מוצמדות אליהם וכדומה? מה בנוגע לסרט צילום? צריך להוציא את התמונות הרצויות לפני עדכון הגרסה או שגם האלבום הזה מגובה? והכי חשוב - איך אחר כך מעבירים את הגיבוי למכשיר?
 

iphone

New member
גיבוי אנשי קשר לאייפון וסינכרון לוח שנה

גיבוי מצויין כולל תמונות רצוי לבצע ל- Outlook . גיבוי זה מגבה גם את התמונות של אנשי הקשר . ניתן ליצור גם קבוצות ב- outlook ולחלק את אנשי הקשר שלך לפי קבוצות . ניתן לגבות גם ל- google contacts , windows address book , yahoo צריך לסמן ב- itunes תחת info . את יומן הפגישות אני ממליץ לגבות בצורה רציפה ל- google calendar ע"י הגדרה של חשבון "לוחות שנה" עם הגדרות של microsoft exchange active sync . כל הפגישות שנרשמות ב- iphone מועברות מיידית ל- google . ניתן לבצע סינכרון אוטומטי של הפגישות מ- google calendar ל- outlook ע"י google sync ( חינם ) או syncmycal- חצי חינם עם אפשרות מוגבלת ואפשרות סינכרון מלאה ב- 25$ . מניסיון google sync משמיט פגישות ו- syncmycal עובד בצורה מושלמת . למי שאין גישה ל- exchange אירגוני מהאינטרנט פתרון זה מהווה פתרון מושלם .
 

Gooman

New member
עוד שאלה. עברית הפוכה במייל.

כל הודעות המייל שאני מקבל לאייפון מגיעות הפוכות. האם יש דרך לפתור את הבעיה?
 

AYELET1

New member
בשאר המקומות (אנשי קשר למשל ) אתה רואה

עברית כמו שצריך? איזה חשבון מייל יש לך? האם כל המיילים מכל השולחים אתה מקבל הפוך?
 

Gooman

New member
אז ככה, בעקבות השאלות שלך עשיתי מספר בדיקות.

וזה מה שעלה. כנראה כל מי ששולח מיילים מהוטמייל מגיע אלי הפוך. ג'ימייל וואלה מגיעים רגיל. יש פתרון לבעיה? עוד דבר שנתקלתי בו. כל מייל שאני שולח מעלה את התמונה הנ"ל: כדי לשלוח את המייל אני צריך להתנתק מהWIFI ולהתחבר מחדש כדי לשלוח בשנית. או לחילופין - להתחבר לרשת הסלולית. משמעות הדבר היא שאני לא יכול לשלוח מיילים באופן רציף. צריך להתנתק ולהתחבר לאינטרנט. מה עושים?
 

se7en7

New member
למה הוא מחפש SMTP . חשבון GMAIL

אמור להיות מוגדר כ-WEBMAIL ולא POP3.
 

Gooman

New member
כל מה שאמרת עכשיו לא אומר לי כלום... ../images/Emo13.gif

אבל הסתדרתי כי הסרתי את הג'ימייל והתקנתי אותו באופן אחר. אז עכשיו זה הסתדר. אם תוכל לענות לי על השאלה בקשר להיפוך הטקסט זה יהיה נהדר. תודה רבה לך
 

AYELET1

New member
נראה לי שהבעיה היא בהגדרות ההוטמייל אצל מי

ששולח לך את המייל שללחתי לעצמי מחשבון ההוטמייל (ומהרשת) שלי ללא כל בעיה. אז כאמור הניחוש שלי הוא, שהבעיה היא בהגדרות בחשבון השולח. העובדה היא, שמחשבונות אחריםן אין לך בעיה... אם תיתן לי את המייל שלך אשלח לך מייל מחשבון הוטמייל
 

AYELET1

New member
בבקשה. שלחתי אליך 3 מיילים מהוטמייל

כל אחד מדפדפן שונה. בדוק אותם
 

Gooman

New member
בדקתי. כל המיילים הגיעו ככה:

בנושא זה בסדר גם במיילים שהגיעו מהחבר... זה ככה רק בתוך בבודעה עצמה. אצלך הבעיה היא גרועה יותר,אם לא לזה התכוונת. הנושא כתוב בסדר, אבל בתוך ההודעה.....:
 

AYELET1

New member
הבעיה היא בעיית קידוד שלHOTMAIL

והיא בעיה ידועה. היא מופיעה בצורות שונות ועל מכשירים שונים
 

AYELET1

New member
אתה דיברת על היפוך העברית אז לא קישרתי את זה

לבעיה...
 

Gooman

New member
אז מה זה אומר בעצמם?

שהוטמייל לא עובד טוב עם האייפון? או שהוטמייל לא עובד טוב עם האייפון שלי?
 

AYELET1

New member
זה אומר שהוא לא עובד טוב בעברית לא רק באיפון

ומעבר לזה- לא רק באיפון בחלק מהחשבונות זה מוצג כמו שצריך ובחלק לא וכשבזמנו הגדרתי הוטמייל על הפוקט שלי, לפתיע כ ל המיילים שנשלחו לחשבון ההוא הופיעו בג'יבריש. בנוסף, מצאתי בגוגל שבעיית הקידוד של הוטמייל ידועה (לא שזה עוזר לך...)
 
למעלה